2019-03-01, 10:57
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Ner cirka 30% nu på två dagar! Det är inte pajkastning att ifrågasätta de som tror på Anoto!

Du vill diskutera trading eller för du stirrar dig blind på kursen? Då pratar du med fel kille...😘
Citera
2019-03-01, 15:15
Medlem
Vad ser ni i det här skitbolaget egentligen?
En investering i anoto år 2000 på 2841kr är i dagsläget värd 1kr och 80ore. Är det en bra avkastning?
Citera
2019-03-01, 16:02
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
En investering i anoto år 2000 på 2841kr är i dagsläget värd 1kr och 80ore. Är det en bra avkastning?

Jäpp! Man är avkastad från vinstmaskknen!

Ner 11% hittils idag och 22% igår...
Senast redigerad av Omaskeradmask 2019-03-01 kl. 16:11.
Citera
2019-03-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag börjar; "Make lots of money"- Wons mål för 2018, i intervju med Redeye

Enda gången Won talat sanning, det är sin privatekonomi han syftar på
Citera
2019-03-01, 22:55
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Du vill diskutera trading eller för du stirrar dig blind på kursen? Då pratar du med fel kille...😘
Haahahahahahahahahahahaha ,helt fel kille
Citera
2019-03-02, 02:26
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune

Det är ju klart att alla suttit i pappret sen 2000😂😂😂
Citera
2019-03-02, 16:05
Medlem
Varför drivs Anoto mot konkurs av styrelsen? Miljarder i utvecklingskostnader i en framtidsbransch, noll försäljning, projekt på projekt läggs ner och nya projekt tillkommer. Massproduktion som inte säljer etc. Det enda positiva idag i Anoto måste vara nytillkommen personal, med kvalitteter. Dessa måste ju någonstans tro på Anoto. Tycker Won blir tydligare och tydligare som en maktfullkomlig, manipulativ psykopat. Tänker han köra företaget i botten för att ta över resterna själv billigt? Vad är planen?
Citera
2019-03-02, 17:28
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Varför drivs Anoto mot konkurs av styrelsen?

Tvärtom, de har haft nio(?) nyemissioner senaste sju åren, och de ledande har feta löner. Med en sådan lojal skara ägare med oändligt med pengar och tålamod gör de vad jag själv skulle gjort.
Citera
2019-03-02, 17:32
Medlem
Citat:
Varför drivs Anoto mot konkurs av styrelsen? Miljarder i utvecklingskostnader i en framtidsbransch, noll försäljning, projekt på projekt läggs ner och nya projekt tillkommer. Massproduktion som inte säljer etc. Det enda positiva idag i Anoto måste vara nytillkommen personal, med kvalitteter. Dessa måste ju någonstans tro på Anoto. Tycker Won blir tydligare och tydligare som en maktfullkomlig, manipulativ psykopat. Tänker han köra företaget i botten för att ta över resterna själv billigt? Vad är planen?
Det finns ingen plan, obi won kanobi har tappat greppet om svärdet (pennan) så luke från kronofogden får ta över 😂
Citera
2019-03-02, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluefoxen
Det finns ingen plan, obi won kanobi har tappat greppet om svärdet (pennan) så luke från kronofogden får ta över 😂
Jag tycker det är aldelles för mycket för att inte vara en plan. Är Anotos ledning så inkompetent?

I öppningen av rapporten ljuger man, när man påstår att Anotos produkter hjälper miljontals användare världen över. Skulle miljoner människor använda sig av Anotos produkter skulle intäkterna vara enorma. Är det seriöst fiffel? Jag skulle vilja se en nogrann revision av Anoto.
Citera
2019-03-02, 19:38
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Tvärtom, de har haft nio(?) nyemissioner senaste sju åren, och de ledande har feta löner. Med en sådan lojal skara ägare med oändligt med pengar och tålamod gör de vad jag själv skulle gjort.

Vänta lite, nio på sju år? Absolut inte, de körde väl fyra stycken under förra eller förrförra året enbart? Måste väl vara runt 20 nyemissioner i olika former och varianter under den tiden i alla fall?

Nån som har koll?
Citera
2019-03-02, 21:55
Medlem
Citat:
Jag tycker det är aldelles för mycket för att inte vara en plan. Är Anotos ledning så inkompetent?

I öppningen av rapporten ljuger man, när man påstår att Anotos produkter hjälper miljontals användare världen över. Skulle miljoner människor använda sig av Anotos produkter skulle intäkterna vara enorma. Är det seriöst fiffel? Jag skulle vilja se en nogrann revision av Anoto.
Börja undra om man verkligen tillverkat så många pennor som man sagt, och som man skriver av värdet på. Anoto så inte omöjligt att man myglat.

Noterar även att balkanboy kollat FCC och det finns ingen Watson som gått igenom där. Senaste är 701. Watson pennan finns inte med andra ord mer än renderad.

Klarar sig Anoto 2019 så är det en sensation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in