2019-03-01, 10:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Man kan inte yrka på våldtäkt då BO "veknat" i sitt vittnesmål...
Vet vi säkert att det är detta som är orsaken? Eller kan det ha dykt upp nya uppgifter/vittnen eller varför inte en trevlig & kamratlig mobilvideo?
Citera
2019-03-01, 10:50
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vet vi säkert att det är detta som är orsaken? Eller kan det ha dykt upp nya uppgifter/vittnen eller varför inte en trevlig & kamratlig mobilvideo?
Mamma Kr*stin ska vara med i Let's dance... Filip är viktig för TV3, Niklas drar ner byxorna på alla...
TV4, TV3 och metro har mycket mediamuskler...
Citera
2019-03-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kitthecat
Men vad är erat problem? Det är inte Filip som är BO. Och N har inte varit på några ”småpojkar”. Fan vilken äcklig tråd.

Du kan skrika dig blå om att det inte är Filip som är BO. Här har folk bestämt sig för ATT det är han. Vet du till 100% att det inte är så får du komma med argument för det. Annars kommer det förbli att Filip är offret som blivit utsat...
Citera
2019-03-01, 12:04
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Snarare brown man in the ring(muskel)

En mycket tråkig historia, som Lgwp skulle ha sagt.

Minst sagt tråkig historia, dock hade man ju som åskådare önskat ett mer spektakulärt slut.

Det känns som att vi borde våga ta debatten om våldtäkt i samhället - vad som ÄR en våldtäkt, men också OM det var en våldtäkt. Uppenbart är det inte bara white trash-brudar som ljuger om våldtäkt, utan även fjolliga killar. Förr i världen gjorde man processen kort med dylika lögnhalsar; man tog dem ut i skogen tillsammans med ett vedträ och gjorde pinan kort.
Citera
2019-03-01, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Minst sagt tråkig historia, dock hade man ju som åskådare önskat ett mer spektakulärt slut.

Det känns som att vi borde våga ta debatten om våldtäkt i samhället - vad som ÄR en våldtäkt, men också OM det var en våldtäkt. Uppenbart är det inte bara white trash-brudar som ljuger om våldtäkt, utan även fjolliga killar. Förr i världen gjorde man processen kort med dylika lögnhalsar; man tog dem ut i skogen tillsammans med ett vedträ och gjorde pinan kort.

Om han inte kände att han vill tala om för sin mor att han var homosexuell och det var så att hon kom på dem kan saker ha skett på ett sätt som inte var bra för någon. Vem vet vad KK har för syn på homosexuella när det handlar om de i sin närhet. Kanske han var obekväm med det av någon annan orsak. Enorm stress får en att göra konstiga saker och man har inte en bra konsekvenstänk då.
Citera
2019-03-01, 15:14
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommelilla
Om han inte kände att han vill tala om för sin mor att han var homosexuell och det var så att hon kom på dem kan saker ha skett på ett sätt som inte var bra för någon. Vem vet vad KK har för syn på homosexuella när det handlar om de i sin närhet. Kanske han var obekväm med det av någon annan orsak. Enorm stress får en att göra konstiga saker och man har inte en bra konsekvenstänk då.

Så kan det förhålla sig. KK har ju förvisso gett ett tämligen reko intryck i media genom åren, men denna sexuella fadäs av sonen kanske kom lite väl tätt inpå L-B:s bortgång - kaka på kaka och KK drabbades av Guds vrede?

Denna incident kommer ju att förfölja NB in till graven tyvärr. Man kan ju undra vilket straff som kan gottgöra detta - ett fett skadestånd vore ju på sin plats.
Citera
2019-03-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Så kan det förhålla sig. KK har ju förvisso gett ett tämligen reko intryck i media genom åren, men denna sexuella fadäs av sonen kanske kom lite väl tätt inpå L-B:s bortgång - kaka på kaka och KK drabbades av Guds vrede?

Denna incident kommer ju att förfölja NB in till graven tyvärr. Man kan ju undra vilket straff som kan gottgöra detta - ett fett skadestånd vore ju på sin plats.

Visst verkar hon vara en hyvens kvinna men även dylika har sina fläckar men det är ju pur spekulation från min sida. Men hon verkar hygglig.

Filip som nu är i Amsterdam hoppas jag tar vara på sig. Att använda droger just nu är kanske inte det bästa. Hörde att det fanns en artikel i Aftonbladet om Peg Parneviks användande av droger i just Amsterdam. Eller har jag missuppfattad att hon var Filips flickvän?
Citera
2019-03-01, 16:11
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommelilla
Visst verkar hon vara en hyvens kvinna men även dylika har sina fläckar men det är ju pur spekulation från min sida. Men hon verkar hygglig.

Filip som nu är i Amsterdam hoppas jag tar vara på sig. Att använda droger just nu är kanske inte det bästa. Hörde att det fanns en artikel i Aftonbladet om Peg Parneviks användande av droger i just Amsterdam. Eller har jag missuppfattad att hon var Filips flickvän?

Peg lär vara Filips flickvän. Som drogliberal dömer jag ingen av de två - dock är min erfarenhet att droger (alkohol inkluderat) ej skall förtäras i kombination med ett dåligt mående. Gissningsvis är F både plågad och jagad mentalt efter det inträffade - att röka ner sig fullständigt kan trigga igång väldiga demoner inuti hen och få förödande konsekvenser, sen får pappskallarna säga vad de vill gällande att det bara finns måbra-cannabis i Amsterdams coffeeshops.

För övrigt delar jag din uppfattning om att KK verkar vara en stabil och varm själ.
Citera
2019-03-01, 19:28
Medlem
Niklas har bott i min närhet sedan han var tre äpplen hög. Han har aldrig någonsin påvisat något, ursäkta uttrycket, utländskt beteende. Från en helt vanlig familj på alla sätt och vis.

Gällande misstankarna mot honom har jag ingen aning. Jag skulle aldrig gissa att han gjort något liknande men man har ju haft större fel om folk förr.
Citera
2019-03-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Du kan skrika dig blå om att det inte är Filip som är BO. Här har folk bestämt sig för ATT det är han. Vet du till 100% att det inte är så får du komma med argument för det. Annars kommer det förbli att Filip är offret som blivit utsat...

Jag känner hans mamma och har svårt att se att hon skulle ha varit precis som vanligt, det vill säga glad och trevlig, om det här verkligen hade hänt. Tror det skulle märkas på något sätt om sonen anmält kompisen för våldtäkt. Så ni är helt fel ute om BO.
Citera
2019-03-02, 09:32
Medlem
kan det vara så att den misstänkte släpptes då det visade sig att båda haft erigerade pillisnoppar?
Citera
2019-03-02, 09:39
Medlem
Jag VET att det inte är Filip som är offer, men däremot en annan person boendes i samma trapphus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in