Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-03-02, 16:29
Medlem
Honeyvoices avatar
Här är ett par Paradise Hotel-dudes och hur det går för dem på Tinder...

Smail:

"– Jag hade inte länkat min Tinder till mitt instagramkonto och då blev jag anmäld gång på gång för att ha en fejkprofil. Jag fick varning efter varning och förstod aldrig riktigt varför. Jag hade ju inte varit oschyst mot någon och så från ingenstans blev jag avstängd."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vmRRxm/smail-portad-fran-tinder--at-helvete

Samir:

"Där avslöjar Samir att han dessutom har Tinder Gold."
"Samir berättar att han skaffade appen för två veckor sedan – och det har minst sagt gått bra för den charmiga artisten.
Anis don Demina frågar hur många som har svajpat ja på honom.
– 1992. Är det mycket eller?, säger Samir i podcasten."

https://nyheter24.se/noje/923238-samir-badran-avslojar-detaljen-pa-tinder-nastan-2-000-tjejer
Citera
2019-03-02, 16:39
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getskill
Harem, som sagt. Kvinnorna går till ett litet antal män, kändisar som lokalkändisar, majoriteten av män blir utan.

Kvinnor är skapt för harem och män är skapt för att tävla om att nå toppen.

Ja så e de ..fast det blev ju inte så mycket Tinderharem för Smail haha. Bannad for life.

#fanvasnabbduva
Citera
2019-03-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Här är ett par Paradise Hotel-dudes och hur det går för dem på Tinder...

Smail:

"– Jag hade inte länkat min Tinder till mitt instagramkonto och då blev jag anmäld gång på gång för att ha en fejkprofil. Jag fick varning efter varning och förstod aldrig riktigt varför. Jag hade ju inte varit oschyst mot någon och så från ingenstans blev jag avstängd."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vmRRxm/smail-portad-fran-tinder--at-helvete

Samir:

"Där avslöjar Samir att han dessutom har Tinder Gold."
"Samir berättar att han skaffade appen för två veckor sedan – och det har minst sagt gått bra för den charmiga artisten.
Anis don Demina frågar hur många som har svajpat ja på honom.
– 1992. Är det mycket eller?, säger Samir i podcasten."

https://nyheter24.se/noje/923238-samir-badran-avslojar-detaljen-pa-tinder-nastan-2-000-tjejer

Small ser ut som en grekisk gud, det kan ingen förneka och han kan nog dra hem hem hur många tjejer han vill samma kväll, framförallt via tinder.

Samir har ju gått från random ph deltagare till flera olika större framträdanden och är därmed rätt känd vid det här lagret, pengar och utseende så kan han likt Smail bara hoppa i och bada.

Undrar hur det går för Anis don demina?
Citera
2019-03-02, 22:33
Medlem
En dum fråga, är ny på tinder, registrerade mig nyss. Men begriper mig inte på hur det fungerar. Har fått flera likes redan, men kan inte se vem dessa är, ser på den runda lilla bilden att jag swipat höger på minst en, men varför kan jag inte se vilka som gillar mig och skicka meddelanden till dessa? Är inte så tekniskt lagd skatilläggas
Citera
2019-03-02, 22:36
Medlem
Joomlas avatar
Jag söker förhållande och inte ligg, är Tinder fel för mig då? Förstår de som kallar det knull-app och inget mer, har inte haft några jättestora framgångar på appen och det slutar med att jag tar bort den för att jag känner jag är helt fel ute.

De flesta i min bekantskapskrets har dock träffat sina respektive på Tinder, vet inte om det är lyckliga sammanträffanden eller om kritiken är fel? Nu senast var det en vän som legat lågt med på partnerfronten som börjat träffa någon därifrån, som vad jag förstår inte alls dejtat förrän nu.

Är det en dålig idé att försöka vara tydlig med att man söker något mer seriöst i sin beskrivning? Jag tänker mig att det kanske är bra att försöka differentiera sig och sticka ut på den biten, på något sätt? Jag uppskattar t.ex när folk ansträngt sig med att skriva något vettigt, men jag vet verkligen inte hur jag gör samma utan att det låter pretentiöst och "cringe:igt".
Citera
2019-03-02, 22:39
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
En dum fråga, är ny på tinder, registrerade mig nyss. Men begriper mig inte på hur det fungerar. Har fått flera likes redan, men kan inte se vem dessa är, ser på den runda lilla bilden att jag swipat höger på minst en, men varför kan jag inte se vilka som gillar mig och skicka meddelanden till dessa? Är inte så tekniskt lagd skatilläggas
Tinder vill gärna sälja dig tilläggstjänsterna "Plus" och "Gold". Plus innebär att du kan virtuellt flytta dig och svepa på profiler i andra städer samt att du kan dölja din profil så att den bara visas för personer du redan gillat. Gold innebär att du kan se andra som like:at dig.

Min personliga uppfattning är att Gold, iallalfall till viss del, är fejk/scam. Första gången jag hade Tinder så köpte jag plus direkt och hade dold profil från början. Ändå hade jag en like redan från början, senare var det två, sen tillbaka till en. Vid andra tillfällen var det noll tror jag.
Citera
2019-03-02, 22:45
Bannlyst
Är det lätt hitta knull på Tinder?
Citera
2019-03-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Tinder vill gärna sälja dig tilläggstjänsterna "Plus" och "Gold". Plus innebär att du kan virtuellt flytta dig och svepa på profiler i andra städer samt att du kan dölja din profil så att den bara visas för personer du redan gillat. Gold innebär att du kan se andra som like:at dig.

Min personliga uppfattning är att Gold, iallalfall till viss del, är fejk/scam. Första gången jag hade Tinder så köpte jag plus direkt och hade dold profil från början. Ändå hade jag en like redan från början, senare var det två, sen tillbaka till en. Vid andra tillfällen var det noll tror jag.
Jag har gold så jag borde väl kunna se alla som gillar mig, eller måste jag även svipa höger och luckad pricka in precis denna? Då måste man ju swipa höger på rubbet för att hitta den rätte. Nu har jag 4 likes som jag inte kan skriva till.
Citera
2019-03-03, 00:10
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Jag har gold så jag borde väl kunna se alla som gillar mig, eller måste jag även svipa höger och luckad pricka in precis denna? Då måste man ju swipa höger på rubbet för att hitta den rätte. Nu har jag 4 likes som jag inte kan skriva till.
Om du har gold så ska du kunna se de som redan like:at dig. Det syns på matchningssidan till höger om "kortleken", inte i själva kortleken.
Citera
2019-03-03, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Om du har gold så ska du kunna se de som redan like:at dig. Det syns på matchningssidan till höger om "kortleken", inte i själva kortleken.
Det är så märkligt för när jag trycker på den lilla runda bilden under "nya matchningar" får jag bara fram tomma rutor, trots att jag har flera likes. Begriper verkligen ingenting av den där appen.
Citera
2019-03-03, 11:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2019-
Är det lätt hitta knull på Tinder?
Du måste vara ny i tråden
Citera
2019-03-03, 11:27
Medlem
Grievers avatar
Undrar väl av nyfikenhet ungefär samma sak.

När det gäller att hitta nån att ligga med som eventuellt kan bli mer (men med fokus på liggabiten), som helst är vanliga normala tjejer och inte några såna där typiska blåsta superpiffade krogragg, vad är det för medium som gäller då? Tinder? Eller är det bättre med andra ställen? Happypancake? Badoo? Nån annan dejtingsajt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in