Citat:
Ursprungligen postat av
DrSilverdufva
Det har du inte en jävla aning om. Det är endast varit rykten och spekulationer i åratal. Ingenting konkret som tydit på någon framgång. Det får du isåfall gärna länka till.
Detta är högst sannolikt bara taktik från Staaf för att få anhöriga till gärningsmannen och även gärningsmannen själv att bli nojig.
Att ett genombrott varit på gång har folk trott sedan 2004. Ställ dig i ett förråd och skäms för din otrevliga ton och kom åter när du blivit trevlig.
Här har vi alltid försökt hålla god ton.
Du är ju på riktigt helt tappad. Det är rena spekulationer att ett genombrott varit på gång men att det är högst sannolikt bara taktik från Staaf. Hör du inte att du säger emot dej själv??
Hur kritiserar mej för att inte veta något (vilket jag gör) men du själv vet inte ett skit.
Men om det får dej att känna dej speciellt och tro att du sitter på en viss kunskap, fun. Mår du bra av det så.
Vi får återkomma när fallet är löst sedan eller inte men du är en idiot i mina ögon.
Jag har varit trevlig, det är du som är en idiot. Jag har heller inte sagt att ett genombrott är på gång sedan 2004, enbart sista månaderna.
Som sagt vi hörs sen när vi vet att du har fel och jag rätt.