Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-13, 08:54
  #1417
Medlem
NER.MED.CENTERNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Jag hörde Annie Lööf tala på centerns kommundagar när jag lyssnade på P1 häromdagen.
Hon talade om syrierna i Sverige och deras anhöriga. Hon menade att det var en konstig åsikt att dessa bör återförenas i Syrien.
Jag undrar var hon tror att dom vill återförenas?
Majoriteten vill såklart återförenas där dom levt i generationer.

Det är enligt flyktingkonventionens ursprungliga intentioner att bereda skydd så länge som behov finns.

Vill man missbruka dessa principer i Sverige i syfte att hitta skäl till en extrem invandringspolitik bör man inte bli förvånad om man förr eller senare inte längre betraktas som ett mittenparti.

Mer normala partier bör inte samarbeta mer med Lööf och hennes parti, som dessutom har ett extremt förflutet som man inte gjort upp med i någon som helst trovärdig omfattning.
Citera
2019-02-16, 19:48
  #1418
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Knarkhandel flödar, skjutningar och explosioner är värre än i någon annan landsortskommun. Folk till och med överväger att flytta från kommunen. Trots att Jönköpings polisområde har fått förstärkning av utredare och patruller från andra områden måste utredningar av annan brottslighet nu vänta.

/…/

I Annie Lööfs hemkommun kraschar hennes dröm om öppna gränser och mångkultur fullkomligt. Men det tycks inte påverka henne utan centern fortsätter med sin oansvariga migrationspolitik.
Hon har annars de bästa förutsättningarna att följa den sorgliga utvecklingen i sin hemkommun där hennes far Hans-Anders Johansson (C) är ordförande i kommunstyrelsen och styr med den gamla alliansen. Innan han blev ks-ordförande var han polis i Värnamo.

Rune Lanestrand
Tidigare politisk redaktör på Älvsborgs-Posten (C)

http://www.ttela.se/annie-lööfs-hemk...bad-1.13158852
Citera
2019-02-20, 07:05
  #1419
Avstängd
wwrs avatar
Nu talar Lööf om Alliansen i nästa val! Alliansen som hon just gått ur. Hon verkar kunna säga vad som helst utan att tidningarna ifrågasätter.
https://i.imgur.com/JqNArkn.jpg
Citera
2019-02-25, 08:48
  #1420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Nu talar Lööf om Alliansen i nästa val! Alliansen som hon just gått ur. Hon verkar kunna säga vad som helst utan att tidningarna ifrågasätter.
https://i.imgur.com/JqNArkn.jpg


Citat:
Till nästa val vill Annie Lööf att Alliansen går fram gemensamt igen för att kunna ta över makten.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...samt-nasta-val
https://www.expressen.se/nyheter/dar...f-kristersson/
https://nyheter24.se/nyheter/politik...ansen-avslojat

Trovärdig...

Citera
2019-02-25, 13:16
  #1421
Medlem
Vaffanculs avatar
Jag kan inte säga att jag är direkt överförtjust i h*ran Lööf men jag uppskattar att läsa hennes twitter eller rättare sagt kommentarerna hon får. När man blir totalsågad, som hon blir, i inlägg efter inlägg borde kanske en liten klocka ringa. Eftersom hon tycks vara helt verklighetsfrånvänd och genomkorrupt måste iaf skiten hon får ta lite på självkänslan?

Pappa Soros måtte belöna henne rikligt med silverpenningar för att stå ut. Har hon förresten en Louis Vuitton väska som shiksan Wikström?
Citera
2019-02-25, 13:22
  #1422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffancul
Jag kan inte säga att jag är direkt överförtjust i h*ran Lööf men jag uppskattar att läsa hennes twitter eller rättare sagt kommentarerna hon får. När man blir totalsågad, som hon blir, i inlägg efter inlägg borde kanske en liten klocka ringa. Eftersom hon tycks vara helt verklighetsfrånvänd och genomkorrupt måste iaf skiten hon får ta lite på självkänslan?

Pappa Soros måtte belöna henne rikligt med silverpenningar för att stå ut. Har hon förresten en Louis Vuitton väska som shiksan Wikström?



Fjamåt kan se fram emot något synnerligen välbetalt arbete inom ett fåtal år. Troligen något i stil med det upplägg som Reinfeldt fick.
Citera
2019-02-25, 13:37
  #1423
Medlem
Vaffanculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Fjamåt kan se fram emot något synnerligen välbetalt arbete inom ett fåtal år. Troligen något i stil med det upplägg som Reinfeldt fick.
Och han verkar inte ha några problem med att se sig själv i spegeln. Men Lööf blev inte Statsminister som de utvalda planerat. Visserligen bidrar hon stort till att köra landet i botten men lika väl belönad som råttan Reinfeldt undrar jag om hon blir? Folkets kärlek är iaf inte aktuellt under hennes livstid.
Citera
2019-02-25, 13:41
  #1424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffancul
Och han verkar inte ha några problem med att se sig själv i spegeln. Men Lööf blev inte Statsminister som de utvalda planerat. Visserligen bidrar hon stort till att köra landet i botten men lika väl belönad som råttan Reinfeldt undrar jag om hon blir? Folkets kärlek är iaf inte aktuellt under hennes livstid.


Hon lyckades blockera nationalism och tvingade fram fortsätt menaistisk folkvandring till Sverige i fyra år till. Hon kommer att bli rikligt belönad.
Citera
2019-02-25, 16:35
  #1425
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Fjamåt kan se fram emot något synnerligen välbetalt arbete inom ett fåtal år. Troligen något i stil med det upplägg som Reinfeldt fick.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaffancul
Och han verkar inte ha några problem med att se sig själv i spegeln. Men Lööf blev inte Statsminister som de utvalda planerat. Visserligen bidrar hon stort till att köra landet i botten men lika väl belönad som råttan Reinfeldt undrar jag om hon blir? Folkets kärlek är iaf inte aktuellt under hennes livstid.
Inga problem skulle jag tro. Hon har Bilderbergs och mediaoligarkernas välsignelse. Bara att ösa på med liknande artiklar och hon blir statsminister.

Kolla bara rubriken i Expressen.
Därför litade inte Annie Lööf på Ulf Kristersson
- Media hjälper henne att skylla sitt svek på andra!

AB-artikeln har hamnat bakom betalvägg. Den var verkligen skum. "Hon hade kontor i ett hus som ägts av MP. Vänsterns ledare hade också rum där. Hon odlade en växt med formen S. ..."

Skum artikel som försökte ta fokus från att hon gått in i valet med Alliansen men sedan svikit den.

Man verkar dessutom ha mutat Liberalerna att lägga sig för att pressa upp C i opinionen. Hon kommer att bli statsminister över de spillror av Sverige som ev är kvar.
__________________
Senast redigerad av wwr 2019-02-25 kl. 16:39.
Citera
2019-02-25, 16:42
  #1426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Inga problem skulle jag tro. Hon har Bilderberg och medieoligarkernas välsignelse. Bara att ösa på med liknande artiklar och hon blir statsminister.

Kolla bara rubriken i Expressen.
Därför litade inte Annie Lööf på Ulf Kristersson
- Media hjälper henne att skylla sitt svek på andra!

AB-artikeln har hamnat bakom betalvägg. Den var verkligen skum. "Hon hade kontor i ett hus som ägts av MP. Vänsterns ledare hade också rum där. Hon odlade en växt med formen S. ..."

Skum artikel som försökte ta fokus från att hon gått in i valet med Alliansen men sedan svikit den.

Man verkar dessutom ha mutat Liberalerna att lägga sig för att pressa upp C i opinionen. Hon kommer att bli statsminister över de spillror av Sverige som ev är kvar.


Det som skulle kunna rädda Sverige är om Moderaterna sparkar det nu ledande skiktet i partiet. De är infekterade av Reinfeldt och globalismen. Plocka upp folk från den kommunala nivån.

Fjamåt är globalismen personifierad. En riktigt obehaglig politiker som ljuger så fort hon öppnar munnen.
Citera
2019-02-25, 16:48
  #1427
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Det som skulle kunna rädda Sverige är om Moderaterna sparkar det nu ledande skiktet i partiet. De är infekterade av Reinfeldt och globalismen. Plocka upp folk från den kommunala nivån.

Fjamåt är globalismen personifierad. En riktigt obehaglig politiker som ljuger så fort hon öppnar munnen.
Instämmer. Något annat som även kunde rädda Sverige vore bättre journalistik. I detta fall är det en katastrof att ingen frågar henne:
Hur kan du förvänta dig att bli trodd när du talar om Alliansen i nästa val. Du gick ju nyligen in i detta val som en del av Alliansen men svek den?
Citera
2019-02-25, 16:51
  #1428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Instämmer. Något annat som även kunde rädda Sverige vore bättre journalistik. I detta fall är det en katastrof att ingen frågar henne:
Hur kan du förvänta dig att bli trodd när du talar om Alliansen i nästa val. Du gick ju nyligen in i detta val som en del av Alliansen men svek den?


Det kommer inte att komma någon bättre journalistik. Media är Bonniers, Shipsted och SVT/SR. De är alla regimtrogen media.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback