Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
Skulle du säga att du har fått valuta för pengarna eller är du missnöjd med vad projekten har åstadkommit?
180 000 kr, det är pengar som du kunde ha lagt på prepping och coola NMR-klistermärken.
Jag har varit mycket nöjd med Dan Erikssons, Magnus Södermans, Stefan Jacobssons, Daniel Höglunds, Anders Ärleskogs, Jonas De Geers, Björn Björkqvists och de andra gubbarnas arbete. Fram tills de började samarbeta med Ingrid & Conrad kändes allting jättebra. När Ingrid Sionistqvist kom in i det hela så förstördes allting.
Om det stämmer som Dan Eriksson skriver att det inte finns någon person under alla dessa år som sammanlagt till Motgift, Svenskarnas parti, Realisten, Europa Terra Nostra, Det fria Sverige och Svegot bidragit med mer pengar än 180.000 kronor så blir jag riktigt äcklad av nationella människors fruktansvärda snålhet och egoism. Om jag har räknat rätt så har jag under de åren som jag var frisk och tyckte om den nationella rörelsen skänkt bort ungefär 3700 kronor i månaden, vilket inte på något vis är särskilt generöst eller märkvärdigt. Det här kan vara något som jag bara har fått för mig, men har inte ordförande Eriksson från Skogås i någon podcast sagt att han varje månad donerar 4000 kronor till olika nationella projekt?
Dan Eriksson lägger upp bilder från sitt Greklandsbesök på Instagram:
https://www.instagram.com/erikssondan/?hl=sv
Älskar när våra nationalistiska superstjärnor är ute i Europa. Tycker att det är så sjukt intressant att följa!
Dåsighetsbetyg på Atarax: 8,7/10.
Kramiz