2019-02-20, 19:27
  #7681
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wladir
De salta kringlorna i nygräddat(Nytinat?) hyllan är så jävla najs!
Tack för tipset om kringlorna. Dom måste jag ju testa nu. Har nog sett dom ligga där, men aldrig tagit mig för att köpa.
Citera
2019-02-20, 19:33
  #7682
Medlem
exoticspices avatar
Är det någon som har provat dom små pizzorna som går att köpa styckevis och som ligger bland det nygräddade fikabrödet?
Citera
2019-02-20, 19:50
  #7683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tack för tipset om kringlorna. Dom måste jag ju testa nu. Har nog sett dom ligga där, men aldrig tagit mig för att köpa.

Vasse! Det gör du rätt i. Skulle rekomendera i kombination med en kall folköl på kvällskvisten (Liksom undertecknad just nu!)

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är det någon som har provat dom små pizzorna som går att köpa styckevis och som ligger bland det nygräddade fikabrödet?

Såg dessa idag men vågade mig inte på dem då det rent spontant kändes som ett udda fynd bland alla bröd! (Men det är iof mina kära kringlor också) Får bli att prova en in the name of flashback nästa gång.
Citera
2019-02-20, 20:15
  #7684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är det någon som har provat dom små pizzorna som går att köpa styckevis och som ligger bland det nygräddade fikabrödet?

Vidriga.. de är söta av någon jävla anledning.
Citera
2019-02-21, 14:15
  #7685
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Vidriga.. de är söta av någon jävla anledning.
Jaha, dom är söta. Ja det passar inte i en pizza. Dom ser rätt goda ut men har ändå varit tveksam men nu vet jag och ska inte köpa någon. Tackar.
Citera
2019-02-22, 18:25
  #7686
Medlem
Nu finns en god sesampasta med honung som passar bra på rostat solrosbröd.
Citera
2019-02-22, 18:47
  #7687
Medlem
frozenbeachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är det någon som har provat dom små pizzorna som går att köpa styckevis och som ligger bland det nygräddade fikabrödet?



Dom ser goda ut, men hade nån konstig unken smak tyvärr.. köper jag inte igen.
Citera
2019-02-27, 14:58
  #7688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epson740
angånde bellarom kaffet dom körde 20 spänn paketet för två veckor sen så köpte en hel platta 12 paket ett jäkla gott kaffe tysk långsam rostning vilket gör ett godare kaffe

Är det samma som dera billigaste förut som hette typ "Strong" den innehöll Robustabönor. Mycket gott med sådant starkare kaffe tycker jag! Är ju ingen Gevalia-mellanmänniska
Citera
2019-02-28, 00:17
  #7689
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Nån som har testat Lidls remouladsås, syltlök, tonic water och/eller kryddor?
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2019-02-28 kl. 00:20.
Citera
2019-02-28, 07:47
  #7690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Nån som har testat Lidls remouladsås, syltlök, tonic water och/eller kryddor?

Kryddor brukar jag köpa och har inget att anmärka på, orka köpa Santa Maria etc för dubbla priset..
Citera
2019-03-02, 16:17
  #7691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Kryddor brukar jag köpa och har inget att anmärka på, orka köpa Santa Maria etc för dubbla priset..

Måste dock höja ett varningens finger för "kanelen" Lidl säljer. Den varken smakar, doftar eller ser ut som vanlig kanel. Måste vara en annan sorts växt denna kommer från, alternativt gjord på delar som man inte hittar tex Santa Marias eller Kockens kanel.
Citera
2019-03-02, 18:19
  #7692
Medlem
Men vad i hela... Nästa vecka, semlor med hallonsmak, det lär väl ändå finnas gränser.

Man kanske skulle prova köpa en ändå bara för att man kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in