Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodForlorare
Inga svenska poliser har dödats av stenkastare så jag fattar inte vad du vill säga med ditt argument.
Precis du tycker inte att stenkastning är ett problem eftersom du inte förstår att stenar dödar. Därav min fråga: hur många svenska poliser kommer att behöva dö innan svenska vänsteridioter ska begripa saken?
Citat:
I videon du refererar till ser man att gränsstängslet är cirka 100 meter bort. Det går inte att kasta stenar så långt. Även om man skulle kunna göra det kan den metoden inte skada ett stängsel.
Nej det kan man verkligen inte avgöra.
Citat:
Upp till var och en att bedöma om hon var en "terrorist" och förtjänade att dö eller inte.
Ja, enligt mig får man skylla sig själv om man agerar mänsklig sköld åt terrorister. Darwin-awards på rätt många där.
Citat:
Förstår inte vad du menar.
Nej det förstår jag.
Citat:
Finns gott om exempel på journalister i Gaza som skjutits av israeliska soldater:
Han hade tur och överlevde eftersom han bara träffades i benet.
Du skulle visa en bild på en reporter som inte agerade mänsklig sköld eller dylikt. Hittills har samtliga exempel varit på reportrar som stått mitt framför terrorister eller så har man inte kunnat avgöra saken på bild.