Citat:
Ursprungligen postat av
rakarn
Bor själv på 2:an, kan intyga att det är den 20 årige svarta snubben som är häktad och 18 åriga tjejen på samma adress som var offret. Sett 20 åringen flera ggr stå nere vid entrén med sina gangster polare och lukta gräs. Tjejen och den andra 23 åringen som bor i samma lägenhet har jag konstigt nog aldrig sett.
Kom själv hem senare på natten i fredags då det hände, då hade de städat hissen men man kan fortfarande se blod kvar i hissen på sina ställen, så tjejen ska vara allvarligt skadad, har nog blött rejält av knivskurningen.
Nu är informationen lite förvirrande.
Enligt Ratsit finns bara en 20-åring som är skriven på Tegelgårdsgatan 2 i Malmö. Det är en kille med utländskt klingande namn, så det skulle kunna vara han som beskrivs som svart. Men det finns bara en annan person som är skriven i samma lägenhet som denne 20-åring, och det är en 55-årig man. Alltså stämmer det inte att en 18-årig tjej skulle vara skriven på samma adress, och att hon skulle vara brottsoffret.
Det finns å andra sidan en 22-åring, även han med utländskt klingande namn, som är skriven på Tegelgårdsgatan 2. I samma lägenhet som 22-åringen är en 18-årig tjej skriven. Någon 23-åring hittar jag dock inte på den adressen. Förutom 22-åringen och 18-åringen är en 66-åring och en 48-åring skrivna på adressen.
Har jag missuppfattat adressen? Eller menar du att MGM och BO är skrivna i olika lägenheter i samma fastighet? Kan du skriva ut initialerna på MGM och BO?