2019-03-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Precis. Så var det ju. Orkar inte söka upp det inlägget, men han bor helt klart INTE med Terese utan i en by ca 25 min bilväg från Umeå. Hoppas verkligen att det skyddar honom

Om han är oskyldig håller jag med dig.

Det har tagit ngr veckor att läsa igenom denna tråd. Den är ju helt sjuk skrämmande, går inte ens å hitta på en sådan show. Hade tänkt skriva ngr rader till, men återkommer. Är i chock 🤯
2019-03-09, 10:53
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solvind
Om han är oskyldig håller jag med dig.

Det har tagit ngr veckor att läsa igenom denna tråd. Den är ju helt sjuk skrämmande, går inte ens å hitta på en sådan show. Hade tänkt skriva ngr rader till, men återkommer. Är i chock 🤯

Han ÄR oskyldig. Alla som känner honom, eller ens har träffat och pratat med honom, vet att han är oförmögen att ställa till med så mycket elände. T har alltid kunnat manipulera honom. Notera att JA är den kloka av de två som självmant insett att de inte fixar att själva ta hand om sina barn.
Notera också att JA aldrig blivit ställd inför rätta för påstådda hot mm då även polisen vet att han är oskyldig
2019-03-09, 19:14
Medlem
T är i Jörn enligt en trovärdig källa
2019-03-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurre69
bor tydligen med J i lägenheten
2019-03-09, 19:25
Medlem
Citat:

Otippat not!
2019-03-09, 19:41
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:

Som hon håller på! Bestäm dig Tessan!
2019-03-09, 19:50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Det ingår i hennes strategi för att bli friad. Nu kommer hon att använda hans mobil för att skicka hot och sedan säga: Titta! Jag är helt oskyldig. Det är Jimmy som hela tiden legat bakom allt. Det är han som skickar hot. Inte jag.

Dessutom är hon väl lite kåt. Hon har ju bara sex i förhållanden och ingen annan vill ju ha henne. Så hon måste ju åka till Jimmy för att få lite k**...
2019-03-09, 19:57
Medlem
OrangePicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Han ÄR oskyldig. Alla som känner honom, eller ens har träffat och pratat med honom, vet att han är oförmögen att ställa till med så mycket elände. T har alltid kunnat manipulera honom. Notera att JA är den kloka av de två som självmant insett att de inte fixar att själva ta hand om sina barn.
Notera också att JA aldrig blivit ställd inför rätta för påstådda hot mm då även polisen vet att han är oskyldig

Hade praktik med Joel för 10+ år sedan, och kan bara instämma. Han är helt oförarglig, har svårt att se att han skulle vara kapabel till att göra någon något ont. Jag minns honom som en mycket oskyldig och försiktig kille.
2019-03-09, 20:09
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det ingår i hennes strategi för att bli friad. Nu kommer hon att använda hans mobil för att skicka hot och sedan säga: Titta! Jag är helt oskyldig. Det är Jimmy som hela tiden legat bakom allt. Det är han som skickar hot. Inte jag.

Dessutom är hon väl lite kåt. Hon har ju bara sex i förhållanden och ingen annan vill ju ha henne. Så hon måste ju åka till Jimmy för att få lite k**...

Borde nästan göra det tydligare att det är hon! Jag menar vad har alla tidpunkterna hoten har kommit gemensamt? Jo att dom har kommit från mobiler/abonnemang som står på folk som Tessan bor hos. Märkligt sammanträffande!

Sen att hon behöver få sig en skjut är möjligt! En kåtgubbe som Jimmyboy tackar säkerligen inte nej till lite mussla!
2019-03-10, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Borde nästan göra det tydligare att det är hon! Jag menar vad har alla tidpunkterna hoten har kommit gemensamt? Jo att dom har kommit från mobiler/abonnemang som står på folk som Tessan bor hos. Märkligt sammanträffande!

Sen att hon behöver få sig en skjut är möjligt! En kåtgubbe som Jimmyboy tackar säkerligen inte nej till lite mussla!
Jo hot är redan skickade å de konstiga i kråksången är att det skickas från J nummer å ALLTID då hon är med honom . . Hmm . . Måste vara slumpen
2019-03-10, 08:25
Medlem
GalenSkånings avatar
Hennes facebook verkar nerplockad, något på gång kanske?
2019-03-10, 09:38
Medlem
Citat:
Jo hot är redan skickade å de konstiga i kråksången är att det skickas från J nummer å ALLTID då hon är med honom . . Hmm . . Måste vara slumpen
Nya hot från Jimmys telefon eller nya hot i sociala medier med Jimmys telefonnummer ditlagt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in