2019-03-02, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Du har inte hört talas om Bajens liga, dem är smutsigare än smuts.

De söker upp dem minsta nummer de kan överbemanna och utför attacken därefter, spelar inte ens roll om det är folk i motsvarande firmor, är det icke aktiva det vill säga vanligt folk desto bättre. Finns en anledning att hela Sveriges grabbar tar avstånd från KGB.

Smutsfolk, värre än gatubarnen ni misstänker. Är i regel två våldtäktsanmälningar per säsong på bajens ståplattsklack.

Länk på din sista mening?
Citera
2019-03-02, 19:27
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Fyra miljoner av män till vad?
Har däremot hört att många kvinnoliv skulle kunna räddas om de fick skydd (som kostar pengar) om de tog bort de största bevakningarna på derbymatcher. Låt dem slå ihjäl varandra när de själva gett sig in i leken. Tjejer som vill lämna sina misshandlande karlar behöver mer stöd.
Ja, drar mig till minnes hur Umeås kvinnor rekommenderades av poliser att hålla sig inne kvällstid under hela Hagamannens härjanden. Hur länge var det? Nästan 10 år? Kanske vore rimligare med ett generellt utegångsförbud för män? Fast det här blev ju helt OT...

För att återknyta till originalämnet så låter det helt bisarrt alltihop. Jag har dock åkt tunnelbana i Tokholm efter ett fotbollsderby och jag, som normalt inte är harig av mig, gick av i förtid och tog en taxi. Fy fan vilket drägg som drog runt aspackade, skrek och antastade folk till höger och vänster. Vad är det för jävla kultur?
Citera
2019-03-02, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Länk på din sista mening?

Googla Hammarby våldtäkt, du verkar dock oförmögen så här:

https://www.google.com/search?q=hammarby+v%C3%A5ldt%C3%A4kt&oq=hammarby+v %C3%A5ldt%C3%A4kt&aqs=chrome..69i57.6532j1j7&sourc eid=chrome&ie=UTF-8
Citera
2019-03-02, 19:31
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Ja, drar mig till minnes hur Umeås kvinnor rekommenderades av poliser att hålla sig inne kvällstid under hela Hagamannens härjanden. Hur länge var det? Nästan 10 år? Kanske vore rimligare med ett generellt utegångsförbud för män? Fast det här blev ju helt OT...

För att återknyta till originalämnet så låter det helt bisarrt alltihop. Jag har dock åkt tunnelbana i Tokholm efter ett fotbollsderby och jag, som normalt inte är harig av mig, gick av i förtid och tog en taxi. Fy fan vilket drägg som drog runt aspackade, skrek och antastade folk till höger och vänster. Vad är det för jävla kultur?
Nää, du ngen kultur alls. Men okej för många verkar det som. Inget att snacka om liksom. Boys (18-45 åringar) will be boys.
Citera
2019-03-02, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Googla Hammarby våldtäkt, du verkar dock oförmögen så här:

https://www.google.com/search?q=hammarby+v%C3%A5ldt%C3%A4kt&oq=hammarby+v %C3%A5ldt%C3%A4kt&aqs=chrome..69i57.6532j1j7&sourc eid=chrome&ie=UTF-8

Och på det Hammarby-supporters även placerat en skarpladdad bomb utanför Tele 2 arena i samband med en veteranmatch som DIF arrangerade.
Och vid ett derby ska en väska ha placerats ut i närheten av DIFs samlingspub och ringt in ett bombhot.

Bajen är så jävla mycket smuts.
Citera
2019-03-02, 19:37
Medlem
Det verkar som om Södermanlands nyheter har bilder från platsen, strax innan bråket börjar. Finns det ingen i tråden som har inloggning och kan länka till dessa bilder?
Citera
2019-03-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det var bara helt vanliga svenska män som slogs på en rastplats och då var det inget roligt att skriva i tråden längre när det borde vara tvärtom.

Att till exempel börja diskutera om hur vuxna karlar kan fightas på allmän plats över något så trivalt som klubbtillhörigheter.

Jag är en 55+ gubbjävel och fattar inte varför det inte är mer debatt om sånt.

Nej, man fabulerar om afghaner, romer och resande ÄVEN när det inte är ovanligt att s k firmor håller på med sånt här.
På Salmings, Sundins och Foppas tid var det bättre. Var har det tagit vägen med Sveriges karlar? Jävla sopprötter!
Om du tror att supportervåldet var mindre på 90-talet så har du helt fel. Det var ett betydligt grövre våld som allt som oftast drabbade oskyldiga.

Om du vill diskutera saken så kan du gå in i den stora tråden för ämnet, ligger under org brottslighet.
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Men alltså, fotbollshuliganer brukar inte kasta sten och vandalisera en buss. Varför skulle en massa "Bajare" eller Djurgårdare slåss på en rastplats utanför Nyköping?
Det har varit en ganska infekterad rivalitet mellan DIF och Bajen senaste åren, sen man började dela arena. Nu skulle väl ett större gäng DIF-grabbar åka ned och kolla på hockey, så då passade de på att höra med Bajen om dom ville slåss. Inte svårare än så.

Sen vad tjusningen med det hela är, det har jag ingen aning om. Dom gillar väl att ta kokain, kröka och slåss.
Senast redigerad av LiteKetaTack 2019-03-02 kl. 19:57.
Citera
2019-03-02, 19:58
Medlem
sqrt25s avatar
Är det inte rätt ovanligt att media undviker att berätta att det är fotbollshuliganer eller firmor eller vad de nu kallas?
Citera
2019-03-02, 19:59
Medlem
MrAndress avatar
Kan inte bara detta jävla stockholmssmuts med små kukar slå ihjäl varandra? Lås in alla AIKare och Djurgårdare och Hammarbyare i ett stort hus och låt smutsen slå ihjäl varandra.

Detta ska även gälla alla tragiska luder som håller på lagen och följer med övriga supporters.

Inget bra har någonsin kommit utav dessa jävla nollor. Dom är bara tragiska människor utan liv som Sverige klarar sig bra utan.
Citera
2019-03-02, 20:06
Medlem
Vlket jävla gaggande i tråden. Är det någon som vet något om händelsen ?
Citera
2019-03-02, 20:12
Medlem
metaldeaths avatar
Jädrans vilken lång tråd det plötdligt vart. Fotbollshulliganer som drabbade samman och inget annat. Sorgligt men sant.
Citera
2019-03-02, 20:13
Medlem
metaldeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rake1234
Vlket jävla gaggande i tråden. Är det någon som vet något om händelsen ?

Ja fotbollshulliganer drabbade samman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in