Citat:
Ursprungligen postat av
exoticspice
Tack för tipset om kringlorna. Dom måste jag ju testa nu. Har nog sett dom ligga där, men aldrig tagit mig för att köpa.
Vasse! Det gör du rätt i. Skulle rekomendera i kombination med en kall folköl på kvällskvisten (Liksom undertecknad just nu!)
Citat:
Ursprungligen postat av
exoticspice
Är det någon som har provat dom små pizzorna som går att köpa styckevis och som ligger bland det nygräddade fikabrödet?
Såg dessa idag men vågade mig inte på dem då det rent spontant kändes som ett udda fynd bland alla bröd! (Men det är iof mina kära kringlor också) Får bli att prova en in the name of flashback nästa gång.