2019-03-07, 19:57
Medlem
Kämpendahls avatar
Lite oväntat måste jag säga. Frågan är också varför det kommer fram nu när det hände 2016 och 2018? Hur svårt kan det vara att hålla fingrarna i styr? Sprit i för stora mängder är inte bra.
Citera
2019-03-07, 19:57
Medlem
Igni-ferroques avatar
Man kan alltså vara för framåt i centerpartiet?
Citera
2019-03-07, 20:02
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Finner detta intressant:

Erlandsson och Ohly gifte sig med mycket yngre (lättlurade?) kvinnor och är båda av den tafsande typen. De tar risker på sina arbetsplatser som få skulle våga. Tydligen ingen impulskontroll på gossarna trots hög ålder och yngre kvinna hemma.

Förmodligen en diagnos som inte är ställd på båda två.
Citera
2019-03-07, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decadarchy
Han ser ut som en snuskgubbe så hade inte förvånat mig om han hade problem med alkoholen och jagade kjoltyg på arbetstid.

Det stämmer säkert. Men det ser ju inte snyggt ut när Moderaterna nu hämnas på Centerpartiet. Tafsandet hade accepterats om bara Centerpartiet hade röstat på Moderaterna. Det betyder ju i praktiken att de kvinnliga Moderata riksdagsledamöterna har sålt sina kroppar åt Eskil Erlandsson
Citera
2019-03-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Lite oväntat måste jag säga. Frågan är också varför det kommer fram nu när det hände 2016 och 2018? Hur svårt kan det vara att hålla fingrarna i styr? Sprit i för stora mängder är inte bra.

Moderaterna passar på att hämnas nu
Citera
2019-03-07, 20:08
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Tafsat på Lööf?

Nä, jag tror inte ens Erlandsson skulle bli SÅ desperat, faktiskt...
Citera
2019-03-07, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vadan hans smak för enbart m-kvinnor?

Nej, men det är bara Moderaterna som vill hämnas på Centerpartiet
Citera
2019-03-07, 20:17
Medlem
Jag är glad över detta, ett ökat politikerförrakt gynnar nationen. Men jag vill ha jämlikhet, det bör komma fram fler skandalösa tafshistorier även från Sossarna. Just nu kör man väldigt hårt med olika typer av skandaler inom L och MP.
Varför slår man mot dom som ligger?

Jag tror faktiskt på teorin att M slår på C för att få ned dom på knä, men tyvärr lyckas nog inte det.
Citera
2019-03-07, 20:19
Medlem
Decadarchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det stämmer säkert. Men det ser ju inte snyggt ut när Moderaterna nu hämnas på Centerpartiet. Tafsandet hade accepterats om bara Centerpartiet hade röstat på Moderaterna. Det betyder ju i praktiken att de kvinnliga Moderata riksdagsledamöterna har sålt sina kroppar åt Eskil Erlandsson

Vem bryr sig. Knappast något nytt att kvinnor skriker "metoo" och drar med falska anklagelser för att förstöra livet för män. Skulle inte förvåna mig om majoriteten av sexuella trakasserier/våldtäktsanklagelser är påhittade.
Citera
2019-03-07, 20:33
Medlem
Intressant.

Jag minns att jag reagerade på att Eskil Erlandsson gifte om sig för några år sen med en mycket yngre kvinna. Jag är helt emot att diskutera politikers utseende när man diskuterar personens politiska gärning, men ett giftermål är ju inte en politisk gärning, och när det gäller hans äktenskap reagerade jag på att Eskil Erlandsson inte ser särskilt vacker ut, och att han var så mycket äldre än sin nya fru. Vad såg hon hos honom?

Jag minns att jag tänkte att Eskil Erlandsson var för gammal och för icke-snygg för att vilja ha sex med unga kvinnor. Det är väl fördomsfullt tänkt av mig, det medger jag. Men titta på den här bilden av Eskil Erlandsson:

https://pbs.twimg.com/profile_images/566173198559883264/gmxK-o8x.jpeg

Jag tror inte att det är många kvinnor som tycker att han är snygg. Då är det rätt motbjudande att han har gett sig själv rätten att tafsa på kvinnor som med all sannolikhet inte har varit intresserade av honom.

Tycker ni killar att jag pratar dumheter? Tänk då på hur ni själva hade reagerat ifall en överårig och inte alls snygg politikertant som Margit Paulsen hade kommit fram och kladdat på er. Skulle ni ha blivit smickrade?

https://www.svtstatic.se/image/wide/992/1992193/1398343504?quality=70&format=auto
Senast redigerad av Egnatankar 2019-03-07 kl. 20:37.
Citera
2019-03-07, 20:35
Medlem
Overminds avatar
Han ser ju ut som en pedofil. Inte förvånad. Ser riktigt snuskig ut. En äckelgubbe. Så pratar han som om han hade käften full med potatis.

Undrar vem han gått lös på?
Citera
2019-03-07, 20:37
Medlem
Jag tycker ärligt talat att han ser ut lite som att kunna vara Annie Lööfs pappa

Menar det på riktigt även om det kommer ses som en dryg känga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in