2019-03-11, 09:16
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Nu är jag ju sist på bollen i vanlig ordning men det är väl härifrån namnet Q kommer?

https://www.nytimes.com/2017/11/12/us/nsa-shadow-brokers.html
Fake News #1.

Ingen har räknat ut vad Q står för. Min gissning har varit [q]uestion, eftersom Q använder frågeställningar som en metod att kringgå gällande lagar.

Citat:
Jag minns ökningen i cyberattacker och enligt denna artikel så var programmen stulna från NSA, alltid lär man sig något nytt av Q
Fake News #2.

Fake News media har en pågående kampanj gällande NSA och Snowden. Varför vet jag inte, men misstankarna går mot att det är en förberedelse för information som dom misstänker skall komma. Att dom skriver för landsförrädaren Edward Snowden och mot NSA (som jag har argumenterat är högst inblandad i revolutionen och står på folkets sida) indikerar att informationen förmodligen är skadlig för Deep State.
Citera
2019-03-11, 09:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nu är jag ju sist på bollen i vanlig ordning men det är väl härifrån namnet Q kommer?

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Fake News #1.

Ingen har räknat ut vad Q står för. Min gissning har varit [q]uestion, eftersom Q använder frågeställningar som en metod att kringgå gällande lagar.

Första gången Q nämnde Q var den 1 november 2017 - dvs ett av de allra första inläggen, när han inledde ett inlägg med "Q Clearance Patriot", så det är ju minst sagt uppenbart att det avser säkerhetsklassning.
Efterkonstruktioner om "Question" och liknande har ju enbart uppkommit eftersom det visade sig att Q clearance endast förekommer i energidepartementet, vilket förstås blev lite snopet..
Citera
2019-03-11, 10:04
Medlem
Q post #3024

Citat:
Mar 10 2019

https://twitter.com/snowden/status/997271424590143488?lang=en

Banking on HRC to win?
You never thought she would lose.
Banking on BRENNAN to bring you home?
You never expected a new DIR to be appointed.
Agency rogue elements still in control of OP?
No.
GINA (EX_UK_DIV_) open attacks?
[3uD_hq]
WHAT DO YOU HAVE LEFT TO SELL TO RUSSIA TO RETAIN YOUR SAFETY AND SECURITY?
WELCOME HOME, @SNOWDEN.
Q

Q antyder smutskastning från Edward Snowden mot nuvarande CIA-chefen Gina Haspel. Dåvarande chef John Brennan hade väl haft kvar det jobbet om HRC vunnit valet 2016. Och Snowden hade varit safe, enl. Q. Nu blir han istället avslöjad som informatör/spion för Ryssland.
Snowden är nu på väg tillbaka till USA..?
Citera
2019-03-11, 10:12
Medlem
Q post #3021

Citat:
Mar 10 2019

@Snowden
Parades or Restraints?
[2019]
Q

Om/när Snowden anländer till USA, kommer det bli parader eller restriktioner? förmodligen restriktioner..
Citera
2019-03-11, 10:30
Medlem
Q post #3019

Citat:
Mar 10 2019

https://www.nsa.gov/News-Features/News-Stories/Article-View/Article/1624713/may-2018-puzzle-periodical-shall-we-play-a-game-computer-tic-tac-toe/

Shall We Play A Game?
How many Tweets has POTUS 'forwarded' in the past 12-hours?
Primary topic(s)?
March Madness.
Do you have your [ ] filled in?
Q

Ovanligt många retweets från @realDonaldTrump inom 12 timmar. Tema? allt som kommer att ske när det blir dags för Declas. Vilka som är inblandade osv...
Citera
2019-03-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tycker det är bra att båda har utretts. Om inga nya fakta dyker upp som påkallar ytterligare utredning tycker jag det är löjeväckande att fortsätta älta skiten. Jag förordar m.a.o varken häxjakt mot HRC eller Trump..

Ja ibland får man en reality check och artikeln i rolling stone där Podesta talade ut om Pizzagate var en sån. Livet har ju i stort sett förändrats för dom som var inblandade, som de kvinnor som lever med en enveten stalker fast på steroider och globalt.

Skall bli intressant att se vad som kommer fram ur Mueller utredningen och Trumps moteld i form av FISA declas och Hueber och där någonstans kan det kanske räcka för nu vet vi ju att Hueber haft mandat att utreda Clinton Foundation och Uranium 1 och Mueller har kastat sitt nät väldigt brett (anser jag).
Citera
2019-03-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #3019
Ovanligt många retweets från @realDonaldTrump inom 12 timmar. Tema? allt som kommer att ske när det blir dags för Declas. Vilka som är inblandade osv...

Kollade igenom hans feed och det var spridda skurar som vanligt, det som stod ut var att en Tom Fitton tydligen har en bild på sig själv i uppkavlade-ärmar tshirt till varje tweet vilket är lite ovanligt.

Vad tror tråden Tom Fitton har för betydelse och framförallt hans bild, var är dom tagna tex. och är det några frimuratecken eller liknande i bilderna?
Han hade först en röd tshirt och sen en blå vad tror ni det betyder?
Citera
2019-03-11, 12:14
Medlem
Citat:
Fake News #1.

Fake News #2.

Fake News media har en pågående kampanj gällande NSA och Snowden. Varför vet jag inte, men misstankarna går mot att det är en förberedelse för information som dom misstänker skall komma. Att dom skriver för landsförrädaren Edward Snowden och mot NSA (som jag har argumenterat är högst inblandad i revolutionen och står på folkets sida) indikerar att informationen förmodligen är skadlig för Deep State.

Dig blir man fan inte klok på, båda länkarna kommer straight out of Q posts så du har alltså gått från Q follower (i någon form) till att inte tro på Q längre, det har undgått mig?
Citera
2019-03-11, 12:26
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Dig blir man fan inte klok på, båda länkarna kommer straight out of Q posts så du har alltså gått från Q follower (i någon form) till att inte tro på Q längre, det har undgått mig?
Att du inte blir klok av mina utlägg har med din (bristande) intelligens att göra. Att du tillhör forumets intelligensreserv har jag poängterat vid upprepade tillfällen, vilket har med utlägg som denna att göra.

Har du funderat över vad Q förmedlar för budskap gällande Snowden/NSA och varför det länkas till sidor som har stämplats som fake news?

Ta en funderare och återkom om du tror dig lyckats förstå innebörden.
Citera
2019-03-11, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det finns visst de som inte tycker eller läser vad du skriver.
Jag håller inte alltid med dig, men skriverierna är OK.

Cambridge Analytica, etc...
Det är bland andra och 3parts, som eventuella ryss-kopplingar kan finnas.
Trump må vara en idiot då o då. Men han är inte dum.

Q och R, det sågs väldigt klart vid mellanårsvalen 2018.

Jag börjar fundera på om vi kan få samma klarhet i ämnet kabalen vs. Trump under innevarande år.

Anledningen till det är att Mueller har vänt på varenda sten och Hueber haft mandat att utreda CF, FISA och Uranium 1.

Huebers utredning täcker ju in i stort sett Q narrativet av vad HRC pysslat med och Muellers utredning har försökt reda ut Trumps förehavanden.

Jag tror det skulle bli mycket svårt för Trump och Barr att mörka om Mueller rekommenderade åtal/avsättande av Trump för då skulle Mueller och D bara läcka och DET skulle bli Trumps obstruction of justice.

Hueber kommer väl ingen bromsa?

Så båda kommer få lägga fram sina case och eftersom Hueber var Trumps moteld så kommer det komma relativt tätt inpå Muellers avslut.
Citera
2019-03-11, 12:35
Medlem
Citat:
Att du inte blir klok av mina utlägg har med din (bristande) intelligens att göra. Att du tillhör forumets intelligensreserv har jag poängterat vid upprepade tillfällen, vilket har med utlägg som denna att göra.

Har du funderat över vad Q förmedlar för budskap gällande Snowden/NSA och varför det länkas till sidor som har stämplats som fake news?

Ta en funderare och återkom om du tror dig lyckats förstå innebörden.

Roligt nog så har jag en känsla av att ganska många i tråden är högakademiker som av någon outgrundlig anledning hittat hit så det är närmast en komplimang att bli kallad trådens intelligensreserv

Jag har tappat den röda tråden här, Q har upprepade gånger lagt fram att NSA är whitehats och att dom tillsammans med de i militären som går att lite på, Mariiiiines, utgör Trumps stödtrupper, commander in chief, när Trump ger order, osv. osv. osv.

Din take på detta är att det är en dubbelbluff?

Vi VET ju att NSA blev helt outade av Snowden.
Q take är att Snowden är CIA som bara outade NSA.

Vad är det enligt dig?
Citera
2019-03-11, 12:45
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Jag har tappat den röda tråden här
Om du går tillbaka och läser din kommentar som jag citerade så blir det enklare. Jag påstod att Fake News Medias sprider lögner om NSA [och påstådda stulna programvaror]. Dina försök till resonemang om min ståndpunkt gällande NSA/Snowden är resultatet av att din hjärna lägger krokben på sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in