Citat:
Ursprungligen postat av
a987
Så ni tycker INTE att en plats där en man kan våldta och misshandla en 8-årig flicka, är en farlig plats?
Hur man SKA kunna röra sig är INTE frågan. Frågan är hur man BÖR röra sig. Och på farliga platser BÖR man INTE röra sig. Speciellt gäller det barn. Förstår ni verkligen INTE det?
Skulle tro att förskolor, kyrkan, scouterna, fosterhem o.s.v. är de platser där barn är som värst exponerade för pedofiler. Risken att bli halvt ihjälslagen kanske inte är så stor just där i de kretsarna, men kan hända i princip varsomhelst där pedofila sexualpredatorer rör sig.
Men det är väl du som pedofil väl medveten om...
Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Han måste ju verkligen ha något, troligen både utseende OCH pengar......samt kontakter inom rättsväsende och/eller det sociala......min spekulation.
Kan han jobba som mäklare, försäkringsbedömmare???
Men några slags kontakter har han, eller något ansett yrke, ingen flyger under de flesta radarsystem så som han har gjort. Och behåller delad vårdnad, boende och umgänge efter barnmisshandel.
Jag känner bara till 3 yrkesgrupper som är spårlösa överallt, poliser, FRA-anställda och datasäkerhetsexperter......
Lol. Alltså jag förstår inte behovet av att försöka framställa en äcklig sexualbrottsling som någon slags playboy när absolut ingenting talar för att AE är något annat än en misslyckad individ med vare sig utseende (finns bild på Aftonbladet på hans sjukt äckliga slappa gubbkropp) karriär eller umgänge.
En patetisk pedofil som våldtar och misshandlar barn, både sina egna och andras. Som lever ett kringflackande liv, importerar asiathoror och smugglar sprit för att dryga ut bidraget.
Är det för att han är svensk som man måste försköna sanningen och hitta på ursäkter?