2019-03-09, 22:48
Bannlyst
Beställde sARMS från apoteksbutiken, ska kombinera RAD-140 och LGD4033.
Snygga och proffsiga glasflaskor med pipett som är lätt att dosera, bra packat.

Grön shop.
Citera
2019-03-11, 09:32
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManilaTT
Polisen är självklart inte kontaktad. Då hade man redan nu gjort husrannsakan hos mig. Det är även typ uteslutet att posten snott mitt paket/kuvert. Jag har aldrig någonsin blivit av med ett paket tidigare. Vare sig det varit normalt paket eller olagligt paket. Det som garanterat skett är att Swedstore skrivit fel adress och i och med att de struntat att man kan erhålla ett spårnummer utan att försändelsen är rekommenderat så går det inte att spåra det.

Förstår att du är upprörd men du får nog ta å lugna ner dig lite med att sitta hemma på kammarn å leka Sherlock Holmes.
Det kan ta flera veckor innan polisen hör av sig om det har beslagtagits olagliga preparat i posthanteringen. Att något har gått fel är det enda du kan konstatera, dina teorier kan stämma men att som du likställa en möjlighet med en sanning är rätt långsökt.
Du får helt enkelt vänta och hålla dialog med Swedstore.
För övrigt är inte 4,6k en stor order. Det är en enkel order.

Hoppas för övrigt att det löser sig för dig.

Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Har aldrig haft problem med swedstore och har alltid fått grejerna av dom, dessutom snabbt som fan. Faktum är att det är en av mina favoritshoppar någonsin just pga att dom aldrig sjabblat, alltid är snabba, och har ett brett sortiment.

*EJ SWEDSTORE-SHILL*

Bara för att du skriver "*EJ SWEDSTORE-SHILL*" betyder det inte att det du skrev innan inte är en shill, för det är precis vad det är.
Om jag skriver en liten skylt med texten "EJ ZEBRA" och sätter på en zebra; är det ingen zebra längre då?

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-11, 10:18
Bannlyst
Grönar SIS-Labs (den officiella leverantören) och en liten sen gröning till Swedstore.
Citera
2019-03-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Bara för att du skriver "*EJ SWEDSTORE-SHILL*" betyder det inte att det du skrev innan inte är en shill, för det är precis vad det är.
Om jag skriver en liten skylt med texten "EJ ZEBRA" och sätter på en zebra; är det ingen zebra längre då?

Mvh,

-Alfred
Vad fan har du för rätt att kalla mig för shill? Tillägget till min post var ju nästan mest ironiskt eftersom diskussionen precis innan var att shopparna har massa konton liggande som dom grönar sig själva med. Så att jag då fliker in och påpekar att swedstore varit toppen mot mig blir ju lite lustigt. Men jag är ingen swedstore-shill och fuck you för att du anklagar mig för det helt utan några belägg. Gå igenom min posthistorik och be om ursäkt, tack
Citera
2019-03-12, 04:52
Medlem
bongsongs avatar
Grönar Apoteksbutiken än en gång, funkar lika bra varje order till mig och vänner. SIS Labs håller verkligen god kvalité.
Citera
2019-03-12, 08:56
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Vad fan har du för rätt att kalla mig för shill? Tillägget till min post var ju nästan mest ironiskt eftersom diskussionen precis innan var att shopparna har massa konton liggande som dom grönar sig själva med. Så att jag då fliker in och påpekar att swedstore varit toppen mot mig blir ju lite lustigt. Men jag är ingen swedstore-shill och fuck you för att du anklagar mig för det helt utan några belägg. Gå igenom min posthistorik och be om ursäkt, tack

Andas lite. Rätten jag åberopar kan vi väl kalla för "yttrandefrihet".
Helt ärligt verkar du ju vara gravt schizofren om du tycker att jag har anklagat dig för shill utan belägg. Läs vad du skrev. Det var ingen gröning på leverans eller något utan enbart vurmande för ett märke, visst det finns ju absolut inget som tyder på att du är betald så det ska jag väl klargöra att jag inte menar men ärligt talat gubben.. Förstår inte riktigt varför du blir så upprörd att du måste dra fjortizkommentaren "fuck you" och reagera så starkt.
Om du vill fortsätta diskussionen kan du ju dra ett PM till mig istället.
Nej jag tänker inte slösa mitt liv på att gå igenom din post-historik heller, tack.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-03-12, 08:57
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManilaTT
Jag har nu en god dialog med Swedstore och med deras hjälp räknar jag med att kunna lokalisera försändelsen i nästa vecka. Har fått info som kan förklara vad som hänt och som kommer att kunna hjälpa mig hitta den. Om ingen postanställd snott försändelsen kommer det säkert att lösa sig så snart jag kan kontakta posten.

Jag avråder ingen ifrån att handla hos Swedstore. Eftersom de gör allt de kan för att hjälpa mig lösa situationen. Trots att de hade kunnat strunta i det.

De har nu även vidtagit åtgärder så att ovissheten med adressen aldrig mer skall kunna uppstå. Och med det påstår jag inte att de fått bekräftat att något blivit fel med adressen. Endast att en viss ovisshet existerar. Och den ovissheten kommer ej att kunna existera i framtiden.

Du har rätt i mycket av vad du säger, trollkonton, fakeshoppar osv. Men nu pratar vi om någon av de shoppar som faktiskt har skött sig under väldigt lång tid, och dom är endast ett fåtal. Jag litar på de shopparna som har funnits så länge, även om paket kan komma bort ibland. Det är trots allt postnord vi pratar om, så det kan likväl vara hanteringen. Och jo, polisen kan ha det om det har gått sönder. Det är dock inte säkert att dom väljer göra husrannsakan för det. Du kan bli kallad till förhör, vilket är totalt menlöst för dem om du inte är så korkad att du erkänner att du har beställt. I vilket fall som helst, om en shop tas ner av polisen som jag handlat hos eller ett paket försvinner hade jag iaf inte haft saker hemma. Bara ett tips i all välmening.
Citera
2019-03-12, 13:36
Bannlyst
Grönar Roid Tech och SC-Pharma - mindre än 48h leveranstid och oerhört bra paketerat.
Återkopplar med utlåtande gällande Roid Techs oljor inom en snar framtid.
Citera
2019-03-13, 09:22
Medlem
Var köper man Roaccutane? Slut på de ställen jag handlat från tidigare och hittar inga shoppar som har det inne.
Citera
2019-03-13, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Var köper man Roaccutane? Slut på de ställen jag handlat från tidigare och hittar inga shoppar som har det inne.

Fick precis hem min första order från apoteksbutiken på testo,nolva,hcg och just roaccutane då jag är rädd för finnar. Det gick jätte smidigt och produkterna från sis ser jätte fina ut, nolva och hcg kom i ask och roaccutanen kom i en påse. Trevlig på mail och snabb leverans.
Citera
2019-03-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Fick precis hem min första order från apoteksbutiken på testo,nolva,hcg och just roaccutane då jag är rädd för finnar. Det gick jätte smidigt och produkterna från sis ser jätte fina ut, nolva och hcg kom i ask och roaccutanen kom i en påse. Trevlig på mail och snabb leverans.
Står att de inte finns i lager, är det fel?
Citera
2019-03-13, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Står att de inte finns i lager, är det fel?

Ja det är fel, den köpte jag iaf. Men jag beställde i måndag, kanske tagit slut. Maila dem o kolla vetja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in