Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,62%
828 röster
Nej
19,55%
281 röster
Är osäker
15,66%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-07, 19:53
Medlem
Whitepower123s avatar
Detta kommer låta fel och arrogant för somliga men jag bryr mig inte vad MJ gjorde eller inte gjorde mot pojkar. Det stör inte mig. Dom barnen kan dra åt helvete! Deras giriga föräldrarna kan också dra åt helvete! Det som jag bryr mig om är att MJ är den bästa artisten som någonsin existerat. Kolla när han uppträder, lägg märke till den otroliga underhållningen. Han kunde göra saker som ingen annan kunde göra på scen. Jag minns honom för det istället för att bry mig om 2 personer som jag aldrig har brytt mig om tidigare. Ta inte livet på så stort allvar och fortsätt lyssna på hans musik är mitt tips till er!
Citera
2019-03-07, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Så...vittnesmål ska helt enkelt förbises, i alla brottsmål.
Varför har vi ens vittnesmål i rättegångar undrar jag då? Ge dig. Sluta fantisera och sluta tro på konspirationsteorier.
Nej, ett vittnesmål är dock inte bevis. Att jag säger att du har våldtagit mig betyder inte att det är sant. Fram med bevis istället.
Citera
2019-03-07, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whitepower123
Detta kommer låta fel och arrogant för somliga men jag bryr mig inte vad MJ gjorde eller inte gjorde mot pojkar. Det stör inte mig. Dom barnen kan dra åt helvete! Deras giriga föräldrarna kan också dra åt helvete! Det som jag bryr mig om är att MJ är den bästa artisten som någonsin existerat. Kolla när han uppträder, lägg märke till den otroliga underhållningen. Han kunde göra saker som ingen annan kunde göra på scen. Jag minns honom för det istället för att bry mig om 2 personer som jag aldrig har brytt mig om tidigare. Ta inte livet på så stort allvar och fortsätt lyssna på hans musik är mitt tips till er!
Dåligt troll. Någons talang har inget att göra med hur artisten är som person.
Citera
2019-03-07, 19:59
Medlem
MJ var bög. Det råder det ingen som helst tvekan om.

Pedofili brukar utveckla sig när man av någon anledning får sitt sexuella behov förtryckt.
Det är därför vi ser det så ofta bland katolska präster som förväntas leva i celibat.
Bland talibaner och andra islamister som skapat samhällen där kvinnor inte ens kan visa ansiktet.

Bögar är kraftigt överrepresenterad inom pedofili-sammanhang. Kan man inte vara öppen med sin homosexualitet och spendera helgkvällarna på gaybarer, då vänder man sig till barnen och bögar med dem i smyg.

Det ter sig självklart för mig att det fanns ett sexuellt syfte, ett homosexuellt syfte när MJ bjöd in barnen för att "leka" och sova med dem.
Citera
2019-03-07, 20:00
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Så...vittnesmål ska helt enkelt förbises, i alla brottsmål.
Varför har vi ens vittnesmål i rättegångar undrar jag då? Ge dig. Sluta fantisera och sluta tro på konspirationsteorier.

Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Nej, ett vittnesmål är dock inte bevis. Att jag säger att du har våldtagit mig betyder inte att det är sant. Fram med bevis istället.

Ja , bara att släppa Cosby med den inställningen.
Inget krav på det från din sida Dosh antar jag.
Citera
2019-03-07, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Ja , bara att släppa Cosby med den inställningen.
Inget krav på det från din sida Dosh antar jag.
Där fanns dock bevis. Menar du att man ska döma folk enbart på vittnesmål? Isåfall får du gärna PMa mig dina personuppgifter så att jag kan få dig dömd för både våldtäkt och rån mot mig, skulle vara nice med lite skadestånd.
Citera
Medlem
Diarrees avatar
Detta är ju inget nytt?? Lillkillen från ensam hemma har väl ändå hintat om osunt förhållande mellan barn och M J.
Citera
Medlem
Whitepower123s avatar
Min poäng var ju att jag skiter i hur han var som person. Jag bryr mig inte om anklagelserna. Jag bryr mig om hans underhållning.
Citera
2019-03-07, 20:05
Medlem
Whitepower123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Dåligt troll. Någons talang har inget att göra med hur artisten är som person.
Min poäng var ju att jag skiter i hur han var som person. Jag bryr mig inte om anklagelserna. Jag bryr mig om hans underhållning.

Sorry för dubbelpost!
Citera
2019-03-07, 20:06
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:

Jo du har väl en poäng, däremot kan jag inte säga emot att tankarna om hans äckliga beteende dyker upp så fort jag ser hans nuna numera, blir ju inte bättre av att han var så fruktansvärt ful på slutet.
Citera
2019-03-07, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Detta är ju inget nytt?? Lillkillen från ensam hemma har väl ändå hintat om osunt förhållande mellan barn och M J.
Nej, han har sagt motsatsen. Läs på innan du ger dig in i en diskussion.
Citat:

Sorry för dubbelpost!
Kommentera inte i en tråd som handlar om det ämnet då.
Citera
2019-03-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Jo du har väl en poäng, däremot kan jag inte säga emot att tankarna om hans äckliga beteende dyker upp så fort jag ser hans nuna numera, blir ju inte bättre av att han var så fruktansvärt ful på slutet.

Meningen med dokumentären var just detta, varför tror du detaljerna var så grafiska? Brainwash
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in