Citat:
Ursprungligen postat av
Smeso
Du påstår inte att du vet?
Du har inte en enda gång skrivit "jag tror", "förmodligen", "kanske", "snarare", "är det inte mer sannolikt att ..." eller liknande. Nej, du har hela tiden skrivit absolut och definitivt och till och med kallat dem som kommit med invändningar för idioter.
Jo, kanske törs du också erkänna för dig själv att du har fel när du har det, men inte ett endaste erkännande har du visat här, trots alla dina felaktigheter.
Du har utan förbehåll påstått att 0/0=1, till och med efter att du har motbevisats totalt.
I motsats till dig har jag hela tiden varit tydlig med att jag skriver om alternativa möjligheter, t.ex. genom att skriva att något är "mer sannolikt" eller annat. Jag har aldrig hävdat att jag vet i frågor om guds existens, jag har ifrågasatt andras påståenden med andra möjliga scenarier, och då tydligt skrivit att det var tänkbara scenarier, inte att jag säkert visste att så var det egentligen.
Du gillar att hänvisa till att jag skrev om Xenu, men inte ens då påstod jag att jag visste, när jag skrev om det så klargjorde jag redan från början att det var något som andra påstod var sant, och jag tog upp det bara för att visa att det då var de som påstod det som hade bevisbördan, inte vare sig du eller jag som inte trodde på att någon Xenu fanns. Det var inte vi som skulle behöva bevisa att Xenu inte fanns.
Men då spann du iväg och skrev "Jag påstår att man inte kan föreställa sig något som inte Existerar" och eftersom någon alltså tydligen föreställt sig Xenus existens så menade du att Xenu då alltså måste existera, varför jag skrev "Hail Xenu!" till dig eftersom du då tydligen påstod att ledaren Xenu existerade, enligt ditt påstående ovan. Jag har aldrig påstått att Xenu existerat, bara att andra påstår det.
Annars så kan man ju förutsätta att någon just tror när de talar om Gud och Universums funktion/ursprung...
Ska man verkligen behöva påtala att man Tror i dessa frågor?
Ja, för Jante gäller givetvis mobbningens Murphys-lag. Kan något missuppfattas, då görs det också.
Om du vill lära dig något istället för att gapa om saker du inte vet något om så kan du läsa
HÄR om 0/0=1.
Vi har inte lyckats definiera 0/0, just för att det är omöjligt att säga med säkerhet.
Men alla som inte är paragrafryttare förstår att 0/0=1 precis som att alla tal som delas med sig själva är just 1.
Jag har Inte motbevisats, det är endast folk som inte vet själva som säger emot.
Dessutom verkar ingen av er "kritiker" ens ha bemödat sig med att försöka förstå mina argument alls.
De har som brukligt kastat sig på tangentbordet som hungriga vargar så snart de sett en chans att påstå sig veta något.
Så snart ni idioter tycker er se att ni vet bättre än någon annan,
då är ni så snabba att hugga att ni inte förmår begripa vad någon menar först.
Ni vill inte ens erkänna att ni inte förstått, utan pekar istället på att den som förstår något ni inte förstår och kallar denne idiot.
Att du inte förmår att själv uppfatta när du idiotförklarar någon, det bevisar bara ännu mer hur Jante du är.
Du behöver inte förklara eller förtydliga varför du beter dig som en idiot, det ser jag tydligt ändå.
Om något existerar i någons fantasi, så existerar det i dennes fantasi.
Att du har svårt att förstå det är ditt problem.
Du fantiserar om att du har en personlighet och ett medvetande tex, just därför har du också det.
Du behöver som sagt inte förklara hur du resonerar, jag har också varit barn en gång i tiden.