2019-03-09, 20:47
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Bättre att kanske inte spela kvart alls?

Hoppas AIK åker upp ett snäpp i seriesystemet nästa säsong. AIK mot AIK.
Blir nog svårt att undvika.
Citera
2019-03-09, 22:13
Medlem
SweTechs avatar
Grattis till alla Röglesupporters för att få spela slutspel igen!
Citera
2019-03-09, 23:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Hoppas AIK åker ner ett snäpp så det inte blir Frölunda i kvarten.
2008-09 förlorade vi varje match mot Linköping i grundserien.
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Hoppas AIK åker upp ett snäpp i seriesystemet nästa säsong. AIK mot AIK.
Nä fyfan. Solna gör sig bättre i Allsvenskan. Vill inte höra en massa snack om att dom är det riktiga AIK. Sen att dom endast har medgångsfans som hellre ser på fotboll gör det ju knappast bättre.
Citera
2019-03-09, 23:22
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
2008-09 förlorade vi varje match mot Linköping i grundserien.
Vad har det att göra med att jag inte vill att AIK ska möta Frölunda i kvarten?
Citera
2019-03-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Haha, inte är ni rädda för årets Brynäs?

Tar gärna som FBK supporter Brynäs i en kvart, kanske ni kan stjäla max en match.
Citera
2019-03-10, 10:49
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Grattis till alla Röglesupporters för att få spela slutspel igen!
Tack!

Tycker dessutom det finns goda chanser på sjätteplatsen. Derbyvinst på tisdag samtidigt som Skellefteå torskar borta mot Växjö. Då har vi en intressant match på torsdag.
Citera
2019-03-10, 12:54
Medlem
Grattis Rögle. Från att ha varit ett lindansarlag i flera år får man nu vara med i slutspel. Var lite otippat. Kan dom till och med bli ett topplag framöver?
Citera
2019-03-10, 17:13
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Grattis Rögle. Från att ha varit ett lindansarlag i flera år får man nu vara med i slutspel. Var lite otippat. Kan dom till och med bli ett topplag framöver?

Dom har ju knutit upp en del spelare till nästa säsong redan så lagbygget är igång. Tycker Abotten har gjort ett grymt jobb med laget.
Citera
2019-03-10, 17:19
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daniels
Tack!

Tycker dessutom det finns goda chanser på sjätteplatsen. Derbyvinst på tisdag samtidigt som Skellefteå torskar borta mot Växjö. Då har vi en intressant match på torsdag.

Tror faktiskt att jag ska köra skånederbyt på plattan medans jag kollar på Färjestadsmatchen på tisdag.
Jag tror absolut att ni har en chans på direktplats men det krävs två vinster för er samt att Växjö inte gillar två förluster hemma i rad.
Citera
2019-03-10, 17:52
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Tror faktiskt att jag ska köra skånederbyt på plattan medans jag kollar på Färjestadsmatchen på tisdag.
Jag tror absolut att ni har en chans på direktplats men det krävs två vinster för er samt att Växjö inte gillar två förluster hemma i rad.
Växjö får gärna vinna sina matcher, iallafall mot Skellefteå på tisdag. Vinner Rögle då mot Malmö så har vi Rögle-Skellefteå på torsdag. Hade varit kul att få uppleva den matchen med allt som står på spel.
Citera
2019-03-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Daniels
Växjö får gärna vinna sina matcher, iallafall mot Skellefteå på tisdag. Vinner Rögle då mot Malmö så har vi Rögle-Skellefteå på torsdag. Hade varit kul att få uppleva den matchen med allt som står på spel.

Hoppas jag med. Spännande matcher sista omgången är trevligt.
Kan medddela att vi har ett utmärkt facit senaste åren mot Saik. Nästan osannolikt bra! Vi vinner alltså vanligtvis mot dem i sömnen. Tyvärr är den här säsongen lite upp och ner så att Skellefteå kan skälla är osannolikt men kan faktiskt hända.
Citera
2019-03-11, 10:14
Moderator
vfs avatar
Två omgångar kvar och dom enda lagen som inte kommer att byta placering är Frölunda, Mora och Timrå. Väldigt jämn serie överlag och Lasch lär väl ta hem poängligan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in