2019-03-08, 11:40
Medlem
"Eskil passar helt enkelt inte in. Han är varken en kriminell muslimkärring, sliskig bög, egocentrerad småländska med hybris eller fanatisk flyktingkramare med vansinne i blicken.... som partikamraterna."
skriver sign Månsan.

Det är något att ta fasta på (-:
Nämen, relativisering skapar fronter på andra håll eftersom naturen skyr tomrum. När acceptansen gått så långt att den skapat stiltje frontar acceptansens apostlar nya fiender eftersom spänningen alltid måste upprätthållas i moralisternas värld då hatet är moralistens livsluft och självberättigande.
Kort sagt, en "sliskig bög" (i EU) blir en självklar och icke-ifrågasatt domare i juryn i Centerpartiet mot en påstådd tafsande gammal bondeförbundare som gjort så otroligt mycket mer för sitt parti och kärnväljare än den sliskige bögen och Stureplans-uppkomlingen i Lööfs i schizofreni stadda sekt.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2019-03-08 kl. 11:48.
Citera
2019-03-08, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
"Eskil passar helt enkelt inte in. Han är varken en kriminell muslimkärring, sliskig bög, egocentrerad småländska med hybris eller fanatisk flyktingkramare med vansinne i blicken.... som partikamraterna."
skriver sign Månsan.

Det är något att ta fasta på (-:
Nämen, relativisering skapar fronter på andra håll eftersom naturen skyr tomrum. När acceptansen gått så långt att den skapat stiltje frontar acceptansens apostlar nya fiender eftersom spänningen alltid måste upprätthållas i moralisternas värld då hatet är moralistens livsluft och självberättigande.
Kort sagt, en "sliskig bög" (i EU) blir en självklar och icke-ifrågasatt domare i juryn i Centerpartiet mot en påstådd tafsande gammal bondeförbundare som gjort så otroligt mycket mer för sitt parti och kärnväljare än den sliskige bögen och Stureplans-uppkomlingen i Lööfs i schizofreni stadda sekt.

han skulle nog passa in bättre i strasbourg eller bryssel?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svenska-politiker-berattar-om-sexuella-trakasserier-och-overgrepp
Citera
2019-03-08, 12:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inget fel på Eskils utseende, tvärtom, han ser jävligt bra ut.
Hoppas kvinnorna har på fötterna.
Eskil är något av en karlakarl, lite som du. (no homo)
Citera
2019-03-08, 12:26
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funmoto
Han har en yngre hustru som givit honom ett barn! Han har också enligt obekräftade uppgifter ett rejält könsorgan! De som gör som honom brukar också vara rejält utrustade, för vem med litet och klent organ vill visa upp det...? Häpp!

Med sin faiblesse för moderater borde Erlandsson väl gjort en Anders Borg istället för att kladda på kvinnorna.
Citera
2019-03-08, 12:30
Medlem
Överdriven reaktion. Att tafsa lite hör till livets glädjeämnen.
Tycker han borde sitta kvar.
Sverige är ett land där kvinnor har för stor makt
Citera
2019-03-08, 12:34
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inget fel på Eskils utseende, tvärtom, han ser jävligt bra ut.
Hoppas kvinnorna har på fötterna.

Du ropar ensam i rymden angående hans utseende.
Citera
2019-03-08, 12:39
Medlem
Jasså Cecilie var en av dem Inte helt överraskad blir jag men som sagt det gäller att hålla fingrarna i styr.

"Cecilie Tenfjord-Toftby berättar att Erlandsson lade sin hand på hennes lår under en riksdagslunch."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Qldr4x/m-kvinnan-utsattes-av-erlandsson--talar-ut
Citera
2019-03-08, 12:41
Medlem
För mig är det uppenbart att detta är samordnar mellan Annies och de delar av C:s verkställande utskott som var mot att släppa fram Kristersson samt de M-politiker som inte vill ta stöd av SD.
Jag har länge haft bakgrund i C och god insyn i processerna så jag vet att Eskil och Annie haft en pågående fejd sedan 2012 då Eskil försökte få henne avsatt för att hon släppte fram idéprogrammet.
Detta förvånar mig inte alls.

Eskil är annars en ganska kul typ som är måttfull med alkohol och gärna drar ”fräckisar”.
Speciellt kåt är han då inte.

Förvånar mig inte heller att C Toftby (anti-SD) används som torped i detta ärende. Hon hatar SD lika mycket som Annie och saknar helt moral.
Själv har hon en mångårig otrohetsaffär med partikamraten Sten Bergheden. Båda två är gifta och har barn.
Det tycker jag är bra info för deras familjer att ha, om man nu ändå ska vara öppen och ärlig med allt.
Citera
2019-03-08, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Du ropar ensam i rymden angående hans utseende.

Eskil har med säkerhet störst kuk i riksdagen.
Den är enorm.
Citera
2019-03-08, 12:44
Medlem
ursprungligens avatar
Det är smart av C-ledningen att lägga locket på innan vi får veta om det är bostadsfiffel eller moderatkvinnotafsande han gjort sig skyldig till.

När han avgår är den hemliga överenskommelsen att inga inom MSM kommer att skriva om den toxiska jättekuken överhuvud taget.

Han är inte offentlig person längre och MSM lägger ned.
Citera
2019-03-08, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Jasså Cecilie var en av dem Inte helt överraskad blir jag men som sagt det gäller att hålla fingrarna i styr.

"Cecilie Tenfjord-Toftby berättar att Erlandsson lade sin hand på hennes lår under en riksdagslunch."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Qldr4x/m-kvinnan-utsattes-av-erlandsson--talar-ut

Hon borde även vara ärlig med sin pågående otrohetsaffär med Sten Bergheden.
Citera
2019-03-08, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goteborgspuman
Hon borde även vara ärlig med sin pågående otrohetsaffär med Sten Bergheden.

Jasså, se där, se där! Har hon fortfarande väldigt kort kjol när hon går och tar sig ett glas rött på Strömmen? Jag har absolut inget emot damer i kort kjol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in