2019-02-23, 06:32
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Även om han faktiskt har begått övergreppen?
Nej, självklart inte, men hur bevisar man att han faktiskt har gjort något?
Citera
2019-02-23, 08:25
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Utveckla.
Du måste vara extremt svagbegåvad. Könsdysfori verkar vara till 100% utslag av autism. Hade du läst tråden hade du vetat det.

Killen påstår att han våldtogs när han var kille...sedan påstår han att pappan våldtagit en flicka också. Fadern har alltså ingen sexuell preferens (sannolikheten för det?) .Plus att mamman deltagit.
Citera
2019-02-23, 08:46
Bannlyst
Jag utgår alltid ifrån att alla i Hollywood är pedofiler, så detta förvånar mig inte alls.
Citera
2019-02-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Och därmed försvann all trovärdighet som jag ser det. Psyket nästa.
Hurså?
Citera
2019-02-23, 10:13
Medlem
Det som talar för att sonen är könsbytet det är bara trasiga själar som sysslar med sånt.
Citera
2019-02-23, 11:09
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Du måste vara extremt svagbegåvad. Könsdysfori verkar vara till 100% utslag av autism. Hade du läst tråden hade du vetat det.

Påstår du ja. Jag försöker hålla mig till fakta.

Citat:
Killen påstår att han våldtogs när han var kille...sedan påstår han att pappan våldtagit en flicka också. Fadern har alltså ingen sexuell preferens (sannolikheten för det?) .Plus att mamman deltagit.

Faderns sexuella preferens kanske är pedofili eller dominans och då kanske kön är underordnat? Du är medveten om att det finns nåt som kallas bisexualitet va? Mammans deltagande (passiva förhållningssätt till övergreppen) är inget konstigt det heller. Också rätt vanligt. Särskilt om maken berömd och respekterad. Folk i den här tråden borde sluta utgå från sig själva och kanske tänka lite utanför pojkrumsbubblan.
Citera
2019-02-23, 11:15
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Nej, självklart inte, men hur bevisar man att han faktiskt har gjort något?

Nej, det blir såklart svårt. Vilket ju har varit största problemet med hela metoo. Men som i fallet med exempelvis Harvey Weinstein så kanske fler människor som blivit utsatta vågar träda fram nu. Trovärdiga och av varandra oberoende vittnen kan också utgöra bevis.
Citera
2019-02-23, 11:25
Medlem
Citat:
En del? 50% tar sitt liv. Det har kommit allt fler vetenskapliga rapporter som knyter könsdysfori till autism. Det verkar vara just människor med autism som av någon anledning lider av detta.
Jag tittade på någon bild. Kyle har i alla fall glasögon vilket är den vanligaste utvecklingsstörningen vid autism, ca 70% har dessa skador på synnerven (synnerven är kroppens känsligaste organ).
Detta utesluter ju inte att pappan förgripit sig på grabben...men det minskar sannolikheten radikalt.

Glasögon den vanligaste utvecklingsstörningen? Sedan när blev ett hjälpmedel för att korrigera synfel en intellektuell funktionsnedsättning? Haha
Citera
2019-02-23, 15:53
Medlem
apanola IIs avatar
Här rör det sig mer om en psykiskt sjuk person som kastar vilda anklagelser omkring sig. visst kan det vara sant men samtidigt så är det en sjuk person. Det hela är djupt tragiskt. Bögar och transor lider under sin sjukdom och i ett sunt samhälle så skulle de få medicinsk hjälp. Man får hoppas att man i framtiden kan bota deras homosexuella/transsexuella störning
Citera
2019-02-23, 18:14
Medlem
Då jag själv tror att transsexualitet är en identitetsstörning som uppstår till följd av en trasslig relation till ens föräldrar, så utgår jag ifrån att detta är sant.

Att någon berättar om sexuella övergrepp flera år senare eller på annat sätt vid "fel" tidpunkt är inte konstigt. Sexuella övergrepp är ett övergrepp mot offrets hela person, och sådant tar lång tid att bearbeta. En del hankar sig fram hela livet utan att någonsin berätta för någon.

Har man dessutom redan en störning så är det inte skumt att man basunerar ut det för hela världen på twitter. Folk med störningar är - som tydligt framgår av begreppet - störda. Störda människor gör störda grejer.
Citera
2019-02-27, 02:48
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
En del? 50% tar sitt liv. Det har kommit allt fler vetenskapliga rapporter som knyter könsdysfori till autism. Det verkar vara just människor med autism som av någon anledning lider av detta.
Jag tittade på någon bild. Kyle har i alla fall glasögon vilket är den vanligaste utvecklingsstörningen vid autism, ca 70% har dessa skador på synnerven (synnerven är kroppens känsligaste organ).
Detta utesluter ju inte att pappan förgripit sig på grabben...men det minskar sannolikheten radikalt.

Det är sant.

Hade han förgripit sig på honom så hade han ju anmält istället för att lägga ut på Twitter.
Uppmärksamhets sökande som inte förstår vad det innebär att hänga ut någon sådär!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in