2019-03-05, 21:24
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Nej.
Hur vet du då att hon "Till synes mår hon bra"?
Citera
2019-03-05, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeinah
Det är inte säkert. Någon kan säkert ta fram vart modern till barn -88 och -91 bor men tror inte du ska vara så säker på att hon bor där idag.

Sonen bodde inte där när han blev dömd, om det besvarar någon av dina funderingar.

Ok tack!
Citera
2019-03-05, 21:25
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Nej jag tror inte heller att vi hittar digitala bilder på nätet. Men i nån byrålåda hos nån exfru finns det säkert bilder. Det skulle vara konstigt annars.

I byrålådor finns det däremot garanterat bilder. Om nu inte någon vill göra inbrott hos ex-fruarna så kommer de bilderna enbart fram om de väljer att dela med sig, vilket inte är jättetroligt.
Citera
2019-03-05, 21:26
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Hur vet du då att hon "Till synes mår hon bra"?

För att vissa vet vem hon är och kan kolla tex Facebook och Instagram. Där ser hon till synes ut att må bra.
Citera
2019-03-05, 21:27
Medlem
Citat:
Barnen som kan tänkas ha Facebook eller några bilder på andra ställen har han ju inte haft kontakt med på 10 år. Vi vet inte om han har jobbat, än mindre vart han har jobbat om han har jobbat. Inga vänner eller bekanta har kommit fram. Fruar och barn kollade (de som hittats) och det har varit fruktlöst. Snarare resulterat i att både barn och fruar ligger outade i tråden i onödan.

Vill du lägga ned lika många timmar som jag (och andra i tråden) har gjort senaste 2 dagarna, go ahead. Men jag och andra kan intyga att du inte kommer hitta något.

Tänkte mer att någon kommer på att "fan, han var ju med på den festen ska kolla om han fastnade på något foto" och sedan lägger ut det de hittar.
Citera
2019-03-05, 21:30
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Tänkte mer att någon kommer på att "fan, han var ju med på den festen ska kolla om han fastnade på något foto" och sedan lägger ut det de hittar.

AE verkar inte riktigt vara den typen som går på fester och minglar runt. Sådana personer lämnar ofta efter sig folk som hoppar in i tråden och delar med sig. Det har vi inte haft, det närmsta är någon som hade varit och kollat på huset han skulle sälja, tror jag.
Citera
2019-03-05, 21:31
Medlem
Var han en snygg man....om det var det Malin föll för
Citera
2019-03-05, 21:31
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Var han en snygg man....om det var det Malin föll för

Malin?
Citera
2019-03-05, 21:32
Medlem
karlinges avatar
Har vi namn på någon ex-fru?
Citera
blomvattnares avatar

Moderatormeddelande

Postat av blomvattnare 2019-03-05, 21:32
Moderator
Diskussioner om huruvida åttaåriga flickor - med eller utan föräldrars medverkan - genom eget beteende och/eller klädsel kan tänkas vara medskyldiga till att bli utsatta för våldtäkt kan föras i egen tråd, som en generell diskussion, antingen i Brott och brottsbekämpning eller någonstans i delforumet Sex.

I denna tråd blir det OT, om inget framkommer som tyder på att flickan i just detta fall skulle kunna kvala in under dessa premisser.

/Mod
2019-03-05, 21:33
Medlem
Gillas avatar
Citat:
För att vissa vet vem hon är och kan kolla tex Facebook och Instagram. Där ser hon till synes ut att må bra.
Ja, såklart att det finns personer som känner henne men jag är tveksam till om en random "flashbackare" kan göra den bedömningen att hon ser ut att må bra bara genom att se bilder på hennes sociala medier.
Senast redigerad av Gilla 2019-03-05 kl. 21:36.
Citera
2019-03-05, 21:35
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Jag såg det i min kristallkula!!
Det var det jag misstänkte! Du har ingen aning med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in