2019-03-02, 19:10
Medlem
Ojdå, vilken enorm röv!

Kan Kakan skada Lindex? Värre var det med Audi och Vianor där kundkretsen främst består av kakmonster som inte vill äta henne innan dom spyr.

Säga vad man säga vill men nu får Lindex reklam, äckelreklam men ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Finns bilder på Lindex fejsboksida:

https://www.facebook.com/Lindex/posts/10156488424464094

Det är dock ingen idé för mig att bojkotta dem, då jag knappast handlar något från dem nu heller.
Herregud, där finns samma bild fast med ansiktet mot kameran, rumpan är hennes fina sida.
Senast redigerad av ompiliompi 2019-03-02 kl. 19:13.
2019-03-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gawds
Verkar som om Lindex inte lärde sig något av Audi, Kakan är tillbaka i reklambranschen med den kanske VÄRSTA studiobild jag sett i mitt liv.

https://www.instagram.com/p/BuY0Z9nD7TB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15aqks4bvfvmb
Ser ut som en väldigt muslimsk bakdel,
bjuder på sig som en muslimsk bakdel också.

Däremot är det omöjligt att säga om själva bakdelen är en kvinnlig eller manlig mena-bakdel.
2019-03-02, 19:12
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Dessutom har de mage och kalla henne "smart kvinna" på sin facebooksida .Tillåt mig skratta
2019-03-02, 19:12
Medlem
Ansiktet ser ut som en trafikolycka. Medfödd missbildning mycket trolig.
Senast redigerad av Endryt 2019-03-02 kl. 19:27.
2019-03-02, 19:19
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Ansiktet ser ut som en trafikolycka. Medfödd missbildning mycket trolig.
Jaja, hon är inte bara ful . Hon är provocerande ful .
2019-03-02, 19:20
Medlem
CommonSenses avatar
Är kakmonstret lebb? svårt och tänka mig att nån kille vill stoppa in snorren i hennen kakhål
2019-03-02, 19:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Inte en särskilt trevlig vinkel men Flashbacks religiösa fetthat är extremt skrattretande. Ni måste verkligen jobba med vad som är viktigt i era liv. På så sätt slipper ni spendera dagarna så förbannade och även sluta förpesta omgivningen med ert hat och klankande. Win-win. Tack på förhand.
2019-03-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Inte en särskilt trevlig vinkel men Flashbacks religiösa fetthat är extremt skrattretande. Ni måste verkligen jobba med vad som är viktigt i era liv. På så sätt slipper ni spendera dagarna så förbannade och även sluta förpesta omgivningen med ert hat och klankande. Win-win. Tack på förhand.

Det är inte att hon är fet som är problemet, utan att hon är provocerande ful.
Hon ser på riktigt missbildad ut i ansiktet.
2019-03-02, 19:32
Medlem
clipstirlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Jävlar vilka kommentarer. Det kan inte vara så lätt att vara tjej idag. Inte så konstigt att vi har så många som lider av anorexia.

Problemet är att alldeles för få kvinnor lider av anorexia. Fan majoriteten av kvinnor idag är fetton.
2019-03-02, 19:32
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Det är inte att hon är fet som är problemet, utan att hon är provocerande ful.
Hon ser på riktigt missbildad ut i ansiktet.
Men varför låta sig provoceras av att någon inte passar in i ens preferens? Det är väl bara att skaka på axlarna och låta bli att titta på bilderna?
2019-03-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clipstirling
Problemet är att alldeles för få kvinnor lider av anorexia. Fan majoriteten av kvinnor idag är fetton.

Alltså, fyfan vad elaka ni är. Det är HENNES kropp. Om hon vill vara fet så får hon väl vara det? Varför måste ni mobba henne?

Det är inte lätt att vara överviktig i det samhället kan jag tänka mig. Att en sådan bild fick ut så mycket vrede ur er vita män är minst sagt chockande.
2019-03-02, 19:34
Medlem
Dofternas avatar
Gillar Kakan så det här är jag helt för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in