2019-02-23, 16:35
Medlem
Det står i tråden att TH letade i flera timmar när han kom hem. Om han hittade ett kidnappningsbrev behövde han väl inte fortsätta leta. Eller var brevet gömt?
Citera
2019-02-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
Det er fremdeles noen av de som kjenner TH svært godt som tenker at han står bak. Spesielt etter at det igjen ble usikkerhet om telefonalibiet. Jeg er lei av forvirringen rundt det kjenner jeg. Hvor vanskelig kan det være å finne ut av liksom...

Om TH står bak, må politiet finne AEH. Han har hatt mindre enn et døgn på å iscenesette forsvinningen og kvitte seg med AEH.

Har han en gammel bil uten kjørecomputer. Kanskje en gammel firmabil.

Da politiet sikret overvåkningsmateriale og elektroniske spor etter at AEH forsvant 31. oktober, sikret de sikkert tilgjengelig materiale så langt bakover i tid som det lot seg gjøre. Hva som skjedde i dagene forut for AEH forsvant, er uansett aktuelt etterforskningsmateriale, enten det er reelle kidnappere eller TH som står bak.
Citera
2019-02-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppisen
Det står i tråden att TH letade i flera timmar när han kom hem. Om han hittade ett kidnappningsbrev behövde han väl inte fortsätta leta. Eller var brevet gömt?

Godt poeng! I de tidlige artiklene i VG står det at han kom hjem ved lunsjtider og at han lette i flere timer. Senere blir tidspunktet forandret til 13.30. Noen i tråden her antydet også at han vanligvis var på jobb ved 6-7- tiden.

Journalister jobber ofte tett opp mot politiet og vet mer enn de skriver. Men jeg har en følelse av at det er noen som vil kontrollere / manipulere politiet. Og da tenker jeg ikke først og fremst på de antatte kidnapperne.
Citera
2019-02-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Hur VET man att brevet är från en kidnappare? För att det stod på knacklig norska?
ingen vet noen ting, det stod på type google translate norsk, senere har det blitt kommunisert på engelsk, også litt gebrokkent, det har vært antydet et øst-europeisk språk som er oversatt
Citera
2019-02-23, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tazzlo
Det er jeg ikke enig i. Dere tar lett utgangspunkt i at han har unngått kameraer. Det finnes så vidt jeg vet ingen info tilgjengelig om hva politiet har av oppdagelser på disse kameraene.Og ville politiet ha synes det var suspekt om bilen hans dukket opp på kameraer en kveld?

Hvis dette var en ikke planlagt gjerning fra ektemannen, hadde han ikke et veldig stort tidsvindu for å finne en plass å gjøre seg av med liket. Hvis han skal ha tatt seg til ensomme utkanter av Romerike tar det fort én time hver
vei med bil, i tillegg til den tiden det tar å finne et passende sted å gjemme henne (hun er tross alt ikke funnet ennå, så han har ikke bare lagt henne fra seg et sted).

Jeg regner med at en eller annen nabo hadde sagt ifra om de så bilen komme veldig sent hjem natt til 31.
Citera
2019-02-23, 17:31
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Cotton er fra Canada, er Brow det også ?
Likevel ganske suspekt om det skulle være en forbindelse.

Jeg mener han (svigersønn EB) er fra Australia, men ikke 100% sikker.
Citera
2019-02-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Godt poeng! I de tidlige artiklene i VG står det at han kom hjem ved lunsjtider og at han lette i flere timer. Senere blir tidspunktet forandret til 13.30. Noen i tråden her antydet også at han vanligvis var på jobb ved 6-7- tiden.

Journalister jobber ofte tett opp mot politiet og vet mer enn de skriver. Men jeg har en følelse av at det er noen som vil kontrollere / manipulere politiet. Og da tenker jeg ikke først og fremst på de antatte kidnapperne.
Nei, det står i media TH kom hjem ved 13:30 tiden og VG har tidligere meldt at TH ringte politiet like etter klokken 14. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vmoVP5/politiet-dette-er-siste-livstegn-etter-anne-elisabeth-68
Kult om folk gidder å google og klistre ved linker når de påstår noe fordi det har vært en hel masse usannheter som blir fakta i denne tråden, og det er jævlig irriterende.

https://www.tv2.no/a/10346310/
Senast redigerad av eeqaz 2019-02-23 kl. 18:00.
Citera
2019-02-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Noen hadde lagt til et annet bilde i en artikkel om TH, jeg har slettet kommentarene nå og da kan du slette denne også
sorry, finner bare muligheter for citera, dela og rapportera jeg, men det står ingenting her nå som kan mistforståes og ødelegge tråden da.
Citera
2019-02-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppisen
FEIL: Han lette i 30 minutter, hvordan ble det plutselig noe annet i denne tråden ?!
Citera
2019-02-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1kL5nl/politiet-etterlyser-stjaalet-varebil-med-cyanid

Hvorfor er huset til TH avbildet her?
FEIL DET ER IKKE HUSET TIL TH ! ! !SLETT KOMMENTAREN DIN FØR DU BLIR RAPPORTERT SOM LOXXA! Huset til TH er brunt, ikke hvitt. TH har heller ikke stakittgjerde, og det er det ikke hos det hvitmalte huste til naboen heller. PLEASE SJEKK FAKTA og LINK om det er noe !!!! Begynner å lure på enkelte folks agenda her...
Senast redigerad av eeqaz 2019-02-23 kl. 17:58.
Citera
2019-02-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Hvorfor tror folk at AEH telefon ikke er i politiets varetekt, dvs at den ikke ble funnet i hjemmet?

Er det noen artikler som insinuerer dette?

Hvis jeg var uberkidnapper eller TH i planleggingsmodus så ville jeg latt den bli igjen i Sloraveien 4 i alle tenkelige scenarioer.

Skjønner heller ikke hvorfor det er så mye oppstuss om hvorfor det er umulig å besvare den siste kontakten til adv. Holden og politiet.

Hvis ligaen har benyttet en SMS-gateway eller en VoiceOver-mail konto hos en operatør i et land som Sri Lanka eller Somalia tviler jeg på at det er lett å spore. Og nummer til snut og bistandsadvokat har de sikkert blitt teppebombet med via meldinger i krypto underveis.

Politiet har garantert lagt til rette for å bli kontaktet på en måte de tror er lettere å spore.
Nettop, den lå mest sannsynlig igje i nr 4. Media insinuerer at telefonen lå igjen hjemme og at det derfor ikke trengtes etterforskning til å finne ut av hvem som ringte påfølgende dager.

https://www.aftenposten.no/norge/i/ddAPVO/Naboer-ringte-Anne-Elisabeth-Hagen-i-dagene-etter-forsvinningen
Citera
2019-02-23, 18:05
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
Men klart bilen kan ha hatt kjørecomputer, som ville røpet nattlig utflukt. Har TH veteranbil uten slik teknologi?

TH kjører en Citroen Picasso C4 2010 modell.

Det er blitt nevnt MANGE ganger.

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer =DN37074
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in