Citat:
Ursprungligen postat av
-Gambler-
Men skriv det direkt då i stället. Du kan ju inte skriva "Jag vill påvisa att Medvetande i någon mån är precis det folk i dagligt tal skulle kalla ”övernaturligt”" och sen gnälla när man argumenterar mot att medvetandet är något övernaturligt.
Är det något du bara tror, eller har du några belägg för detta?
Nej, ett mirakel är per definition något som bryter mot naturlagarna.
Nu tänker jag lägga mig på en nivå mer jämförbar med din (för att vara tydlig):
Hur jävla dum är du i din hjärna egentligen?
Inser du inte det själv när du läser dina egna svar?
Du kanske postar först och tänker sen...
Vet du vad ”dagligt tal” kan tänkas betyda?
Kan du kanske försöka ta in ny information istället för att redan tro dig veta allt som någon annan fundamentalt religiös idiot.
Jag har otalet gånger försökt förklara vad jag menar,
Men idioter har uppenbarligen omöjligt för att Ta In Information.
Vad fan är det du gör med ditt Medvetande då?
Är det inte att påverka den fysiska verkligheten kanske??
Medvetande påverkar Naturens Elektromagnetism (Slå upp det ordet och försök begripa vad det är för något)
Ditt Medvetande styr din kropp med hjälp av Naturens lagar, det bryter inte mot dem!!, det
påverkar dem.
Åter igen: Hur dum är du?
De kallas Lagar av en anledning. Men precis som i människans domstol är Naturlagen också Subjektiv (slå upp det ordet med)
Tror du verkligen att Du som människa kan trotsa Naturen?! Att Du din jävla apa skulle vara mäktigare än Gud??!
Detta självklara är mer än vad du har tänkt på för att du haft fullt upp med att begå våld på världen
Detta för att du är en feg dum apa med alldeles för mycket makt
Läs ett inlägg eller i alla fall försök att göra det ibland. Kanske gå tillbaka i tråden och se efter istället för att bevisa för alla att man är både Feg och Dum?!