Citat:
Ja just det du skall skämmas. Du har nämligen inte den känslan för humor som krävs ej heller fingertoppskänslan att skriva här .
Det handlar om en död grabb, förstår du ingenting.
Av ren ondska ja just det så mycket förstår jag.
Varför du är sådan spelar ingen roll , ingen roll varför Engla mördades heller . Djupt tragiskt var och är det i alla fall för föräldrarna.
I båda fallen är det farbror blå som är anledningen .
I första fallet Falu polisens totala inkompetens som missade Anders Eklund.
Nästa gång sju resor värre tre poliser avlossar 25 patroner mot Eric Torell .
Skäms på dig skäms .
Skriv om händelsen det tragiska men sluta att håna Eric och hans föräldrar,
Det handlar om en död grabb, förstår du ingenting.
Av ren ondska ja just det så mycket förstår jag.
Varför du är sådan spelar ingen roll , ingen roll varför Engla mördades heller . Djupt tragiskt var och är det i alla fall för föräldrarna.
I båda fallen är det farbror blå som är anledningen .
I första fallet Falu polisens totala inkompetens som missade Anders Eklund.
Nästa gång sju resor värre tre poliser avlossar 25 patroner mot Eric Torell .
Skäms på dig skäms .
Skriv om händelsen det tragiska men sluta att håna Eric och hans föräldrar,
Att polisen dras med en undermålig underrättelseverksamhet, som genom åren blivit sämre, är ju för att sådana som du blir kränkta och grinar hos media såfort dom öht hanterar personuppgifter rörande vissa personer.
Så om jag lät min treåriga dotter spatsera ut själv lite nu och då så får ingen påpeka det oansvariga i detta? Är det säkert farbror inte är packad fortfarande? Några återställare från lördagsfyllan måntro?
Nej det är inte inkompetens att man försvarar sig med verkanseld gentemot ett vapenhot, givet att man inte kunde veta om vapnet var äkta eller inte. Är nog snarare du som skall skämmas som tror att poliserna helt plötsligt fick för att skjuta prick på en utvecklingsstörd, så kan jag nästintill garantera att det INTE var.
Ja jag är djävulens avkomma, men skyll inte på mig för det, man kan inte välja sina föräldrar vet du

?