2019-03-02, 13:39
Medlem
Hade varit roligt med:

Play-in
Rögle-Malmö

Kvart:
Växjö-hv
Luleå-skellefteå

Kan vi få mora - Leksand hade det varit riktigt fint.
Citera
2019-03-02, 17:08
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Bra av våra tränare att aldrig låta Westermark få en chans. Hans självförtroende lär ju vara på topp om han skulle bli inkastad i nån av matcherna framöver.

Låt han stå mot Brynäs. Det är ju förfan ett jävla strykgäng, och om Westermark står så kanske försvaret skärper till sig ett extra snäpp när dom vet att det är en SHL debutant i kassen.
Citera
2019-03-02, 17:24
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Bra av våra tränare att aldrig låta Westermark få en chans. Hans självförtroende lär ju vara på topp om han skulle bli inkastad i nån av matcherna framöver.

Låt han stå mot Brynäs. Det är ju förfan ett jävla strykgäng, och om Westermark står så kanske försvaret skärper till sig ett extra snäpp när dom vet att det är en SHL debutant i kassen.
Hur är det med Lindvall?
Citera
2019-03-02, 17:39
Medlem
Sjätte raka hemmatorsken för LHC nu. Hur länge blir Tuggummi-Tommy kvar?
Citera
2019-03-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

LHC presenterade ju någon typ av femårsplan eller vad det var. Så de tänker långsiktigt så lär knappast sparka någon under säsong. Sparka tränare likt Brynäs ger möjligen en kortsiktig effekt. Men jag tror kontinuitet är bättre.

Samma lag och samma tränare nästa säsong för LHC är kanske inte så sexigt. Men går inte att trolla med knäna.

En bra match av Örebro men usel av Växjö. Nya tag nästa vecka!
Senast redigerad av MitchRapp 2019-03-02 kl. 17:57.
Citera
2019-03-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhulta
Åsikter kanske de har. Men köper de inte tränarens spelidé kommer de inte få spela 1 sekund.
Hockeyspelare är inte artister, de är idrottare. Målet i ishockey är att vinna, finns inte en enda tränare någonsin på elitnivå som börjat en träning med något i stilen: "okej boys, så här ska vi spelapå torsdag så publiken får se en trevlig show".
Vad du föredrar är upp till dig. Men ingen tränare eller spelare håller med dig.

Fråga Skattemyndigheten och klubbarna vad de tycker! Det ena behöver inte utesluta det andra! Hockey är underhållning!

Vad håller ingen tränare eller spelare med om? Håller de inte med mig i vad jag föredrar!!??
Senast redigerad av Palkranen 2019-03-02 kl. 18:53.
Citera
2019-03-02, 17:55
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Luleå är bättre just nu. Nionde raka bortasegern.
Citera
2019-03-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Luleå är bättre just nu. Nionde raka bortasegern.
Nu hade ju inte mitt inlägg med Luleå att göra men visst självklart är det så. Dock var ju inte Timrå någon riktig värdemätare om man ska vara ärlig. Var det inte tionde raka bortasegern till och med?
Citera
2019-03-02, 18:02
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Nu hade ju inte mitt inlägg med Luleå att göra men visst självklart är det så. Dock var ju inte Timrå någon riktig värdemätare om man ska vara ärlig. Var det inte tionde raka bortasegern till och med?
Ja det kanske var tionde, ska utreda det under resten av kvällen. Nä, Timrå var inte så bra, kändes som en relativt enkel seger där vår duktige backupkeeper Niklas Rubin fick visa att han duger och hålla nollan.
Citera
2019-03-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja det kanske var tionde, ska utreda det under resten av kvällen. Nä, Timrå var inte så bra, kändes som en relativt enkel seger där vår duktige backupkeeper Niklas Rubin fick visa att han duger och hålla nollan.
Har för mig dom sa det i studion men strunt samma. Ni har uppenbarligen ett spel som i varje fall just nu är vägvinnande och det får man ju ge er.
Citera
2019-03-02, 18:09
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhulta
Åsikter kanske de har. Men köper de inte tränarens spelidé kommer de inte få spela 1 sekund.
Hockeyspelare är inte artister, de är idrottare. Målet i ishockey är att vinna, finns inte en enda tränare någonsin på elitnivå som börjat en träning med något i stilen: "okej boys, så här ska vi spelapå torsdag så publiken får se en trevlig show".
Vad du föredrar är upp till dig. Men ingen tränare eller spelare håller med dig.
Så det är alltså ingen tränare någonsin som velat spela en attraktiv hockey?
Citera
2019-03-02, 18:48
Medlem
Färjestad - Mora 4-1 i mål och 24-10 i skott efter första perioden!

Timrå - Luleå 0-2 i mål, 19-19 i skott totalt.

Vet i alla fall vilket jag helst vill titta på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in