2019-02-22, 14:29
Medlem
Hon/han/hen/det fortsätter ju med att även dra in mamman (hon bevittnade det hela) och skriver dessutom att pappan har våldtagit en annan kvinna när hon sov.
Detta antagligen för att underbygga trovärdigheten av pedofilianklagelsen.
Citera
2019-02-22, 14:58
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy
Hon/han/hen/det fortsätter ju med att även dra in mamman (hon bevittnade det hela) och skriver dessutom att pappan har våldtagit en annan kvinna när hon sov.

Och därmed försvann all trovärdighet som jag ser det. Psyket nästa.
Citera
2019-02-22, 15:22
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy

Shit, är det en "undanträngda minnen"-historia?
Känns sisådär trovärdigt hittills.
Citera
2019-02-22, 17:31
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Det beror väl helt på om anklagelserna är sanna eller inte!? Har övergreppen skett förtjänar han att få sitt liv förstört, är han däremot oskyldig är det naturligtvis ett oförlåtligt övertramp dottern gör.
Men hur bevisar man det så långt efteråt?
Citera
2019-02-22, 17:48
Medlem
vonfnass avatar
Då är det ju skönt att veta att den mannen helt på egen hand har sabbat sin karriär som regissör med att släppa helt vädelösa filmer och verkar ha allmänt svårt att få jobb som regissör numera. Han blir nog glad av den extra uppmärksamhet som lär följa av detta. Jag ogillade honom redan innan p.g.a. sin dryga attityd och megalomaniska tankar om sig själv och sina filmer, nu hoppas jag verkligen att han aldrig mer får lov att jobba med film igen.
Citera
2019-02-23, 00:18
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Personligen så tycker jag att detta beteendet av "dottern" är så jävla sjukt. Att komma flera decennier senare och förstöra sin fars rykte på det här sättet.

Även om han faktiskt har begått övergreppen?

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Om dottern sedan väldigt långt tillbaka (gärna innan tonåren) sagt det till vänner/syskon/skolpersonal eller dagboken låter det mer troligt. Är det däremot något som hux-flux dykt upp på äldre dagar skulle jag bli väldigt fundersam.

Varför? Jag utgår ifrån att du förstår vilken beroendeställning man som barn är i till sina föräldrar, det vanliga är att barn tiger och ljuger om, samt försvarar sina föräldrars övergrepp. Först när de är vuxna och har fått lite perspektiv på det hela brukar insikten om att nåt inte stod rätt till komma.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Och därmed försvann all trovärdighet som jag ser det. Psyket nästa.

Varför?

Dessutom, det faktum att han/hon är transsexuell talar för övergrepp i barndomen:

https://www.thepublicdiscourse.com/2018/03/21178/

Sen vet jag inte såklart vad som är sanningen i detta fall.
Citera
2019-02-23, 01:00
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Dessutom, det faktum att han/hon är transsexuell talar för övergrepp.

Givetvis tvärtom.
Citera
2019-02-23, 01:29
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Givetvis tvärtom.

Utveckla.
Citera
2019-02-23, 05:42
Medlem
22juni41s avatar
Absolut det är dålig beteende av farsan om det är sant, men hur vet vi om sonen (varför kallar vi honom för "dottern" när det är en kille i kvinnokläder) som inte är attention whore?
Citera
2019-02-23, 05:53
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Man kan undra varför det dröjde. Så mycket mer "nu blir jag kändis i 10 minuter" för två år sedan.

Konsekvenserna av metoo kom för två år sedan, så detta ändrar inget. De enda lidande är de direkt inblandade och deras familjer.

Det intressant är att dessa som drabbades av metoo var rika vita medelålder män. Aldrig har vi sett kvinnor som skriver om överfallvåldtäkt ute i skogen av en grupp av somiler.
Citera
2019-02-23, 06:11
Bannlyst
Ännu en judisk filmregisör som faller i sin egna skapelse, har dom något otalt med sin rabbi kanske?
Citera
2019-02-23, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Eller kan det slå tillbaka mot "dottern"? H*n bör väl ha substantiella bevis för sina anklagelser annars riskerar hon väl åtal för förtal eller liknande?

Inte många i metoo kampanjen som blev åtalade för förtal etc. Kvinnor är skyddade.

Men tänk om det har skett något i barndomen som sabbade ungen så den blev transsexuell.
Senast redigerad av Hemligahesten 2019-02-23 kl. 06:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in