2019-03-11, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag har inte spekulerat något om ditt kön!
Nähä, vad menar du då med din korkade kommentar?

Menar du att det är bra för kvinnor att bli utnyttjade av fulla drägg på krogen? För att det stärker deras sexualitet på något sätt? Bra för deras självförtroende?
Citera
2019-03-11, 10:31
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bukakekockaburra
Jaha, du klarar inte besvara mina frågor. Strunta i det då...

Har du så låg IQ att du inte förstod att jag svarade att det krävs motivation för att göra något straffbart och att det saknas, vilka ord i den meningen är det du inte förstår?
Citera
2019-03-11, 10:33
Medlem
Citat:

Menar du att det är bra för kvinnor att bli utnyttjade av fulla drägg på krogen? För att det stärker deras sexualitet på något sätt? Bra för deras självförtroende?
Jag förutsätter inte att alla kvinnor blir utnyttjade. Vissa vill faktiskt ha sex.
Citera
2019-03-11, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Har du så låg IQ att du inte förstod att jag svarade att det krävs motivation för att göra något straffbart och att det saknas, vilka ord i den meningen är det du inte förstår?
Oj, nu kommer du in och verkligen briljerar här!

Känner du dig stark nu?
Citera
2019-03-11, 10:36
Medlem
Citat:
Jag förutsätter inte att alla kvinnor blir utnyttjade. Vissa vill faktiskt ha sex.
Det är vad du tror ja. Det har sex för att de egentligen hoppas på något mer eller i vissa fall för att få bekräftelse. Vilket som, är inget av det gott för dem. Men det kan ju vara svårt för de flesta att erkänna.
Citera
2019-03-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ja, innan detta var nog katter helt annorlunda....
Och vad bibeln säger är irrelevant tills den bevisats vara sann.

Jag skulle kunna säga detsamma om evolutionsteorin.
Citera
2019-03-11, 10:39
Medlem
Citat:
Det är vad du tror ja. Det har sex för att de egentligen hoppas på något mer eller i vissa fall för att få bekräftelse. Vilket som, är inget av det gott för dem. Men det kan ju vara svårt för de flesta att erkänna.
Även kvinnor har ett eget ansvar.
Det är inte människohandel att följa med en man hem för att han bjudit på en drink.
Citera
2019-03-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Jag skulle kunna säga detsamma om evolutionsteorin.
Helt ok för mig.
Citera
2019-03-11, 10:45
Medlem
Citat:
Evolution har säkert bidragit till min moral. Evolutionsteorin har jag knappt funderat på förrän de senaste 5 åren, då jag började diskutera här. Före det så visste jag bara om att den existerade. Jag reflekterade inte ens över om jag ”trodde” på den eller inte. Den är ganska oviktig för mig.

Du har nog påverkats av evolutionsteorin mer än du är medveten. Hela samhället genomsyras av den cyniska bilden som evolutionsteorin har.
Citera
2019-03-11, 10:46
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Många vill faktiskt bli utnyttjade, det betyder inte att de inte också utnyttjar sig själva.
Citera
2019-03-11, 10:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Kan de inte få bestämma det själva och vad har det med topic att göra?

Citat:
Oj, nu kommer du in och verkligen briljerar här!

Känner du dig stark nu?

Så du förblir svarslös.
Citera
2019-03-11, 10:48
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Vilket dravel.

Många idag är FÖR människohandel. Ett engångsligg med en oförståndig kvinna kostar bara några drinkar på krogen.

Tänk lite större än att bara referera till att många talar om mänskliga rättigheter. Folk snackar skit, vetdu.

Om en kvinna följer med en man hem efter krogen utan att ha blivit bjuden på drinkar, är det fortfarande människohandel då?

Hur många drinkar krävs för att det ska klassificeras som människohandel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in