2019-03-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProstensDotter
Menar bara att ingen, utöver Wallmark, är nöjd över att han ständigt blandar sig i Stockholms stad utan att ha någonting med det är göra. Hans uppdrag från PS är ju att sköta integrationsfrågorna och göra sitt jobb i justitieutskottet, inte blanda sig i interna konflikter lokalt. Sägs därför finnas en rejäl irritation mot honom från bla. partisekreteraren och många riksdagsledamöter. Vinge har gått i god för Wallmark.

Han vill väl bli partiledare och kunna ha kontroll över hemdistriktet.
Citera
2019-03-06, 15:49
Medlem
Citat:
Regionen verkar hyfsat falangfri i dagsläget och personer ur alla läger arbetar tillsammans under Kroon. Schoultz, Canhasi, Wallmark, Stigenberg, Solberg, Åkerlund m.fl. utöver Kroon har jag sett profileras av SD Region Stockholm när de verkat som ordinarie i fullmäktige. Verkar för en gångs skull hända lite saker i regionen hur som helst. Jag får upp deras grejer hela tiden i mina flöden.

Då finns det kanske hopp, jag minns tiden med Dan Kareliusson, det var ju kaos och hela landstinget var kört i botten, så man börjar ju från botten så det kan ju bara bli bättre.

Gubben var ju rätt rolig ändå, hyrde lägenhet i Almedalen för 150 papp och inhyste ett gäng kvinnor där som han lekte kurragömma med Jenny, Madeleine, Catharina Alderskans och Jeanette Malmström var de han sa att han lekte med, det var tydligen mycket alkohol och lättklätt
Citera
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honoru3
Knappast, han har ju varit öppet kritiskt.

Argården levererar, och har alltid levererat, noll.
Citera
Medlem
Nu borde de bannade få komma tillbaka snart. Vad säger riks?
Citera
2019-03-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bio-graf
Då finns det kanske hopp, jag minns tiden med Dan Kareliusson, det var ju kaos och hela landstinget var kört i botten, så man börjar ju från botten så det kan ju bara bli bättre.

Gubben var ju rätt rolig ändå, hyrde lägenhet i Almedalen för 150 papp och inhyste ett gäng kvinnor där som han lekte kurragömma med Jenny, Madeleine, Catharina Alderskans och Jeanette Malmström var de han sa att han lekte med, det var tydligen mycket alkohol och lättklätt

Jag tycker att Jenny Ribsskog är väldigt bra. Knappast att hon skulle nedlåta sig detta.
Citera
2019-03-06, 15:53
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:

Den farbrorn är för härlig! Vet hur en slipsten ska dras
Citera
2019-03-06, 15:54
Medlem
ProstensDotters avatar
Citat:

Även hans lilla ryska leksak. Hon är inte med i partiet längre.
Citera
2019-03-06, 15:55
Medlem
Citat:

Stackars Per S som blev utbytt mot en 75 årig gubbe...Dock är nog Dan ett roligare sällskap än vad Per är..
Citera
2019-03-06, 15:58
Medlem
Citat:
Även hans lilla ryska leksak. Hon är inte med i partiet längre.

Så nu har han nöjt sig med Maggi H?
Citera
2019-03-06, 16:01
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Felix Byström ska ha sagt vid ett tillfälle att Henrik är hatad hos det gamla ungdomsförbundet och särskilt i Stockholm. Antar att han körde samma stil redan då.

Felix Byström har ju alltid varit en beundrare av Kasselstrand som styrde det gamla förbundet, en anledning till varför Felix hatar Henrik som representerar partilinjen. Man märker att Felix fortfarande är en stor beundrare av Gustav Kasselstrand, klär sig likartad, härmar Gustav i sättet att tala osv. Även Findel var ju lite starstuck på Kasselstrand och Hahne. Findel har tillomed tagit över Hahnes vandringstrofé till flickvän efter hon vandrat runt i partiet.
Citera
2019-03-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaslom
Så nu har han nöjt sig med Maggi H?

Maggi har make.
Citera
2019-03-06, 16:03
Medlem
Citat:
Felix Byström har ju alltid varit en beundrare av Kasselstrand som styrde det gamla förbundet, en anledning till varför Felix hatar Henrik som representerar partilinjen. Man märker att Felix fortfarande är en stor beundrare av Gustav Kasselstrand, klär sig likartad, härmar Gustav i sättet att tala osv. Även Findel var ju lite starstuck på Kasselstrand och Hahne. Findel har tillomed tagit över Hahnes vandringstrofé till flickvän efter hon vandrat runt i partiet.

Ulrica Da Correggio? Den värdelösa apliknande damen som inte gör ett jota för partiet men ändå får synas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in