Citat:
Ursprungligen postat av
ManilaTT
Polisen är självklart inte kontaktad. Då hade man redan nu gjort husrannsakan hos mig. Det är även typ uteslutet att posten snott mitt paket/kuvert. Jag har aldrig någonsin blivit av med ett paket tidigare. Vare sig det varit normalt paket eller olagligt paket. Det som garanterat skett är att Swedstore skrivit fel adress och i och med att de struntat att man kan erhålla ett spårnummer utan att försändelsen är rekommenderat så går det inte att spåra det.
Förstår att du är upprörd men du får nog ta å lugna ner dig lite med att sitta hemma på kammarn å leka Sherlock Holmes.
Det kan ta flera veckor innan polisen hör av sig om det har beslagtagits olagliga preparat i posthanteringen. Att något har gått fel är det enda du kan konstatera, dina teorier kan stämma men att som du likställa en möjlighet med en sanning är rätt långsökt.
Du får helt enkelt vänta och hålla dialog med Swedstore.
För övrigt är inte 4,6k en stor order. Det är en enkel order.
Hoppas för övrigt att det löser sig för dig.
Mvh,
-Alfred
Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
Har aldrig haft problem med swedstore och har alltid fått grejerna av dom, dessutom snabbt som fan. Faktum är att det är en av mina favoritshoppar någonsin just pga att dom aldrig sjabblat, alltid är snabba, och har ett brett sortiment.
*EJ SWEDSTORE-SHILL*

Bara för att du skriver "*EJ SWEDSTORE-SHILL*" betyder det inte att det du skrev innan inte är en shill, för det är precis vad det är.
Om jag skriver en liten skylt med texten "EJ ZEBRA" och sätter på en zebra; är det ingen zebra längre då?
Mvh,
-Alfred