2019-03-06, 21:56
Medlem
I helgen var jag ute och åkte i sthlms södra förorter. Fick plötsligt ett rejält sug efter lite massage.
Kollade i tmg och hittade ett lovande ställe. Det var deras hemsida som fick vågskålen att tippa över.
Den innehöll nämligen bilder på tjejerna som arbetar där. Tycker att det är alldeles för ovanligt. Nu är det ju som alltid svårt att veta om de verkligen finns där fortfarande. Massöserna har ju en tendens att flytta runt alt jobba på turistvisa. Men ändå kul och lockande.
Salongen låg på en ganska trafikerad gata. Man blev lätt uttittad när jag väntade på att få komma in vilket inte är helt optimalt.
Inget problem att få massage direkt. Fick en ganska ung och söt tjej.
Massagen var redan från början ganska sensuell med långa långsamma tag. Inte så dumt faktiskt.
När benen fick sitt så blev det mycket smek på pungen. När hon växlat till andra benet så var ena handen nästan hela tiden på pungen eller i trakterna där av.
Redan innan vändning så lade hon sig över mig och frågade om jag ville ha extra.
Som alltid vill jag bara ha FS.
Det gick bra men sedan kom diskussionen om priset. Då gick det genast mycket trögare.
Trots en ganska lång "förhandling" så fastnade hon snabbt på 1500. Det vill jag egentligen inte betala.
Övervägde att avböja extra men då var jag allt för upphetsad så jag föll till föga.
Då visade det sig att hon trots sin ringa ålder var mycket utstuderad och upphetsande. Många massöser rycker bara snabbt av sig kläderna på med gummit någon minuts sugande varefter de klättrar upp på pålen.
I stället började hon att smeka mig nedifrån benen och kyssa och slicka mig lite överallt på kroppen.
Tillslut landade hon på lilleman som hon först slickad på och sedan gav mig en owo innan gummit åkte på inför bestigningen. Fick en av de bästa åkturerna på länge.
När jag lämnade stället så var det med ett belåtet leende på läpparna.
Överväger att snarast återkomma trots det relativt höga priset.
Citera
2019-03-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
I helgen var jag ute och åkte i sthlms södra förorter. Fick plötsligt ett rejält sug efter lite massage.
Kollade i tmg och hittade ett lovande ställe. Det var deras hemsida som fick vågskålen att tippa över.
Den innehöll nämligen bilder på tjejerna som arbetar där. Tycker att det är alldeles för ovanligt. Nu är det ju som alltid svårt att veta om de verkligen finns där fortfarande. Massöserna har ju en tendens att flytta runt alt jobba på turistvisa. Men ändå kul och lockande.
Salongen låg på en ganska trafikerad gata. Man blev lätt uttittad när jag väntade på att få komma in vilket inte är helt optimalt.
Massagen var redan från början ganska sensuell med långa långsamma tag. Inte så dumt faktiskt.
När benen fick sitt så blev det mycket smek på pungen. När hon växlat till andra benet så var ena handen nästan hela tiden på pungen eller i trakterna där av.
Redan innan vändning så lade hon sig över mig och frågade om jag ville ha extra.
Det gick bra men sedan kom diskussionen om priset. Då gick det genast mycket trögare.
Trots en ganska lång "förhandling" så fastnade hon snabbt på 1500. Det vill jag egentligen inte betala.
Övervägde att avböja extra men då var jag allt för upphetsad så jag föll till föga.
Då visade det sig att hon trots sin ringa ålder var mycket utstuderad och upphetsande. Många massöser rycker bara snabbt av sig kläderna på med gummit någon minuts sugande varefter de klättrar upp på pålen.
I stället började hon att smeka mig nedifrån benen och kyssa och slicka mig lite överallt på kroppen.
Tillslut landade hon på lilleman som hon först slickad på och sedan gav mig en owo innan gummit åkte på inför bestigningen. Fick en av de bästa åkturerna på länge.

Låter trevligt
Har också märkt det där med foton... verkar aningen vanligare i Gbg. Nån gång har jag mailat salongen och frågat efter foton om det inte funnits på hemsida. Men det har aldrig gett ngt.
Citera
2019-03-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcreamchipsen
Efter ett längre uppehåll under vintern kom thaisuget som en lätt vindpust i ryggen igen.
Tänkte pröva något nytt och samtidigt något i närheten.
SMS:ade en thaisalong i Askim, Göteborg och fick svar att jag kunde komma om 45 minuter. Perfekt tänkte jag och begav mig ditåt.

Står några meter utanför dörren lite lätt diskret innan jag beslutar mig för att plinga på.
En dam i runt 50-års åldern, med lättare zigenare-drag frågar om jag bokat. Jajemen, var svaret.

Lämnar fram 500 kr kontant för en 30 minuters oljemassage. Får ingen växel tillbaka direkt, vilket antyder på att de resterande 200 kronorna lär läggas undan tills vidare på hennes extratjänst som lär dyka upp lite senare. Och visst skulle det bli så.

Klär av mig allt och lägger mig på mage. Börjas omgående med en lättsam oljemassage på ryggen. Hon gillade tydligen att stå på ryggen, tur hon inte var alldeles för tung.
Det var inte jätteskönt men inte heller obekvämt. Efter några få minuter börjar hon med att massera låren och ljumskarna och det kommer omgående teasing på könet. Det tog inte lång tid. Hon masserar ljumsken med ena handen och tafsar lite lätt på lilleman med den andra för att mjuka upp vapnet.

Vändning kommer efter ca 10 minuter och jag ber henne massera ljumskarna. Hon kan inte låta bli att röra på den vakna prinskorven samtidigt och jag får säga till att avvakta då jag redan är på väg att komma.

Efter lite härlig massage vid ljumskarna och under könet med olja rullar hon vidare till lilleman. Hon använder ena handen med långsamma rörelser samtidigt som hon masserar mellangården med den andra.
Men vad spelar hastigheten för roll, då det inte tar lång tid innan man kommer med ett rejält sprut och visst var det en upplevelse som man inte kan avstå. Ligger då helt raklång och blicken upp i taket och bara njuter av hennes fenomenala arbete med händerna.

Hon fortsätter sedan att massera överkroppen, men lusten har hon ju redan handtrallat ut ur mig.
Blir erbjuden vatten efteråt men avstår och får istället komma ut i det fina solskenet innan jobbet kallade.

Massagen i sig var inte helt tillmötesgående. Hon hade inte dom där riktiga nyperna och kraften i händerna som andra massörer har. Hon var trevlig i sig och visade intresse gällande min vardag.
Handtrallan var som alltid en trevlig upplevelse. Det var inte den första i hennes karriär direkt.
Ett extra plus för priset. 500 kr för både massage och det lyckliga slutet gör ändå att man lämnar salongen hyfsat nöjd.

Jakten fortsätter när lusten kommer tillbaka. Det brukar dröja dock när man blivit tömd hos en thaimassör

Ja det brukar ju dröja.... tur för ekonomin
Men en femtio-åring... ok utseendemässigt för sin ålder?
Citera
2019-03-07, 18:32
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:

Herregud vad trevligt det där lät
Normalt brukar ju lite högre pris och bra produkt hänga ihop. Likadant med tvärtom men den logiken stämmer ju inte alltid med thailogik, så grattis till en härlig upplevelse
Citera
2019-03-07, 20:36
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RKTJMT
Herregud vad trevligt det där lät
Normalt brukar ju lite högre pris och bra produkt hänga ihop. Likadant med tvärtom men den logiken stämmer ju inte alltid med thailogik, så grattis till en härlig upplevelse

Jag vill påstå att pengasnack på hög nivå brukar innebära dålig service.

Kanske undantaget på flygfältet då kanske.
Men tror inte det..

Dom som inte pratar pengar, utan bara levererar är bäst.
Snåljåpar borde ha ett kok stryk istället..
Citera
2019-03-07, 20:52
Medlem
RKTJMTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag vill påstå att pengasnack på hög nivå brukar innebära dålig service.

Kanske undantaget på flygfältet då kanske.
Men tror inte det..

Dom som inte pratar pengar, utan bara levererar är bäst.
Snåljåpar borde ha ett kok stryk istället..

Nu tänkte jag lite mer generellt. Ju mer du spenderar på något desto bättre produkt får du tillbaka. Tänk skillnaden på en Merca o en Fiat, eller en köttbit på AG mot Jensens böfhouse. Lyft blicken lite
Citera
2019-03-07, 23:15
Medlem
Var i Göteborg i jobbet men visste att jag skulle få lite tid över så ville så klart testa vad denna stad har att erbjuda. Hade fått några tips av bröder här och samtliga pekade till samma ställe med tanke på var jag befann mig.
Sagt och gjort så körde jag dit, hittade stället men blev lite orolig när jag kom dit för ingen flagga och open-skylten var släckt men ringde på. Tog en minut innan en söt thaitjej öppnade, och jodå de hade tid för mig.
Klädde av mig och la mig till rätta och väntade, och väntade, och väntade. Låg säkert fem minuter innan hon kom in ombytt och klar. Sen började en helt ok massage på ryggen och jag kände hennes hud när hon satt på mitt ben. När ryggen var klar drog hon sakta naglarna ner längs ryggen över skåran ner mot pungen och då förstod jag att mer var att vänta. Efter ryggen tog hon armar och ben och emellanåt teasade hon rejält med sina naglar. Givetvis visade jag min uppskattning.
Efter ca 30 minuter kom vändningen och hon började massera överkroppen stående vid mitt huvud så hon lutade ner brösten över ansiktet. Najs. Därefter var det benens tur men det varade inte så länge innan frågan kom.
Eftersom jag gjort resan till Gbg och jag var sugen på henne siktade jag på FS men det ville hon ha 2500:- för. Lite mycket tyckte jag så frågade efter BTB, där låg priset på 1500:-. För mycket det oxå men förhandlingen var igång. Hon gick inte lägre än 2000:- för FS men BTB fick jag för 1000:-. Lite för högt men accepterade, ville ju ha ut något av besökt och tur var väl det.
Hon klädde av sig och fram kom en i mina ögon fin kropp med fin rakad mus. Hon kryper upp på britsen och börjar hångla upp mig med sina härliga läppar och kör riktiga tungkyssar. Shit tänkte jag. Det var inte mycket till BTB, men det var bara att köra på med att suga hennes bröst och pulla hennes våta fitta och det lät som hennes stön var äkta. Efter en stund gick hon ner och började slicka pungen och suga utan kondom, och bra var hon. Tog den djupt i munnen samtidigt som hon tittade på mig med sina kåta ögon. Sen satte hon sig upp på mig och gned fittan mot kuken och shit vad nära det var att den gled in. Fick nästan känslan att hon ville ha den i sig men hejdade mig.
La ner henne på rygg och slickade henne och hon njöt av det innan jag kröp upp närmare ansiktet så hon kunde suga igen. Avslutade med att hon runkade av mig samtidigt som jag pullade henne och sprutade till slut över mage, bröst och hals. Så jävla härligt. Lätt värt pengarna kan jag säga.
Hade jag inte haft så långt dit (bor i Skåne) så skulle jag lätt besökt henne igen.
Citera
2019-03-08, 03:40
Medlem
Var ju någon som undrade hur man skulle få mycket teasing.Kan man få hur man än gör.Var på för mig nytt ställe i en av de mellansvenska städer jag besöker.Inte direkt något som visade att extra erbjöds,tjejen klädd i thaiblus och långbyxor.Jag beslöt behålla kalsonger på,gör det nån enstaka gång för kolla.Tjejen börjar med att dra ner dem så hon kan massera rumpan samtidigt som ryggen.Det blev mycket rumpa även mellan skinkorna.Dags för låren.Hon frågar om hon kan ta av kalsingarna för att komma åt bättre.De är nästan av innan jag hinner svara.Kuken ligger uppåt men hon gör sitt bästa för att komma åt.Vid vändning tycker hon att lämpligt ställe för handduken är över bröstet.där hon inte tänker massera.Lite tafatt massage på armarna.Sen blir det mage och lår och paketet vidrörs vid varje drag.Efter tio minuter kommer frågan.Jag fortsätter krångla och tackar nej.Nu koncenreras massagen än mer mot mitten.Kan närmast beskrivas som tio minuters smekande över de ädla delarna.Sen kommer frågan igen och hon får fortsätta jobbet.
Citera
2019-03-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Var i Göteborg i jobbet men visste att jag skulle få lite tid över så ville så klart testa vad denna stad har att erbjuda. Hade fått några tips av bröder här och samtliga pekade till samma ställe med tanke på var jag befann mig.
Sagt och gjort så körde jag dit, hittade stället men blev lite orolig när jag kom dit för ingen flagga och open-skylten var släckt men ringde på. Tog en minut innan en söt thaitjej öppnade, och jodå de hade tid för mig.
Klädde av mig och la mig till rätta och väntade, och väntade, och väntade. Låg säkert fem minuter innan hon kom in ombytt och klar. Sen började en helt ok massage på ryggen och jag kände hennes hud när hon satt på mitt ben. När ryggen var klar drog hon sakta naglarna ner längs ryggen över skåran ner mot pungen och då förstod jag att mer var att vänta. Efter ryggen tog hon armar och ben och emellanåt teasade hon rejält med sina naglar. Givetvis visade jag min uppskattning.
Efter ca 30 minuter kom vändningen och hon började massera överkroppen stående vid mitt huvud så hon lutade ner brösten över ansiktet. Najs. Därefter var det benens tur men det varade inte så länge innan frågan kom.
Eftersom jag gjort resan till Gbg och jag var sugen på henne siktade jag på FS men det ville hon ha 2500:- för. Lite mycket tyckte jag så frågade efter BTB, där låg priset på 1500:-. För mycket det oxå men förhandlingen var igång. Hon gick inte lägre än 2000:- för FS men BTB fick jag för 1000:-. Lite för högt men accepterade, ville ju ha ut något av besökt och tur var väl det.
Hon klädde av sig och fram kom en i mina ögon fin kropp med fin rakad mus. Hon kryper upp på britsen och börjar hångla upp mig med sina härliga läppar och kör riktiga tungkyssar. Shit tänkte jag. Det var inte mycket till BTB, men det var bara att köra på med att suga hennes bröst och pulla hennes våta fitta och det lät som hennes stön var äkta. Efter en stund gick hon ner och började slicka pungen och suga utan kondom, och bra var hon. Tog den djupt i munnen samtidigt som hon tittade på mig med sina kåta ögon. Sen satte hon sig upp på mig och gned fittan mot kuken och shit vad nära det var att den gled in. Fick nästan känslan att hon ville ha den i sig men hejdade mig.
La ner henne på rygg och slickade henne och hon njöt av det innan jag kröp upp närmare ansiktet så hon kunde suga igen. Avslutade med att hon runkade av mig samtidigt som jag pullade henne och sprutade till slut över mage, bröst och hals. Så jävla härligt. Lätt värt pengarna kan jag säga.
Hade jag inte haft så långt dit (bor i Skåne) så skulle jag lätt besökt henne igen.

Låter som väldigt trevlig upplevelse, undrar var det kan ha varit?
Citera
2019-03-08, 18:33
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Jag var en av tipsarna här, men hade inte själv varit på stället på ett tag. Efter denna rapporten fick det ju bli ett besök rätt akut. :-)
Min upplevelse är 100% samma som AlexL4:as. Riktigt, riktigt bra!
Citera
2019-03-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Ja det brukar ju dröja.... tur för ekonomin
Men en femtio-åring... ok utseendemässigt för sin ålder?
Åldern är så ovidkommande bara dom levererar
Citera
2019-03-10, 10:02
Medlem
Citat:
Vad har hänt med prisbilden?Det ofta inte värt upplevelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in