2019-03-03, 23:30
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Om du och andra har rätt att sitta och skriva om hur ni tycker att den MISSTÄNKTE ska straffas, så borde väl jag ha rätt att sitta och skriva om hur jag tycker att det är FEL om han straffas på det sätt som ni vill?

Jag hoppas verkligen att du INTE jobbar som polis. Du är ett exempel på en människa som definitivt INTE hör hemma inom polisen. Du har helt fel attityd. Du verkar också vara en helt genomvidrig människa, speciellt det där du skrev om vad du gjorde i lumpen. Nej tack till svamputflykten.
Tyvärr anser jag att en del av poliserna som har uttalat sig i det här fallet också har helt fel attityd, bla GW. Ojdå, var det ärekränkning nu?
Visste inte att professorn var polis är han det har han någonsin varit polis, kanske du blir anmäld karl är ju för böveln professor.
Så snutt kudden nu lilla ponken.
Gott läs Expressen där berättar farbror GW om bevisläget och att gm förmodligen sitter där snart ihop med AE mfl om du fattar det . Snart sitter han där kanske du med lite känsligt bara en hypotes som du själv gör en hypotes att du med är pedofil därför följer du detta med intresse så som T Bundy ett tag utredde åt polisen fy fan är du det är du en sådan du med va oj oj oj de tar dig i dag nfc tar dig deras datagrupp eller fra ditt ip hur lätt som helst ja ja ja jag lägger bara fram en hypotes precis som du gör hela tiden med den skillnaden att nu är du anklagad godnatt
Citera
2019-03-03, 23:30
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dripatologi
Från orten du nämner är det typ lika långt till Billdal som till Sävsjö, rätt märkligt med tänk på vad som hände -97

Var han bor idag efter skilsmässa säger ju inte så mycket om var han bodde 1995 innan han gifte sig...
Citera
2019-03-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Flickans cykel, som han också tog med upp i skogen.
OK - jo den kan ha fingeravtryck.
Citera
2019-03-03, 23:38
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Vilken cykel?

Det vi vet om cykel är väl bara att hundförare tappade spåret vid någon form av cykelparkering. Men om GM cyklade därifrån eller kanske hoppade in i bil är okänt.
Flickans cykel kanske?

EDIT: Nvm
Citera
2019-03-03, 23:39
Medlem
Venators avatar
Frågan är vad som triggade igång honom den där gången i Billdal 1995. Om det är enda gången han gjort det så undrar jag om han kan ha tagit någon skit som utlöste aggressionen och överfallet. Vet inte vilka droger som kan ha sådan effekt? GHB? Alkohol givetvis, och kan dessutom utlösa en mikropsykos, som hos Mathias Flink i Falun. Eller så är han helt enkelt en sexualsadistisk pedofil som kunnat kontrollera lusten och/eller gått under radarn före och efter...
Citera
2019-03-03, 23:40
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Dripatologi
Jag kan inte svara på ditt PM, har nått mitt max. jag inget att tillföra tyvärr när det gäller din fråga.
Vi får ett säkert svar på detta imorgon. Nu lämnar jag detta efter att ha kollat o snokat på minst 20 olika 58-åringar. Känner mig helt snurrig i huvvet.
Citera
2019-03-03, 23:41
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Om du och andra har rätt att sitta och skriva om hur ni tycker att den MISSTÄNKTE ska straffas, så borde väl jag ha rätt att sitta och skriva om hur jag tycker att det är FEL om han straffas på det sätt som ni vill?

Jag hoppas verkligen att du INTE jobbar som polis. Du är ett exempel på en människa som definitivt INTE hör hemma inom polisen. Du har helt fel attityd. Du verkar också vara en helt genomvidrig människa, speciellt det där du skrev om vad du gjorde i lumpen. Nej tack till svamputflykten.
Tyvärr anser jag att en del av poliserna som har uttalat sig i det här fallet också har helt fel attityd, bla GW. Ojdå, var det ärekränkning nu?
Ja du vet vad jag menade med svamputflykten i lumpen erkänn du har sett Full Metal Jacket du är tjockisen som de pinar med en tvål mm mm den som aldrig klarar något och sedan tar livet av sig fast du är en pedo som aldrig får en tjej och nu vet du vad som händer när gärningsmannen åker in någonstans kommer han att få stryk så in i h-vete och begära sig själv i isolation .....
Finns inga förmildrande omständigheter för pedofiler.
Finns massor av människor som utsatts och aldrig utsätter andra för något men du propagerar för att man skall vara snäll mot pedofiler aldrig att du först sagt hur mår flickan vilken hjälp har hon fått mm mm hur går det för henne är det något vi kan göra för att hon och andra skall känna sig trygga igen hur skall de kunna leva igen övervinna rädsla mm mm det är brottsoffren som skall få hjälp pedofiler finns det inget man kan göra det är en i princip kronisk störning medfödd ok kastrering funkar ja då blir de som lamm men först straff motsvarande mord sedan efter 25-35 år inlåsta frågas om skötsamhet mm mm om allt är ok så ok du kommer ut om du låter oss ta bort klockspelet på dig. fattar du capice
Citera
Medlem
Citat:
Var han bor idag efter skilsmässa säger ju inte så mycket om var han bodde 1995 innan han gifte sig...
Han kan ha rört sig över hela Sverige, fruarna och förhållandena på vitt skilda platser.
Finns många våldtäktsfall som aldrig klarats upp, tom mördade sexual-offer som aldrig nått lösning.
Två småflickor som bara försvann.
Tänker att han kan vara skyldig till många illdåd.
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dripatologi
Från orten du nämner är det typ lika långt till Billdal som till Sävsjö, rätt märkligt med tänk på vad som hände -97
Alla hänger inte med i svängarna här.
I Sävsjö försvann 6 åriga Jasmina Jasharaj den 28 juli 1997 spårlöst. Kan den här mannen ha varit där då kanske?
Alla ouppklarade försvinnanden och våldtäkter måste undersökas nu.
https://www.expressen.se/kvallsposten/20-ar-efter-att-jasmina-6-forsvann-ar-fallet-olost/
Citera
2019-03-03, 23:43
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Frågan är vad som triggade igång honom den där gången i Billdal 1995. Om det är enda gången han gjort det så undrar jag om han kan ha tagit någon skit som utlöste aggressionen och överfallet. Vet inte vilka droger som kan ha sådan effekt? GHB? Alkohol givetvis, och kan dessutom utlösa en mikropsykos, som hos Mathias Flink i Falun. Eller så är han helt enkelt en sexualsadistisk pedofil som kunnat kontrollera lusten och/eller gått under radarn före och efter...
Ja, inte fan står man och lurar på förbipasserande flickor utan att det har hänt något. Om detta är enda gången han har våldtagit någon så kan väl ångest i hans liv också vara en trigger. Finns ju de som plågar katter till döds pga ångest i sina liv. Behöver ju inte alltid vara drogrelaterat.
Citera
2019-03-03, 23:43
Medlem
Citat:
Kanske har sina rötter närmare Sävsjö än vi anar o möjligen varit bosatt i Göteborgstrakten/N Halland?
Citera
2019-03-03, 23:50
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Ja, inte fan står man och lurar på förbipasserande flickor utan att det har hänt något. Om detta är enda gången han har våldtagit någon så kan väl ångest i hans liv också vara en trigger. Finns ju de som plågar katter till döds pga ångest i sina liv. Behöver ju inte alltid vara drogrelaterat.

Ja absolut, det är en möjlig förklaring. Killen i Högsbo som dödade katter var ju just ett sådant fall och han fantiserade dessutom om att angripa tjejer enligt vad han själv påstod.

Så frågan är hur GM från Billdal i så fall fortsatte att behandla sin ångest. Den stänger man inte bara in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in