Citat:
Tråden handlar ju trots allt om "organiserad gang stalking" förekommer eller inte. Så det är ju inte så konstigt att folk diskuterar just det ämnet.
Förstår du inte att om det inte finns några opponenter mot dig så självdör diskussionen? Vill du verkligen ha en "diskussion" där du oemotsagd kan agitera för att att dina vanföreställningar är sanning?
Mmm, det beror på att du inte lyckas övertyga någon om att GS förekommer.
I samma sekund som du bevisat att GS förekommer så är tråden död.
Citat:
För er som vill ha "bevis" lyssna på HELA (hemligt) telefoninspelningen av en PsyOp-agent som hotar en Gang Stalkad journalist: https://youtu.be/wvWCR_Z6wWk
Jag försöker avslöja denna fenomen för vad det EGENTLIGEN är. Det finns många perspektiv & termer för vad "Gang Stalking" är så som; dessa Gang Stalking-termer har jag stött på: Psychological Operation/War (PsyOp, PsyWar), InfoWar, Perception Management, Organized Harassment, Organized Gang/Intimidation Stalking, Organized Crime, Cause Stalking, Contract Stalking, Police Gang Stalking, Group Stalking, Community Based Mobbing, Neighbourhood Watch, Community Policing, Community Harassment/Stalking, Covert Harassment, Gaslighting, Surveillance Role Playing, Street Theatre, Persecution Stalking, Religious Stalking, Sting Operation, Take-Down Operation, Person Of Interest Surveillance, Silent Dagger (Frimurare), Fair Game (Scientology-kyrkan), COINTELPRO (FBI), Zersetzung (Stasi/SSD)
Jag försöker avslöja denna fenomen för vad det EGENTLIGEN är. Det finns många perspektiv & termer för vad "Gang Stalking" är så som; dessa Gang Stalking-termer har jag stött på: Psychological Operation/War (PsyOp, PsyWar), InfoWar, Perception Management, Organized Harassment, Organized Gang/Intimidation Stalking, Organized Crime, Cause Stalking, Contract Stalking, Police Gang Stalking, Group Stalking, Community Based Mobbing, Neighbourhood Watch, Community Policing, Community Harassment/Stalking, Covert Harassment, Gaslighting, Surveillance Role Playing, Street Theatre, Persecution Stalking, Religious Stalking, Sting Operation, Take-Down Operation, Person Of Interest Surveillance, Silent Dagger (Frimurare), Fair Game (Scientology-kyrkan), COINTELPRO (FBI), Zersetzung (Stasi/SSD)
Ett så ofantligt dumt inlägg så man baxnar.
Vi är nog alla överens om att Stasi både var organiserade och förföljde oliktänkande. Likaså är vi alla överens om att scientologerna är taskiga mot avhoppare och att mobbing förekommer.
Exakt vad är det egentligen vill diskutera och exakt vad tror du dig "bevisa" med ovan inlägg?
Senast redigerad av madtop 2019-03-09 kl. 22:00.
Senast redigerad av madtop 2019-03-09 kl. 22:00.