Citat:
Ursprungligen postat av
MossTrums
Försvann ur bilden säger mig inget om var han varit under två timmar. Det fanns en tv-rollinnehavare som knäppte med fingrarna och försvann, men jag trodde han var ensam om det tricket.
Han hade säkert lämnat blodspår efter sig om han nu varit så skadad i handen. Bäst är väl att försvinna in i en lägenhet, stänga dörren om sig och plåstra om efter bästa förmåga för att dölja skadan.
Var han på parkbänken skadad i handen?
Jag tror att parkmannen och gm är två figurer, men båda kan ha att göra med brottet på ett eller annat sätt. Det är vad jag tror och om inte annat måste en figur ha hämtat upp parkmannen så han försvann från stan. Polisen har nagelfarit filmerna 12 timmar före och efter morden. Å andra sidan säger de inget till allmänheten om vad de sett på filmerna, vilket är en fördel vid en häktning för då vet polisen kanske mer om gm och ev kumpan än vad han förstår. Polisen blir då inte jag klok på. Va fan sysslar de med? Pulver-Henke visste en del om poliserna och vad de gör i stället för att jobba
Det blir att sopa upp efter dem, om jag säger som så då kvasten ska gå
Just därför förblir fallet olöst.
Precis så försöker jag att förmedla. Jobbet är inte gjort av varken tråden eller polisen utan bara halvgjort med spretande agendor vilande över det tragiska fallet och så fort polis och familj kommer upp så kastas det ut våta filtar med arga anglar påsatta snabbt. Det var inte så tråden startade men det som är kvar har tyvärr ofta denna egenskap.
Min nya insikt om polisens strategi hämtar jag från FB förra veckan.
https://nyheteridag.se/stockholmspolis-fria-skolvalet-bakom-dodsskjutningarna/.
Jojo, det är det nya skolvalet som ligger bakom våldet i Sverige anser polisen. Och den polis som har ansett annorlunda och försökt jobba med det har fått sluta. Detta fall krävde en stor fokusering som jag anser inte fanns och heller inte finns idag vilket borde vara bekannt om du vågar se fakta. Utredningarna blir ett spel för gallerierna som även Palmemordet eller Assage fallet är när så många tyvärr hatade dom och samma här i tråden där alla oliktänkande hatas.
Orkar du inte tänka så bara kolla vad omärlden anser om Sverige. Det syns i växlingskursen till andra valutor
Kort sagt har inte polisen varit fokuserade då polisen är underordnad politikerna som fiskar röster.
Att jobba med heta fall borde föregås av personundersökningar som sker på juryn innan rättegångar i USA. Att tro att polisen inte har egna värderingar eller är styrda av politiker är bara naivt. Att tycka synd om andra är fint sägs det i folkmun samt alla andra är rasister och hur skall polisen nu jobba enligt detta ok?
Mitt förslag är att börja om mordutredningen med kompetent någorlunda fri personal (om det finns) och GW tillhör inte dom som skulle få plats eller MSM.
Samma med tråden. Här sitter man med PK agendor och hur många som tjänar grova pengar på invandringen är oklart. Jag vet att mina pensionerade lärarvänner i Sverige gör det med 1300 sek/tim och det finns hur många timmar de vill ha. De är inhyrda som Ekonomiföreläsare och Börsutredare utan någon utbildning. Jo, de hjälper bara till att fylla i blanketter om bidrag, hus eller börslån och är nu rika som konsulter. Vill de syna OM familjens liv kan vara orsaken till morden? Tror inte det.
Tragisk att tråden snurrat runt i snart 15 år utan något resultat.
Anser du dej sjuk så kommer du se andra i behov av sjukvård och fallet blir då att hitta en ensam sjuk person. Så funkar vi som människor. Vi projiserar vårt inre på andra vet alla som läst psykologi men att ta ansvar för det kräver närvaro och inte PK följa-John beteende eller tycka synd om sig själv under den utmanande resan när sängen hägrar mer än promenaden om än så liten.
Sluta med att lägga ut våta filtar och låt allt som kommit fram synas är mitt förslag. Klarar du inte av det så sätt in din "hjälp" hos en hjälporganisation, tack. Er ilska mot mina inlägg tyder bara på att ni är i tråden med grumliga motiv och inte främst för att lösa morden... om det nu går efter så mycket trams och tidspillan från polis med tråd i mörker och bara upplyst av MSM vet jag inte.
Har du inte orkat läsa inlägget med länk och tänkt efter så orkar du inte heller kommentera så kom med något eget istället, OK!
Slut och varför läste du? Ville du bara befästa dina egna tankar eller är du öppen för annat?
Har inget mer så kommentera gärna i sak utan att raljera, tack!
Jag skriver för spaningens bästa med helhetssyn. "Varför, vem och vart- tog han vägen" logik har misslyckats så öppna upp för annat än vad du visat tidigare då stolpskott inte ger några mål,
15 ÅR!