2019-03-08, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Jasså, se där, se där! Har hon fortfarande väldigt kort kjol när hon går och tar sig ett glas rött på Strömmen? Jag har absolut inget emot damer i kort kjol.

Har dålig koll på hennes hemmiljö. Visst är det Boråstrakten?
Vet bara att hela riksdagen vet att hon knullar Sten Bergheden bakom sin mans rygg.
Citera
2019-03-08, 12:59
Medlem
Farfarsfars avatar
Eskil är faktiskt en av ytterst få politikersom jag uppskattar. Att han får gå genom en förtalsliknande kampanj är skamligt. Svin som Mona Sahlin och Wallström (300k/månad+25 milj pension) belönas medan sympatiska och kompetenta personer som Erlandsson och Juholt kastas ut som skit under skon. Skamligt!
Citera
2019-03-08, 12:59
Medlem
Tror snusk-Eskil knullar rödtottan annie i smyg,kom att tänka på per "julfesten ' Svedberg också,lövens pojke kan han också
Citera
2019-03-08, 13:00
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinjosef
Överdriven reaktion. Att tafsa lite hör till livets glädjeämnen.
Tycker han borde sitta kvar.
Sverige är ett land där kvinnor har för stor makt

Japp
I Thailand skulle Eskil vart istället , där kan kvinnorna ta komplimanger,
Den skadliga feminismen existerar inte där..
Citera
2019-03-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goteborgspuman
Har dålig koll på hennes hemmiljö. Visst är det Boråstrakten?
Vet bara att hela riksdagen vet att hon knullar Sten Bergheden bakom sin mans rygg.

Borås stämmer bra. Tycker mig höra att hon inte verkar helt nykter i radiointervjun vilken kanske inte förvånar mig helt. Med det sagt så betvivlar jag inte alls sanningshalten i det som har skett.
Citera
2019-03-08, 13:05
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Eskil har med säkerhet störst kuk i riksdagen.
Den är enorm.

Anders Berglund har artist-sveriges största kuk. . . Undrar vem som har störst. .
Citera
2019-03-08, 13:05
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Hon borde även vara ärlig med sin pågående otrohetsaffär med Sten Bergheden.
Jaså, har du några belägg för detta? Rätt snygg kvinna, men skriver inte mer om dessa tankar här.
Citera
2019-03-08, 13:06
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Frågan är vilka de fyra M-kvinnorna är. Hittar inget i tråden om det. Än!

Cecilia Magnusson är en av de "utvalda", Eskils smak för kvinnlig lusta är ju inte direkt tändande, ful som stryk är ju den gamla moderathaggan
EE måste vart på lyset,eller ser han så illa?
Citera
2019-03-08, 13:07
Medlem
Låter som att Eskil Erlandsson är på väg att bli en idol på FB. Och detta på Internationella Kvinnodagen.
Citera
2019-03-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Jaså, har du några belägg för detta? Rätt snygg kvinna, men skriver inte mer om dessa tankar här.

Min erfarenhet och känsla är att det nog är lite femme fatale över henne. Inget ont i sak...bara man kan hålla fingrarna i styr så.
Citera
2019-03-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bEndel474
Tror snusk-Eskil knullar rödtottan annie i smyg,kom att tänka på per "julfesten ' Svedberg också,lövens pojke kan han också
Skulle inte tro det.
Dom två hatar varandra.

Staffan Danielsson var Annies första utfulning.
Därefter Mikail Yüksel som partiet själva gjorde till islamist, trots att han inte är det, med information han själv gett till partiet för länge sen.
Nu Eskil med en ihopdiktad eller åtminstone grovt överdriven historia.
Kommande på tur är Emil Källström, Helena Lindahl och kanske nån mer.

Allt detta handlar bara om Annies behov av att rensa bort nej-sägare och ersätta dessa med ja-sägare.
För C är ju fast med sossarna och den islamistiska agendan.

Då kan man inte ha en massa landsbygdsdecentralister som är kritiska till migrationspolitiken och vill gå i borgerlig riktning.
Citera
2019-03-08, 13:12
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Låter som att Eskil Erlandsson är på väg att bli en idol på FB. Och detta på Internationella Kvinnodagen.

Den där jävla smileyn kan du köra upp i valfri kroppsöppning. Varför skriver du inte i tråden om Soraya Post? Där har du en riktig skurk, men det bli väl för jobbigt för dig i lilla huvudet när hon inte passar i din lilla mall för personer non grata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in