Citat:
Ursprungligen postat av
Gul-groda
Oftast är det förmodligen bara hallucinationer, eller rentav bara drömmar. Sedan vill de så gärna att det ska vara sant så att de undermedvetet överdriver hur äkta det kändes. De överväger inte ens en rationell förklaring.
Ja, idag när vi vet helt säkert att vi slutar existera efter döden finns det ingen anledning att ha ångest inför det.
Jag har läst en hel del. Skillnaden är att jag läser med öppet sinne och behandlar all information objektivt. Inte plockar ut några få stycken här och där ur sina sammanhang för att därefter tolka dem fritt så att de passar in på mina redan färdiga teorier så som du gör.
Har du måhända dött själv någon gång?
Hur
VET du vad som händer efteråt?
Själv har jag faktiskt genomgått högdosbehandling med cytostatika och tillhörande egen stamcellstransplantation. Enligt läkarteamet var jag ”död” över två minuter, de var rädda att jag skadat hjärnan.
Men den verkar funka någorlunda ändå nu också..
Jag minns det inte som din gudomliga vishet vill göra gällande.
Men jag är ju bara en människa som dött och återuppstått, ingen allvetande Gud som dig.
Ditt jävla spån.
Håll din käft när du uppenbarligen inte ens är torr bakom öronen.
”Rakar” du dig med handduken också?
Försök inse att du tillhör den fegaste mest obildade bråkdelen av människosläktet.
Du
vet närmast ingenting och har mycket kvar att lära innan du ens lär dig läsa en text innehållandes någon substans utan att ENBART missuppfatta
”vet” ”helt säkert”... tillåt mig att skratta åt dig samtidigt som jag pissar på dig