2019-02-27, 20:39
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Finns div forum på tex Facebook och andra sociala medier.
Den femistiska sfären är liksom inte så överens som man kan tro.

Ok tackar, då är det därför, jag använder i stort sett aldrig sociala medier förutom chat-program, ser inte riktigt nyttan med det nuförtiden om man inte försörjer sig på det, typ Influencer eller företag som gör reklam. Det har helt spårat ur.
Citera
2019-02-27, 20:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Vadå offentligheten? Ska ni ha banderoller? Jag visar min man uppskattning och i övrigt talar jag inte illa om svenska män.
Du ägnar ju själv spaltmeter åt att kritisera sk ”förtorkade” svenska kvinnor trots att du själv är gift med en.

Media och politiker bashar män och hissar kvinnor varje dag. Har inte hört många svenska kvinnor som protesterar. Njut när ni kan. Snart är festen slut, baksmällan kommer och notan ska betalas.
Citera
2019-02-27, 20:46
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Media och politiker bashar män och hissar kvinnor varje dag. Har inte hört många svenska kvinnor som protesterar. Njut när ni kan. Snart är festen slut, baksmällan kommer och notan ska betalas.

Fel, dom bashar kristna män och kvinnor och hissar muslimska män och kvinnor.

Men du är ju okej med islamälskande tyska miljöpartister så länge dom tillåter dig att gå till en hora.
Citera
2019-02-27, 20:48
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Fel, dom bashar kristna män och kvinnor och hissar muslimska män och kvinnor.

Men du är ju okej med islamälskande tyska miljöpartister så länge dom tillåter dig att gå till en hora.

Att kvinnor överlag är en skyddsvärd grupp inom identitetspolitiken kan inte förnekas. När hörde du senast världens problem skyllas på vita medelålders kvinnor?
Citera
2019-02-27, 20:57
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Att kvinnor överlag är en skyddsvärd grupp inom identitetspolitiken kan inte förnekas. När hörde du senast världens problem skyllas på vita medelålders kvinnor?

Nej, jag sa ju det, ledaren för det tyska miljöpartiet skyller allt på vita män
https://www.youtube.com/watch?v=x-k9IzG6aNk

Men trots det så rankas muslimer högre än vita kvinnor av kulturmarxisterna.

Efter debattartikeln – Hilda Frick (SD) utsatt för näthat: ”Klä dig mindre horigt” - Nyheter Idag
https://nyheteridag.se/plus/efter-debattartikeln-hilda-frick-sd-utsatt-for-nathat-kla-dig-mindre-horigt/

Citat:
Förra veckan skrev Hilda Frick (SD) en debattartikel om hur hon inte kände sig trygg i Sverige längre. När hon delade artikeln på Instagram blev hon utsatt för grova påhopp.

Gud förbjude att svenska kvinnor klagar över hur nyanlända muslimer trakasserar dom eller glor på dom som apor. Svenska kvinnor ska offras på islams altare enligt vänstern

Även homosexuella kanske är mindre värda än muslimer enligt kulturmarxisterna:

Brittiska muslimer protesterar mot "homofiering" av skolor - Flashback Forum
(FB) Brittiska muslimer protesterar mot "homofiering" av skolor
Citera
2019-02-27, 21:02
Medlem
Svenska kvinnor är värdelösa, det vet vi alla.
Tacka universum för serbiskor - slippa springa runt i hemmet som en jävla bög och hålla på med tvätt, mat och andra aktiviteter som sänker testosteronet och ökar östrogen hos män.
Citera
2019-02-27, 21:08
Avslutad
Citat:
Att leva på mäns skattepengar är inte heller en mänsklig rättighet. Kvinnors hypergami kommer att upphöra i princip över en natt när välfärdssystemet kraschar. Du ska vi mumsa billig svenskefitta hela dagen.
Och återigen blir det tydligt att du tillhör de bortvalda lågstatusmännen, trots att du vill att vi ska tro på annat.

Gå och hoppas på att välfärdssystemet ska krascha så att du äntligen ska få chans på en svensk fitta!
Citera
2019-02-27, 21:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och återigen blir det tydligt att du tillhör de bortvalda lågstatusmännen, trots att du vill att vi ska tro på annat.

Gå och hoppas på att välfärdssystemet ska krascha så att du äntligen ska få chans på en svensk fitta!

Jag har alltid gillat arbetargrabbar, trots att jag inte är en själv. Att kalla en spade för en spade har ett värde i dessa tider av identitetspolitisk och relativistisk galenskap. Så visst kan vi mumsa och frossa tillsammans.
Citera
2019-02-27, 21:22
Avslutad
Citat:
Jag har alltid gillat arbetargrabbar, trots att jag inte är en själv. Att kalla en spade för en spade har ett värde i dessa tider av identitetspolitisk och relativistisk galenskap. Så visst kan vi mumsa och frossa tillsammans.
Ja, vilken dröm - en dag, när välfärdssystemet kraschar, äntligen, äntligen ska även du och dina bortvalda likar få chans på en svensk fitta! En nåd att stilla bedja om, eller hur?
Citera
2019-02-27, 21:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, vilken dröm - en dag, när välfärdssystemet kraschar, äntligen, äntligen ska även du och dina bortvalda likar få chans på en svensk fitta! En nåd att stilla bedja om, eller hur?

Ja, jag är ju inte bortvald, men jag missunnar ju inte de förtryckta massorna bland män en rejäl upprättelse. Underskatta inte den manliga vreden!
Citera
2019-02-27, 21:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Att leva på mäns skattepengar är inte heller en mänsklig rättighet. Kvinnors hypergami kommer att upphöra i princip över en natt när välfärdssystemet kraschar. Du ska vi mumsa billig svenskefitta hela dagen.

Så jävla vidrig du är.
Citera
2019-02-27, 21:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Så jävla vidrig du är.

När det kommer från dig, så är det en komplimang!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in