Citat:
Ursprungligen postat av
a987
Det finns stor risk att någon i tråden letar upp tex hans barn, eller andra anhöriga och ger sig på dem. Och hittills verkar majoriteten i tråden vara överens om att den misstänkte bör avrättas omedelbart. Och det verkar cirkulera en hel del olika namn på den misstänkte i tråden, och någon kan lätt ta miste på någon bokstav i namnet.
Någon måste därför balansera det hela och försöka skapa osäkerhet kring fallet. Men det bästa är förstås att låta rättsväsendet sköta det här fallet.
Den här tråden är redan förstörd, och en skamfläck för Flashback.
Det är väl ingen som ens försökt skam- eller skuldbelägga anhöriga eller barn till AE. Jag har läst vartenda inlägg. Man väljer inte sina föräldrar - det vet varenda jävel, till och med på Flashback.
Du säger själv i ett tidigare inlägg att det inte finns så många andra ställen än inuti BO man kan hitta DNA från förövaren. Vilket såklart kan stämma till viss del. Samtidigt säger du också att man måste skapa osäkerhet kring fallet. Hur har MGMs DNA hamnat på såna ställen där det är konklusivt om det inte är så att han är förövaren? Du säger emot dig själv.
Din hårda psykos-väg går inte att säga mycket om, för vi vet inte. Han kanske bara är en pedofil som inte kunde hålla sina lustar i schack. Eller så är han inte pedofil, men kunde inte behärska sig och tog första bästa. Eller så kanske han hade en psykos. Blir väldigt svårt att bevisa såhär långt senare dock. Även om han skulle lida av det nu så måste det bevisas att han led av en psykos vid brottstillfället. Jag vågar nog påstå att det är nästintill omöjligt att lyckas med.
För övrigt är pedofili och serievåldtäktsmän något som jag kan känna dödsstraffet bör återinföras för. Och jag hoppas att MGM får leva resten av sitt i ett helvete och i ständig rädsla. För det är vad BO fått göra fram tills nu.