2018-12-21, 12:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Visste inte att hon har barn med Niklas Strömstedt!

Hon har verkligen varit överallt.
Citera
2018-12-21, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Är hon så hårig på kroppen som ryktet säger?

Ja, hon går internt under smeknamnet "pälsdamen".
Citera
2019-02-14, 19:10
Medlem
Agneta Sjödin har återvänt till Sverige efter att ha seglat över Atlanten med Viktor Frisk och Peter Magnusson i ett kommande Kanal 5-program – men profilen har drabbats av hjärntrötthet.

https://www.expressen.se/noje/agneta...ag-fick-panik/
Citera
2019-03-04, 19:48
Medlem
Och nu har hon flyttat. Bor dock kvar i Nacka.

Agneta Sjödin har sålt sin lyxlägenhet i Nacka.
Nu visar tv-profilen upp utsikten från nya hemmet.
– Jag ser fram emot att ha färre prylar och om jag får lägre omkostnader blir det också ett friare liv, säger Agneta Sjödin.

https://www.expressen.se/noje/sjodin...forsaljningen/
Citera
2019-03-05, 12:43
Medlem
Måste vara i Nacka strand
Citera
2019-03-12, 15:04
Medlem
snowbells avatar
Nu är det tydligen slut med senaste mannen i hennes liv...

https://www.expressen.se/noje/agneta...rotator-item-1

Litet citat:

Det var för ett år sedan som tv-profilen Agneta Sjödin, 51, och Martin Lamprecht, 55, gick ut med att de är tillsammans.

Men nu har paret valt att lägga förhållandet på is, och Agneta Sjödin berättar att de valt att avsluta, vilket Nöjesbladet var först med att rapportera.

”Det stämmer att vi har avslutat. Det blev för svårt att hålla ihop ett distansförhållande, men vi är vänner”, skriver Agneta Sjödin i ett sms till Expressen.

Eftersom Agneta är så pass till åren kommen, så undrar jag varför hon inte kan behålla en karl? Ger hon upp vid minsta lilla motgång, är hon för klängig, eller vad är det med henne, egentligen?
Citera
2019-03-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Nu är det tydligen slut med senaste mannen i hennes liv...

https://www.expressen.se/noje/agneta...rotator-item-1

Litet citat:

Det var för ett år sedan som tv-profilen Agneta Sjödin, 51, och Martin Lamprecht, 55, gick ut med att de är tillsammans.

Men nu har paret valt att lägga förhållandet på is, och Agneta Sjödin berättar att de valt att avsluta, vilket Nöjesbladet var först med att rapportera.

”Det stämmer att vi har avslutat. Det blev för svårt att hålla ihop ett distansförhållande, men vi är vänner”, skriver Agneta Sjödin i ett sms till Expressen.

Eftersom Agneta är så pass till åren kommen, så undrar jag varför hon inte kan behålla en karl? Ger hon upp vid minsta lilla motgång, är hon för klängig, eller vad är det med henne, egentligen?

En gissning som inte är alltför verklighetsfrånvänd är att hennes individualism (som långvarig singel och hög ålder, relativt sätt) ställer till det kanske till det i tvåsamheten.
Citera
2019-03-13, 21:45
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dante1265
En gissning som inte är alltför verklighetsfrånvänd är att hennes individualism (som långvarig singel och hög ålder, relativt sätt) ställer till det kanske till det i tvåsamheten.

Tja, sen är det ju inte så att hon behöver nån karl som betalar hennes räkningar.

Agneta är individualist och självgående.

men men vänta bara, snart vankas det rubriker i Hänt Extra om Agneta Sjödins nya kärlek.

Vem står på tur?

Niclas Wahlgren ?
E-type ?
Samir Badran ?
Bygg-Matte ?
Kristian Luuk ?
Don Bennechi ?
Nån hockeyspelare ?
Citera
2019-03-14, 01:01
Moderator
Oddballs avatar
Vore spännande om det gjordes en ny version av "Här har du ditt liv" och Agneta vore gäst. Hon skulle nog bräda Lill-Babs när det gäller antalet män som kom inklampande i programmet. Den gruppen av buksvågrar går inte av för hackor - kön från SVT skulle ringla runt Gärdet några varv.

Egentligen gillar jag henne, men hon är en för jävla dålig människokännare. Det i kombination med hennes (indiska) flummerier får henne att göra rätt usla val av partners. Tyvärr - för hon är värd bättre.
Citera
2019-03-15, 06:36
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Vore spännande om det gjordes en ny version av "Här har du ditt liv" och Agneta vore gäst. Hon skulle nog bräda Lill-Babs när det gäller antalet män som kom inklampande i programmet. Den gruppen av buksvågrar går inte av för hackor - kön från SVT skulle ringla runt Gärdet några varv.

Egentligen gillar jag henne, men hon är en för jävla dålig människokännare. Det i kombination med hennes (indiska) flummerier får henne att göra rätt usla val av partners. Tyvärr - för hon är värd bättre.

Rolig ide! Kåt-Nettan lär ha fått kilometervis med kuk genom åren😂
Citera
2019-03-15, 06:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Vilken fin omskrivning för epitetet sprutluder.
Hon är lösaktig och jagar bekräftelse 24/7, inte svårare än så.
Citera
2019-03-15, 07:32
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vilken fin omskrivning för epitetet sprutluder.
Hon är lösaktig och jagar bekräftelse 24/7, inte svårare än så.

Sprutluder är en narkoman som skjuter droger.
Det tror jag inte Kåt-Nettan gör, på sin höjd några linor kola och lite piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in