2019-02-20, 12:19
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja du får väl sannolikt mindre östradiol-toppar vid mindre doser satta mer frekvent. Men ja, det är runt dessa doser som krävs för någon vettig effekt.
Dessutom håller inte hCG så särskilt länge så du har den aspekten också att det du blandat för 3 veckor sedan inte håller samma effekt.
Jag skrev precis i min journal om hur mina rutiner med hCG brukar se ut men enkelt uttryckt; mellan 2500iu och 5000iu i veckan uppdelat på måndag/torsdag, kör 2-3 veckor som mest varje gång.

Mvh,

-Alfred

Jag tackar så mycket för din input. Kommer köra högre dos och ED då.
Citera
2019-02-21, 19:58
Medlem
Hej,

Några noob frågor som jag har om någon har lust att besvara.

1. Jag har sett många videos samt steroid trådar om att HCG är det viktigaste i PCT, mestadels amerikanska hemsidor och videos, men ser inte så många som rekommenderar det i det här forumet? I min tråd om min första kur så sa folk att HCG är overkill. Överdriver amerikanerna då angående HCG?

2. Vad sägs om denna kur? (Avancerat, när man har mer erfarenhet med träning samt steroider)
- Trenbolone
- Sustanon 250
- Clenbuterol
- T3 (Liothyronine Sodium)

Tack!
Citera
2019-02-21, 22:49
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Hej,

Några noob frågor som jag har om någon har lust att besvara.

1. Jag har sett många videos samt steroid trådar om att HCG är det viktigaste i PCT, mestadels amerikanska hemsidor och videos, men ser inte så många som rekommenderar det i det här forumet? I min tråd om min första kur så sa folk att HCG är overkill. Överdriver amerikanerna då angående HCG?

2. Vad sägs om denna kur? (Avancerat, när man har mer erfarenhet med träning samt steroider)
- Trenbolone
- Sustanon 250
- Clenbuterol
- T3 (Liothyronine Sodium)

Tack!

1. HCG är bra, ger en skjuts i återhämtningen med minimalt bieffekter. Ett måste är det inte. Det blir mer relevant på längre kurer.

2. Absolut i HELVETE NEJ! Är du galen människa? Trenbolone är det starkaste jävla preparatet som finns och är så sinnessjukt potent så det inte finns, aldrig någonsin ska någon röra det första kuren. Och helst inte de nästföljande fem kurerna (eller någonsin?) heller. Kör testosteron, bara. Det är otroligt potent självt.
Citera
2019-02-22, 09:43
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
1. HCG är bra, ger en skjuts i återhämtningen med minimalt bieffekter. Ett måste är det inte. Det blir mer relevant på längre kurer.

2. Absolut i HELVETE NEJ! Är du galen människa? Trenbolone är det starkaste jävla preparatet som finns och är så sinnessjukt potent så det inte finns, aldrig någonsin ska någon röra det första kuren. Och helst inte de nästföljande fem kurerna (eller någonsin?) heller. Kör testosteron, bara. Det är otroligt potent självt.

T3 och clen känns inte som sunda val heller. Skulle aldrig få för mig att ta T3 för jag har sett personer med både för lite och för mycket av det naturligt, och clen blev jag stirrig och darrig av åt helvete. Usch och fy!
Citera
2019-02-22, 10:08
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
T3 och clen känns inte som sunda val heller. Skulle aldrig få för mig att ta T3 för jag har sett personer med både för lite och för mycket av det naturligt, och clen blev jag stirrig och darrig av åt helvete. Usch och fy!

Håller med! T3 har jag själv aldrig använt, men clen har jag kört och det är ett riktigt rävgift. Never again.
Citera
2019-02-22, 20:19
Medlem
Citat:

1. Okej, kör på HCG för säkerhetsskull.

2. Haha fyfan, det är den kuren Zyzz körde så det kanske därför han dog. Då låter vi bli om den kuren.

Tack för svaren
Citera
2019-02-22, 20:46
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

2. Haha fyfan, det är den kuren Zyzz körde så det kanske därför han dog. Då låter vi bli om den kuren.

Tack för svaren

Hett tips är att inte rygga kurer från folk som kurar ihjäl sig.
Citera
2019-02-23, 21:47
Bannlyst
Citat:

Tack för svaren

Rätt säker på att det var clen som hade ihjäl Zyzz, han hade även hjärtfel från födseln vilket tillsammans med clen + massa andra steroider resulterade i att han dog.
Citera
2019-02-25, 11:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Rätt säker på att det var clen som hade ihjäl Zyzz, han hade även hjärtfel från födseln vilket tillsammans med clen + massa andra steroider resulterade i att han dog.

Ja, Coen var nog den stora boven. Det skulle inte förvåna mig om Zyzz körde en hel del partydroger också. Men jag tror vi alla är överens att tren inte är en bra idé vid första (eller andra) kuren.
Citera
2019-02-25, 14:07
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ja, Coen var nog den stora boven. Det skulle inte förvåna mig om Zyzz körde en hel del partydroger också. Men jag tror vi alla är överens att tren inte är en bra idé vid första (eller andra) kuren.

Vi kan nog alla enas om att tren ALDRIG är hälsosamt men att det i sådana här sammanhang inte alltid är den fysiska hälsan och drömmen om ett evigt liv som går först utan omkretsen på bicepsen.
Citera
2019-02-26, 08:50
Medlem
God morgon,

har genomgått hälsokontroll på jobbet där mitt HB-värde uppmättes till 192. Har legat på en halv aspirin per dag och försökt få i mig minst 3 liter vatten per dag men inte mer än 1,5 vecka.

När jag gjorde hälsokontroll via Werlabs i början på januari hade jag följande:

B-Hemoglobin 174 g/L
B-Erytrocyter 5.9
B-EVF 0.51

"I dina blodbristprover noteras ett lätt förhöjt blodvärde (Hemoglobinvärde), ett förhöjt Erytrocytvärde och en förhöjd EVF (Hematokrit). Detta rör sig sannolikt om en normalvariant eller ett tecken till lättare uttorkning."

Var kommentaren då.

Via hälsokontrollen på jobbet vill de givetvis nu ta ytterligare prover för att kolla genom min blodstatus. Har legat på 250mg Testo E E4D sedan mitten på november.
Kommer de misstänka doping vid ett fördjupat test?

Det var inget de sade något om när jag fick tillbaka testresultatet på 192 utan de frågade om jag vet att jag ligger högt och att det var synd att jag inte är blodgivare.
Citera
2019-02-26, 10:18
Medlem
Vilka är bästa sidorna för beställning av dbol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in