2019-03-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Men varför låta sig provoceras av att någon inte passar in i ens preferens? Det är väl bara att skaka på axlarna och låta bli att titta på bilderna?

När bilderna tapetseras över hela staden är det svårt att slippa se dem.

Groteskt äckliga bilder. Ansiktet ser missbildat ut.
2019-03-02, 19:37
Medlem
clipstirlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Alltså, fyfan vad elaka ni är. Det är HENNES kropp. Om hon vill vara fet så får hon väl vara det? Varför måste ni mobba henne?

Det är inte lätt att vara överviktig i det samhället kan jag tänka mig. Att en sådan bild fick ut så mycket vrede ur er vita män är minst sagt chockande.

Hennes kropp, visst, men min åsikt. Jag skiter väl i vad du tycker, jävla lipsill.
2019-03-02, 19:40
Medlem
Svea.Folks avatar
Samtiden är så otroligt skev. Någon som tror att Svullo hade fungerat i Dressmans reklam?
2019-03-02, 19:42
Medlem
clipstirlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Samtiden är så otroligt skev. Någon som tror att Svullo hade fungerat i Dressmans reklam?

Eller Babben i bikini.
2019-03-02, 19:42
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Alltså, fyfan vad elaka ni är. Det är HENNES kropp. Om hon vill vara fet så får hon väl vara det? Varför måste ni mobba henne?

Det är inte lätt att vara överviktig i det samhället kan jag tänka mig. Att en sådan bild fick ut så mycket vrede ur er vita män är minst sagt chockande.

Hur vet du att de som svarat är vita män? Har du kartlagt användare? Gränsar på regel 1.06.
2019-03-02, 19:44
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Hon får vara hur fet som helst. Hennes fel är det hat hon sprider och det borde få företag att välja någon annan. Babben Larsson i samma ställning hade väl gått bra.

Stackars lilla Kakan som inte får vara tjock. Nej, det har aldrig varit problemet.
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Gillar Kakan så det här är jag helt för.
Det gör hon också

Jag tycker inte det var något fel på bilderna, alls. Men, något kontroversiell är hon ju, och fan vad få "kändisar" det finns - alla valsar runt i den lilla dammen, få nya tillkommer.
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk

Intressant frågeställning. Grova/satta/mulliga/feta män har väl i modern tid aldrig fått pryda stolpaffischer eller tv-reklam?
2019-03-02, 19:48
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det gör hon också

Jag tycker inte det var något fel på bilderna, alls. Men, något kontroversiell är hon ju, och fan vad få "kändisar" det finns - alla valsar runt i den lilla dammen, få nya tillkommer.

Det var ett väldigt svalt och snudd på PK utlåtande av moderatorn. Men visst - håller i sak med om att hen är ett föredöme för kvinnor pga sin kroppsliga volym, då en rätt stor del av landets kvinnor har extrakilon och även övervikt. Det är sorgesamt när folk känner skam pga sitt utseende och sin kropp.

Sen är ju smaken som BAKEN även i detta fall - olika.
2019-03-02, 19:49
Medlem
Hon är ju iallafall tysy och inte i sändnig på p3 så då får hon stå som hon vill. Hennes bästa sida tycker jag. Tvåhandsskinka e fint
2019-03-02, 19:54
Medlem
Lite intressant att de väljer Kakan och Brita Zackari som modeller för sin reklam. Kakan är ju välkänd sedan tidigare, och BZ fick en egen tråd här på FB när hon tyckte att det var många vita män på Vasaloppet.

För egen del tyckte jag inte att bilden på Kakan och BZ var vidare snygg, men heller inget att uppröras av. Det känns mest som dåligt bildval för reklamen tycker jag.
2019-03-02, 19:56
Medlem
Kakan är en vidrig människa. Helt enkelt så. Hur Lindex kan knyta till sig henne är en gåta ....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in