2019-01-25, 05:01
  #1621
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Första gången med 3-Cmc idag. Tycker Den har samma feelgood som på kola tycker jag. Ångrar att jag bara köpte ett g.
Har någon testat att blanda den här med MDMA? Funderar på att göra en kapsel blandat. Alternativt blir det bara MDMA inatt och spara det sista av Cmc.

Blandar du det med MDMA antar jag du är medveten kring risken för serotonergt syndrom? Så länge man inte tar mängder är det nog lugnt men inget vet egentligen.
Citera
2019-01-25, 19:48
  #1622
Medlem
talionzs avatar
Då testar vi den här gamla kärleken igen. Den var svinbra för några år sen. Hoppas på samma nu med

4 öl och 175mg i borrarna. Svider som fan än sålänge.
Citera
2019-01-26, 02:34
  #1623
Medlem
talionzs avatar
Kort utvärdering. Blev totalt 1g (näsa men mest rp). Inte i närheten av gamla 3-cmc. Annars var den var mysig och jag har haft en trevlig kväll. Slängde i mig lite benso för att dämpa avtändningen som kommer snart .
Citera
2019-03-01, 09:33
  #1624
Medlem
Förstår inte varför jag har fått AT förbannelsen men jag kan inte sova en blund och har sjuk at i minst 2 dagar efter, har sådan grov at att jag får självmordstankar ( självklart inget jag skulle göra )
De är ju tråkigt när man gillar krisset men det är långt ifrån värt att ta för min del :/
Citera
2019-03-01, 13:40
  #1625
Medlem
Hur ofta kan man ta detta egentligen? Gillar det skarpt så det blir 2-4g i veckan. Är det för mycket? Tar inget annat, inte alkohol heller så detta är mitt sätt att krydda till det i vardagen.
Citera
2019-03-01, 18:34
  #1626
Medlem
Tror ni att man kan blanda det här med kokain, någon som gjort det?

Varför? Därför.
Citera
2019-03-01, 20:03
  #1627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isimagen123
Hur ofta kan man ta detta egentligen? Gillar det skarpt så det blir 2-4g i veckan. Är det för mycket? Tar inget annat, inte alkohol heller så detta är mitt sätt att krydda till det i vardagen.
Ja det är svårt att inte älska den men jag tror den är hyfsat toxisk så på sikt är det nog inte nyttigt alls.
Ruset bör väl försämras i dessa mängder i längden.
Citera
2019-03-01, 20:05
  #1628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Tror ni att man kan blanda det här med kokain, någon som gjort det?

Varför? Därför.
Jag har provat för några år sen, det var härligt men at’n blev desto värre.
Citera
2019-03-03, 10:09
  #1629
Medlem
Hur är den 3-CMC som finns inrikes idag på den mörka webben?
Lika bra som när den begav sig 2014-2015?
Citera
2019-03-03, 15:23
  #1630
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Hur är den 3-CMC som finns inrikes idag på den mörka webben?
Lika bra som när den begav sig 2014-2015?

Nej verkligen inte, tycker nått saknas.. men du vet hur det kan vara.. amfetamin blir aldrig som der var i början oavsett hur bra dunder man än får idag
Citera
2019-03-08, 17:41
  #1631
Medlem
-spitzlix-s avatar
Hur är batchen inrikes på FS?
Citera
2019-03-08, 22:40
  #1632
Medlem
Klassad nu? :s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in