Citat:
Ursprungligen postat av
0.999...
Har du någonsin sett en person med downs? Du har isåfall inte lagt märke till ett ganska särpräglat utseende och uppträdande? Du menar.alltså att denne har uppträtt så taktiskt att man var tvungen att använda 22-3 metoden?
Trots detta solklara skolboksexempel så fortsätter det en utredning. Tidningar kände sig t.om. manade med rubriksättningar på engelska, så solklart var det.
22-3 metoden kommer nu troligtvis bli en exportsucee som kommer få ABBA att rodna av skam.
Eller så var det ett gäng ledda av någon obstinat kärring som slog igenom stresskonen och satte ett nytt svenskt rekord i felbedömning.
Som sagt, vi får se.
Jag har sett flera, och har även sett lekar. Det finns absolut gemensamma nämnare i både uppträdande och fysiskt utseende, men det finns olikheter också.
Jag kan mkt väl tänka mig att "leka krig" inte är obekant. Samt för Eric, som iom
vad han har i händerna, nog säkert sett en del actionfilm och liknande.
Jag menar att han kan ha uppträtt tillräckligt "taktiskt" för att framkalla fara.
Vi vet officiellt inget om uppträdandet på plats, men vi vet att det var smått ljusnande mörker som ljusförhållande.
Ett vittne som träffade Eric en stund före blev förvirrad av att han kom med något som såg ut som ett vapen och sa att han ville leka.
Samma vittne fick strax därpå en pistol mot sig då han på arabiska försökte meddela polisen. Det säger något om stämningen på plats, och även något om ingångsvärden.
Du hör till gruppen som kommer bli överraskad av fup, om du nu har sinne att läsa objektivt.