2019-03-02, 20:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det gör hon också

Jag tycker inte det var något fel på bilderna, alls. Men, något kontroversiell är hon ju, och fan vad få "kändisar" det finns - alla valsar runt i den lilla dammen, få nya tillkommer.

Jag har iaf ingen aning om vem Hanna Stefansson är? Så nån ny tillkommer ibland.
Kampanjen verkar handla om byssor för olika kroppstyper. Hur många kända frodiga kvinnor med stil kan du komma på som Lindex bör ha använt istället?
2019-03-02, 20:06
Medlem
Lite som en Samhall-reklam.
2019-03-02, 20:07
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Intressant frågeställning. Grova/satta/mulliga/feta män har väl i modern tid aldrig fått pryda stolpaffischer eller tv-reklam?

Ölmagar är ju äckligt liksom. Feta brudar får bara hat och fatshaming. Typ.
2019-03-02, 20:09
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nej, jag har alltid varit väldigt sugen på att se Kakans gigantiska röv, extra sugen på att se henne luta sig framåt. Om Family Guy tvingas ha varningstext så ska självklart hon ha det också.

För att folk ska inse att det enbart är en politisk markering, skulle Dressmann ens överväga att ha Edward Blom i en reklam och samma pose? Självklart inte.

Äsch, känslig man kan vara då, är du lika känslig ute i det offentliga rummet att du behöver terapi efter sett en negerrumpa? Man ser ju inte ens henne utan bara hennes rumpa och en annan för mig okänd kvinna.
2019-03-02, 20:11
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Intressant frågeställning. Grova/satta/mulliga/feta män har väl i modern tid aldrig fått pryda stolpaffischer eller tv-reklam?
https://www.youtube.com/watch?v=9RC-QKpb8ac
2019-03-02, 20:13
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Alltså, fyfan vad elaka ni är. Det är HENNES kropp. Om hon vill vara fet så får hon väl vara det? Varför måste ni mobba henne?

Det är inte lätt att vara överviktig i det samhället kan jag tänka mig. Att en sådan bild fick ut så mycket vrede ur er vita män är minst sagt chockande.

Så du menar att vi ska tycka som dig?
2019-03-02, 20:21
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Ölmagar är ju äckligt liksom. Feta brudar får bara hat och fatshaming. Typ.

Rejäl fetma är väl rätt oattraktivt oavsett kön i min värld - dock är den ju inte självvald alla gånger. Men det är ju en annan fråga.
2019-03-02, 20:22
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
https://www.youtube.com/watch?v=9RC-QKpb8ac

Ha ha - den där blå filuren hade en glömt. Dock ser jag Iprenmannen lite mer som ett väsen än en fullskalig man.
2019-03-02, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Så du menar att vi ska tycka som dig?

Absolut inte. Men kommentarerna här är väldigt kränkande.
2019-03-02, 20:44
Medlem
falskmustarens avatar
Citat:
Rejäl fetma är väl rätt oattraktivt oavsett kön i min värld - dock är den ju inte självvald alla gånger. Men det är ju en annan fråga.

Den människan är ju dock yrkesfet och har gjort det till sitt varumärke. Så nog fan är det självvalt.

Därtill har hon gjort just hat mot vita män till sitt signum - så nog fan får hon förbereda sig på att de hon spyr ut sitt hat mot i statligt finansierad propagandamedia - faktiskt ger tillbaks med samma mynt.

Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Absolut inte. Men kommentarerna här är väldigt kränkande.

Fråga hur familjerna till de i Malexander -99 avrättade poliserna Olle Borén och Robert Karlström upplevde Kakans hatande mot dessa och hyllande till mördarna - huruvida familjerna upplevde Kakmonstrets uttalande då.
Senast redigerad av falskmustaren 2019-03-02 kl. 20:48.
2019-03-02, 20:45
Medlem
Citat:
Claes Malmberg. Och Svullo gjorde väl någon reklam. PG(där satt den!), Teliapappan, Jerry, Rocky(Vasakronan). Nog är det vanligare , och osynligare, med män som saknar fördelaktigt utseende.
2019-03-02, 20:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gawds
Verkar som om Lindex inte lärde sig något av Audi, Kakan är tillbaka i reklambranschen med den kanske VÄRSTA studiobild jag sett i mitt liv.

https://www.instagram.com/p/BuY0Z9nD7TB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15aqks4bvfvmb

(FB) Skvaller om Kakan Hermansson - ännu ett henmonster i SR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in