2019-03-03, 23:30
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Om du och andra har rätt att sitta och skriva om hur ni tycker att den MISSTÄNKTE ska straffas, så borde väl jag ha rätt att sitta och skriva om hur jag tycker att det är FEL om han straffas på det sätt som ni vill?

Jag hoppas verkligen att du INTE jobbar som polis. Du är ett exempel på en människa som definitivt INTE hör hemma inom polisen. Du har helt fel attityd. Du verkar också vara en helt genomvidrig människa, speciellt det där du skrev om vad du gjorde i lumpen. Nej tack till svamputflykten.
Tyvärr anser jag att en del av poliserna som har uttalat sig i det här fallet också har helt fel attityd, bla GW. Ojdå, var det ärekränkning nu?
Visste inte att professorn var polis är han det har han någonsin varit polis, kanske du blir anmäld karl är ju för böveln professor.
Så snutt kudden nu lilla ponken.
Gott läs Expressen där berättar farbror GW om bevisläget och att gm förmodligen sitter där snart ihop med AE mfl om du fattar det . Snart sitter han där kanske du med lite känsligt bara en hypotes som du själv gör en hypotes att du med är pedofil därför följer du detta med intresse så som T Bundy ett tag utredde åt polisen fy fan är du det är du en sådan du med va oj oj oj de tar dig i dag nfc tar dig deras datagrupp eller fra ditt ip hur lätt som helst ja ja ja jag lägger bara fram en hypotes precis som du gör hela tiden med den skillnaden att nu är du anklagad godnatt
Citera
2019-03-03, 23:30
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dripatologi
Från orten du nämner är det typ lika långt till Billdal som till Sävsjö, rätt märkligt med tänk på vad som hände -97

Var han bor idag efter skilsmässa säger ju inte så mycket om var han bodde 1995 innan han gifte sig...
Citera
2019-03-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Flickans cykel, som han också tog med upp i skogen.
OK - jo den kan ha fingeravtryck.
Citera
2019-03-03, 23:38
Medlem
NewWorldDisorders avatar