2019-03-08, 20:58
Medlem
RasistTelevinkens avatar
Riksdagen ska bli en jätte-penis fri zon har feministerna bestämt , så nu har en måttstock placerats vid ingången
Citera
2019-03-08, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RasistTelevinken
Riksdagen ska bli en jätte-penis fri zon har feministerna bestämt , så nu har en måttstock placerats vid ingången

Eskil borde ägna sig åt porrfilm när han har nu inte längre har samhällsbetungande ansvar längre.
Citera
2019-03-08, 21:22
Medlem
"Eskil in Iowa - Plowing the Field"

Han kan ha en bra framtid i USA om han vill.
Citera
2019-03-08, 21:25
Moderator
Dr Kings avatar
Snart 30 sidor i denna tråd men ännu inget svar på frågan som alla undrar över. Vem hade egentligen längst i kukmätningen mellan Anders Borg och Eskil Erlandsson?
Citera
2019-03-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag minns att jag tänkte att Eskil Erlandsson var för gammal och för icke-snygg för att vilja ha sex med unga kvinnor.
Men snälla nån. Tänk över vad du säger här.
Citera
2019-03-08, 21:29
Bannlyst
Eskil

http://forumbilder.se/I4OP5/288ade77-fdf8-4793-b781-3f3236047b6c
Citera
2019-03-08, 21:29
Medlem
Jag kan tyvärr inte tillföra något avseende den mest centrala frågan, däremot har jag träffat honom i tjänsten ett antal gånger och kan intyga att i de sammanhangen är han en mycket trevlig, kunnig och förtroendeingivande man. Tråkigt för lantbrukssverige med detta avslut.
Citera
2019-03-08, 21:32
Bannlyst
Eskil behöver bara dyka upp på swingersklubbar och få vem som helst.
Citera
2019-03-08, 21:37
Medlem
Rodrigos avatar
Min cyniska analys. Det här har folk vetat länge inom kretsen, men för att hålla alliansen knep man ihop utåt. Nu släpptes bomben strategiskt efter några yviga veckor med den nya politiska spelplanen och centerns vänsterprassel.
Citera
2019-03-08, 21:39
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Snart 30 sidor i denna tråd men ännu inget svar på frågan som alla undrar över. Vem hade egentligen längst i kukmätningen mellan Anders Borg och Eskil Erlandsson?

Storleken har ingen betydelse har jag hört. Det är vad man gör med den som har betydelse. . . Här vinner Eskil med hästlängder. . Smeta in den med "djurgodis" slår helikoptern med hästlängder. . Eskil stiger mer och mer i aktning. Skulle det va så att han också använder vuxenblöja och har svårt att kontrollera sina sjuka lustar även på arbetstid, så kan man inte känna annat än vördnad för denna person. För ett dygn sedan var Eskil en person jag såg ner på och föraktade. Nu har han helt plötsligt vunnit en plats i mitt hjärta. I en PK-skadad värld går Eskil sin egen väg och vägrar böja sig för etablissemanget. All heder åt dig Eskil!
Citera
2019-03-08, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Vem tror du vinner? Det är som att jämföra en nötkreatur (Eskil) med en hamster (Anders).
Citera
2019-03-08, 21:52
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Då ska han väl för fan inte lägga sig knät. Då ska han bestiga tanterna!
Planen var nog att vika in den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in