2019-03-05, 11:46
Medlem
Har du kollat dina testo värden ? Har du testobrist och ligger på t ex 5 istället för 12-13 då kommer ingen Voxra, Venlafaxin eller annat rävgift att hjälpa dig.

När det gäller "vänner" så finns det VÄLDIGT få sådana, även om folk slentrian kallar främmande människor för "vänner". Det är oftast människor som du delar något med. En passion, upplevelser...något som får er att leva.

Jag tvivlar på att en tjej kommer att ta med in i ditt liv det som inte finns där från början. Testa att häng på match.com och dejta, bara no strings attached. Vänj dig vid att umgås med kvinnor...du kommer att med tiden upptäcka att även om det är trevligt så ...är kvinna ingen medicin som botar dig och som löser de problem du måste lösa. Du överskattar kvinnornas betydelse.
Citera
2019-03-05, 12:08
Medlem
Lakkajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawel1966
Har du kollat dina testo värden ? Har du testobrist och ligger på t ex 5 istället för 12-13 då kommer ingen Voxra, Venlafaxin eller annat rävgift att hjälpa dig.

När det gäller "vänner" så finns det VÄLDIGT få sådana, även om folk slentrian kallar främmande människor för "vänner". Det är oftast människor som du delar något med. En passion, upplevelser...något som får er att leva.

Jag tvivlar på att en tjej kommer att ta med in i ditt liv det som inte finns där från början. Testa att häng på match.com och dejta, bara no strings attached. Vänj dig vid att umgås med kvinnor...du kommer att med tiden upptäcka att även om det är trevligt så ...är kvinna ingen medicin som botar dig och som löser de problem du måste lösa. Du överskattar kvinnornas betydelse.

Håller med, du måste hitta dig själv först.
Citera
2019-03-06, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pawel1966

För några år sedan kollade jag dom ja. Fick inte veta värdet men läkaren ringde och sa att det var normalt.
Citera
2019-03-08, 09:05
Medlem
Hencuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Äter bra mat gör jag. Gymmar gör jag inte längre då det känns meningslöst. Förövrigt så har gym ingen betydelse på att hitta partner är min erfarenhet. Av de jag känner har fler partner som inte gymmar än som gör det för dom har inte tid till annat.

Givetvis så måste man få resultat också. Men du påstår alltså att när man har fått upp en fin fysik med synliga muskler så leder detta inte till att kvinnor finner en attraktiv? Ursäkta men det där uppfattar jag som en ren jävla lögn och en ursäkt...
Citera
2019-03-10, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hencucken
Givetvis så måste man få resultat också. Men du påstår alltså att när man har fått upp en fin fysik med synliga muskler så leder detta inte till att kvinnor finner en attraktiv? Ursäkta men det där uppfattar jag som en ren jävla lögn och en ursäkt...
Jodå man blir mer attraktiv. Men det betyder inte på något sätt att man lyckas... jag känner flera män med bra fysik som misslyckas med kvinnor.
Citera
2019-05-19, 18:29
Avslutad
Citat:
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.

Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.

De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.

Vad fan ska jag göra med mitt liv? Varför ska en sån som jag födas för?

Hur har det gått? Följt några tips?
Citera
2019-05-19, 18:55
Medlem
Skaffa dig ett utmanande och fartfyllt jobb så kommer livet bli annorlunda. Det största misstaget man kan begå, särskilt om man inte har mycket till socialt liv/familjeliv utanför jobbet, är att ha ett 9-5 jobb som ser precis likadant ut varje dag. Om du börjar med något riktigt utmanande så kommer du hitta med motivation! DETTA ÄR VERKLIGEN SANT
Citera
2019-05-19, 19:16
Medlem
Citat:
Jag är en sådan som längtar varenda veckodag till att det ska bli helg. Och när väl helgen har kommit så jag har sällan något att göra. Det kan bli att man åker till ett centrum och kanske köper någon god mat. Sällan något mer än så. Jag har i princip inga kompisar och en flickvän har jag aldrig haft och kommer aldrig kunna hitta då jag inte duger utseendemässigt för dom. Jag har blivit deprimerad som en zombie och går runt och pratar med mig själv hela dagarna, kollegorna på jobbet måste tro jag har blivit knäpp.

Jag har försökt leta tjej aktivt i tio år men inte kommit någonstans. Män som är socialfall, alkoholister, kan inte svenska, pundare och vad vet allt lyckas men inte jag.

De flesta dagar när jag går och lägger mig hoppas jag att jag inte ska vakna upp igen. Jag har ingen lust att gå till jobbet, jag tröstäter och jag kan ligga i soffan och titta upp i taket i timmar.

Sänk dina krav. Ta en tös som får dig att framstå som den "snygge" i förhållandet, oavsätt hur ful du än är.
Citera
2019-05-19, 19:36
Medlem
åk till Thailand !!! finns MÅNGA kvinnor som skulle uppskatta dig som du är ...GÖR DET NU ! flyg till Phuket och åk till Patong....NU
Citera
2019-05-20, 05:43
Medlem
instämmer. Phuket kommer förändra ditt liv!
Citera
2019-05-20, 09:23
Medlem
Tråkigt att höra din historia , känner igen mig med mycket ! Sen börja jag testa dejting sidor och där är faktiskt ”någon för alla” träffa en hel del tjejer på det viset och det hjälpte att bygga upp mitt självförtroende sakta men säkert... Idag är jag far till en underbar dotter

Sexonline.nu var en av favoriterna 😄
Citera
2019-05-20, 09:40
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:

Du behöver adekvat läkar/psykhjälp låter det som :/

Har du inga hobbies? Med mycket ensamtid kan man ju bara tänka på sig själv, men jag förstår om det blir segt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in