2019-02-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linamellannamn
Kan någon ärligt säga en sida som är legit då?

Charken på ICA. Där kan du känna dig säker min vän. Bara att putsa CV:t ditt.
2019-02-26, 14:54
Medlem
Jag menade med samma princip som de företag du avråder från
2019-02-26, 15:49
Medlem
Citat:
Jag menade med samma princip som de företag du avråder från

Nej Lina, det finns tyvärr inga bra just nu. Vi väntar lika tålmodigt vi andra, och du kan ju läsa vad som hände mig..
2019-02-26, 16:42
Medlem
Citat:
Blandade ihop dig med en annan från denna tråd, vad är det som hänt?

Räven min vän, räven . . .
2019-02-26, 17:46
Medlem
Rätt vad det är så är räven där. Ögat, pyramiden, kranierna, ingenting är värre än räven. Räven övervakar dig, ser dig, hör dig. Att vara vaksam, vaken, alert hjälper inte. Rävens små vassa tänder biter hårt och djupt, och den kommer till dig när du minst anar. Men du måste vara redo att acceptera den, ta emot den, dö med den, och återupplivas till ditt nya liv genom räven. Du har inget val. Sök svaren och du ska finna dem. Att ansöka till denna positionen kommer förändra ditt liv för evigt, det finns ingen återvändo. Räven har dig fast.
2019-02-26, 17:51
Medlem
Ni är ju inte ett dugg seriösa, har ni inget vettigt att säga så säg inget alls!

Kan någon seriös snälla svara på mina frågor?
2019-02-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ni är ju inte ett dugg seriösa, har ni inget vettigt att säga så säg inget alls!

Kan någon seriös snälla svara på mina frågor?

Min läckra kåta Lina, jag vill det dock hinner jag icke just denna tid, då jag har arbete. Otroligt synd! Med det åt sidan, får jag ställa dig en fråga jag funderat på väldigt länge? *Massage*
Senast redigerad av magictruffles 2019-02-26 kl. 18:16.
2019-02-26, 18:19
Medlem
Har du inget relevant att säga angående mina frågor så säg inget, tack.

Som sagt, någon seriös som kan svara?
2019-02-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phonefuckers
Sök INTE jobb där, jag har jobbat där men slutat och är på en annan chatt som rekryterare och chatt operatör. Det skyddas coacher som ber anställda om nakenbilder, det sparkas folk utan anledning och är allmänt otrevligt. Alla som kommer över till oss klagar på samma kvinna. Hon gillar bara män och de kvinnliga ryker för ett enda litet misstag. Det är ca 15 coacher som man ska hålla kontakten med och alla lyder denna kvinnan, även coacher ryker och det kommer in mer män. De förlorar folk hela tiden och går snart omkull. Om någon har intresse så bara kontakta mig. Alla som jobbar där måste veta vem denna kvinnan är tycker jag, hon drar ner det o kras för hon har storhetsvansinne och förstör för de anställda coacherna med. Skvallrar, pratar skit och allt mm, för att ha männen för sig själv. Har kontakt med folk på insidan. Om ni blir anställda och sen får sparken så får även de ni värvat sparken med. Det var deras sida som var med på teve och den som gjorde inslaget var en fd coach.

Vilket företag gick alla över till?
2019-02-26, 18:35
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Nej Lina, det finns tyvärr inga bra just nu. Vi väntar lika tålmodigt vi andra, och du kan ju läsa vad som hände mig..
Hur gick det med dina 50.000 kr stämning?
2019-02-26, 18:35
Medlem
Jag kan inte ta ett ”vanligt” jobb just nu, men detta passade så bra. Därför jag ville få ärliga svar om vilka företag som är legit
2019-02-26, 18:38
Medlem
Ni som babblar om räven skrev ju innan om hur mycket pengar ni fått in mm, varför kan ni inte bara berätta normalt om vad som hände?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in