2019-03-03, 23:50
Medlem
[quote=Timeout|66917238]Alla hänger inte med i svängarna här.
I Sävsjö försvann 6 åriga Jasmina Jasharaj den 28 juli 1997 spårlöst. Kan den här mannen ha varit där då kanske?
Alla ouppklarade försvinnanden och våldtäkter måste undersökas nu.
https://www.expressen.se/kvallsposten/20-ar-efter-att-jasmina-6-forsvann-ar-fallet-olost/[/QUOTE
Absolut, Jasmina o den lilla färgade flickan , är båda tänkbara offer.
Denne man har förmodligen många offer, och hoppas bara att han har så pass mycket råg i ryggen, att han inför de starka bevisningen erkänner våldtäkten och börjar berätta om alla sina gärningar.
Det blir allt tydligare att en enda våldtäkt inte kan vara det enda han gjort.
Man får verkligen säga att han haft tur som klarat sig så länge..
Citera
2019-03-03, 23:58
Medlem
Charlemanges avatar
Otroligt så mycket privatspanande efter nyheten om häktningen kom så mycket nya uppslag utgår från att bängen trålar här med väldigt mycket fakta blandat med sedvanliga dårar stråltanter mmmm.
Det mest spännande sedan Möllerskan torskade.
Stor glädje att svinet inte kunde hålla sig borta ett år till rättvisa .
Tänk om det hänger ihop med Jasmina eller något mer , tror med att sådana inte kan hålla sig så länge utan att göra något kan ju ha varit intagen periodvis med , tiden får utvisa.
Kanske en persona i morgon vem bakom detta vidriga bestialiska dådet.
Citera
2019-03-04, 00:00
Medlem
Venators avatar
[quote=moshes|66917288]
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Alla hänger inte med i svängarna här.
I Sävsjö försvann 6 åriga Jasmina Jasharaj den 28 juli 1997 spårlöst. Kan den här mannen ha varit där då kanske?
Alla ouppklarade försvinnanden och våldtäkter måste undersökas nu.
https://www.expressen.se/kvallsposten/20-ar-efter-att-jasmina-6-forsvann-ar-fallet-olost/[/QUOTE
Absolut, Jasmina o den lilla färgade flickan , är båda tänkbara offer.
Denne man har förmodligen många offer, och hoppas bara att han har så pass mycket råg i ryggen, att han inför de starka bevisningen erkänner våldtäkten och börjar berätta om alla sina gärningar.
Det blir allt tydligare att en enda våldtäkt inte kan vara det enda han gjort.
Man får verkligen säga att han haft tur som klarat sig så länge..

Erkännandet kan nog sitta långt inne, tyvärr. Det står om det i artiklarna om fallet i Expressen också.

Erfarenheten visar att den som har begått ett så förfärligt brott har svårt att själv erkänna eftersom det inte går att prata om det på ett sätt som ger någon sorts mening. Det går inte att göra en begriplig berättelse om varför som man kan stå för. GM tvingas konfrontera sidor av sig själv som han inte vill eller kan se. Då blir det också svårt att alls erkänna.

Jag vill minnas att det var samma sak med Furublad som begick övergrepp på nätet som resulterade i en 13-årings självmord. Han bara nekade och kom med de mest vansinniga förklaringar till varför hans dator använts.
Citera
2019-03-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Det är just ett sådant uttalande från GW, som visar på hans väldigt olämpliga attityd. Total brist på ödmjukhet när det gäller brottslingar verkar han ha, och då är man olämplig att jobba inom polisen.

Det skulle INTE förvåna mig om jag dras in i någon skåpbil av några snutar de kommande dagarna. För precis så låga tankar har jag om svensk polis, bla pga deras ofta väldigt dåliga attityd och självgodhet.
Du är tydligen fast i ditt hat mot poliser och korruptions fantasier.
Jag kan ju förstå att din bakgrund är från ett sådant land där korruptionen florerar o är accepterad.
Att Sverige har en korrupt poliskår stämmer ju inte, myndighetsanställda,företagsledare,tjänstemän och poliskåren granskas ständigt och överlag så är de flesta moraliska och sköter sig.
Har man kriminellt tänkande så kan man ju uppfatta allt galet. Kriminella och förövare ser ju polisen som fiender, vilket inte laglydiga medborgare gör. Laglydiga medborgare personer uppfattar polisen som en hjälpande hand, när man drabbats av en tokig brottsling.
SÅ klart känner man stor avsky över brottslingars smutsiga illgärningar, det är viktigt i ett land som har demokrati, eftersom brott inte är nåt som bygger ett land. Brottslighet söndrar och förstör samhällen, och brottslingen ska avtjäna sina brott inom låsta murar.
Att försvara sexualförbrytare är inte så klokt, men antar att du skiljer på en persons brott, och att brottslingen ändå har andra sidor som han kan hitta hos sig själv i fängelset, få hjälp att förstå orsaken till begågna brott och genom insikt förhindra fortsatt brottslighet. Sexualsadister kan bara lära sig förstå och kontrollera sina primitiva drifter.
Citera
2019-03-04, 00:14
Medlem
westcoastHstds avatar
Kan för övrigt tillägga att polisen skall vara glada att dem lyckades lösa detta via den DNA sökning som möjliggjordes vid årsskiftet.

För innan dess så hade dem ingen aning.

Jag vart inkallad till topsning under förra året då jag jag gick på Hovås-skolan under 1990 och polisen sa att dem då topsade ALLA som fan i området mellan 1990-2000 och var mellan 15-60 under den tiden så det kändes som att dem kastade ett desperat stort nät.

Tror inte heller polisen talade sanning för då jag efterfrågade hur dem dem tänkte, då jag befann mig utomlands under tiden då brottet begicks och detta fanns styrkt av myndigheterna.

Men det var som att prata för döva öron.
Självklart gick jag med på en DNA test men det var inte utan att jag uttryckte mitt starka motstånd emot denna idioti.
Citera
2019-03-04, 00:18
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
I det här fallet tex, så hade kanske gärningsmannens barn/anhöriga anmält honom för olika övergrepp för länge sen, om det INTE vore för det hat mot sexualbrottslingar som du och andra i tråden uppvisar. Och då hade han kanske hamnat i DNA-registren för länge sedan. Förstår du därför att du och andra som hatar sexualbrottslingar, tex GW, eventuellt kan ha bidragit till många sexualbrott?
Så hata sexualbrott, istället för att hata sexualbrottslingar.
De har en personlige egen defekt medfödd störning som gör dom till monster som inte förstår det är sjuka och kan ej botas de kan hållas nere ja drogas bortom allt förnuft men men de som rymmer kommer undan lurar överläkare mm mm att släppas ut som TQ som nästan dödade en ung pojke långt innan han blev mytomanen Sture Bergvall de är extremt manipulativa precis som sociopater och psykopater de kan inte med vår vetskap släppas ut på gator och torg alternativet är kirurgi på män ta bort sakerna som gör dom kåta alltså kulorna så blir de som eunuckerna. Fast i framtiden så kan man se detta tidigt kanske redan när unga dejtar i framtiden så kan de via en dna cv se om de är kompatibla som föräldrar och kan få friska barn. innan dess så skall de låsas in och de är onda väldigt onda finns inget annat att säga och farliga l
Citera
2019-03-04, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westcoastHstd
Kan för övrigt tillägga att polisen skall vara glada att dem lyckades lösa detta via den DNA sökning som möjliggjordes vid årsskiftet.

För innan dess så hade dem ingen aning.

Jag vart inkallad till topsning under förra året då jag jag gick på Hovås-skolan under 1990 och polisen sa att dem då topsade ALLA som fan i området mellan 1990-2000 och var mellan 15-60 under den tiden så det kändes som att dem kastade ett desperat stort nät.

Tror inte heller polisen talade sanning för då jag efterfrågade hur dem dem tänkte, då jag befann mig utomlands under tiden då brottet begicks och detta fanns styrkt av myndigheterna.

Men det var som att prata för döva öron.
Självklart gick jag med på en DNA test men det var inte utan att jag uttryckte mitt starka motstånd emot denna idioti.
Du borde väl ändå se positivt på dna-topsningen, en dag kanske du får en liten dotter, tänk då att denna förövare kunde ha fortsatt med sina sexualbrott om inte dna-topsningen hade stoppat honom.
Citera
2019-03-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du borde väl ändå se positivt på dna-topsningen, en dag kanske du får en liten dotter, tänk då att denna förövare kunde ha fortsatt med sina sexualbrott om inte dna-topsningen hade stoppat honom.
Fast nu var det ju inte topsning av oskyldiga som löste uppgiften utan brottslig släkting.
Citera
2019-03-04, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
De har en personlige egen defekt medfödd störning som gör dom till monster som inte förstår det är sjuka och kan ej botas de kan hållas nere ja drogas bortom allt förnuft men men de som rymmer kommer undan lurar överläkare mm mm att släppas ut som TQ som nästan dödade en ung pojke långt innan han blev mytomanen Sture Bergvall de är extremt manipulativa precis som sociopater och psykopater de kan inte med vår vetskap släppas ut på gator och torg alternativet är kirurgi på män ta bort sakerna som gör dom kåta alltså kulorna så blir de som eunuckerna. Fast i framtiden så kan man se detta tidigt kanske redan när unga dejtar i framtiden så kan de via en dna cv se om de är kompatibla som föräldrar och kan få friska barn. innan dess så skall de låsas in och de är onda väldigt onda finns inget annat att säga och farliga l

Jo, det jag skrev i inlägget du citerade finns att säga.
Citera
2019-03-04, 00:24
Medlem
Tryckkokarens avatar
Barnknullaren heter Anders Eriksson.

Vederbörande är bosatt på adressen:
Sävshultsvägen 2 i Sjötofta.

Länk till häktningsframställan:
https://minfil.com/Lbw6J3v0b6/G_teborgs_TR_B_3158-19_Aktbil_4_H_KTNINGSFRAMST_LLAN_PDF

Enjoy!
Citera
2019-03-04, 00:26
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mwen
Finns FUP ute?

Bäste FB skribent.
Du är nog lite tidigt ute....
FUP blir offentlig i samband med att åtal väcks.
Citera
2019-03-04, 00:28
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Barnknullaren heter Anders Eriksson.

Vederbörande är bosatt på adressen:
Sävshultsvägen 2 i Sjötofta.

Länk till häktningsframställan:
https://minfil.com/Lbw6J3v0b6/G_teborgs_TR_B_3158-19_Aktbil_4_H_KTNINGSFRAMST_LLAN_PDF

Enjoy!

Tack för hjälpen.
Då visade det sig vara Sjötofta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in