2019-02-28, 21:43
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Okej, så om aktien går ner till 0 så är det ingen katastrof för dig? Alla dina pengar borta men det är helt okej? Du går ner med skeppet? Låter inte alls som sektbetende.
Hoppas ni inser at denna ALIEN är ett skämt, Hen scvara inte på ett när won eller Anoto SKA GE ,,
Citera
2019-02-28, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Hoppas ni inser at denna ALIEN är ett skämt, Hen scvara inte på ett när won eller Anoto SKA GE ,,
Har det inte stått klart för folk innan så borde det stå klart nu.
Citera
2019-02-28, 22:17
Medlem
Har gått över till mobbning som ni går på alienfin. Tar han en eventuell förlust med en klackspark så låt det vara?
Citera
2019-02-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Partners??
Typ som SMARK och HP?
Citera
2019-02-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Har gått över till mobbning som ni går på alienfin. Tar han en eventuell förlust med en klackspark så låt det vara?
Håller med. Skärpning. Diskutera Anoto istället.
Citera
2019-03-01, 04:41
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Typ som SMARK och HP?

Nä,andra avtal som går till avslut. Alla gör ju inte det uppenbart men gör man inget så händer det inget
Citera
2019-03-01, 04:45
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman

Tack Har upplevt värre saker i livet så dom här nätkrigarna knäcker inte mig på långa vägar. Men skulle vara trevligt om man sluta med pajkastningen som spårat ur helt.
Citera
2019-03-01, 04:53
Medlem
alienfins avatar
Kul för en del här iaf att de nu fått svart på vitt i rapporten för sina omöjliga frågor så kan vi lägga ner en del tjöt bakom oss. För mig var det rätt väntad info.

Tråkigt såklart att man "kastat" bort pengar på div projekt och nu nedskriver dom men sånt är spelet.
Tror dock att nånting har bolaget fått med sig från dessa projekt som fört saker framåt.

Bara att sikta framåt,Kyowon kan komma att svälja en hel del i år om de ska upp i normal nivå igen och Trata ska bli kul och se om de kan expandera på Indiska marknaden,finns stor potential där och en hel del mönsterintäkter och licenser om de lyckas jobba in läkarkåren. Livescribe tuffar på stabilt.

Kämpa på Won,jag tror på dina visioner
Citera
2019-03-01, 05:40
Medlem
Citat:
Tack Har upplevt värre saker i livet så dom här nätkrigarna knäcker inte mig på långa vägar. Men skulle vara trevligt om man sluta med pajkastningen som spårat ur helt.
Pajkastningen har bedömt gått i form av invektiv från dig mot andra. Jag nöjer mig med att veta att jag legat helt rätt med mina frågeställningar dvs Cevahir med mera.

Gällande trata och deras 210 pennor luktar det desperation att ens nämna det. Kyowon vet vi absolut inte gällande hur det kommer gå. I princip inget anoto (Woon) säger ska hända händer nämligen. Och rimligt att det blir så här med.

Största problemet är att anoto inte har några produkter som marknaden vill ha.
Citera
2019-03-01, 09:49
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Av ren nyfikenhet, vad skulle vara en katastrof enligt dig? -20% är ju ganska illa även om man säkert får en liten uppstuds imorrn.

Det verkar inte bli någon rekyl uppåt just nu ner 7,31%.
Citera
2019-03-01, 09:51
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:

Ner cirka 30% nu på två dagar! Det är inte pajkastning att ifrågasätta de som tror på Anoto!
Citera
2019-03-01, 10:54
Medlem
alienfins avatar
Härlig överreaktion på nedskrivningar, nu passar man på att trycka ner och skrämma skiten ur många 😂
Men späd på paniken ni, jag e kolugn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in