2019-02-21, 21:51
Medlem
Han sitter i cell på Kungsholmen.
Citera
2019-02-21, 21:53
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken44
Fin bild på instagram med han och tilde för 2 dagar sedan där hon spyr ut vilken fin person han är
Haha, någon med ork och tid borde kolla domar och övrig bakgrund på tamifan alla som är anställda på TV4, ta SVT också när ni ändå håller på vet ja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Vänta nu? Den första bilden var asså en annan snubbe? Någon som har den bilden?
Ja på en fotbollsspelare som expressen hade använt, tror vi. Den är helt identisk mot bakgrunden och linjerna. De tog en bild på en oskyldig. Sedan kom den riktiga bilden upp.

De blurrade bra med mörkt på hela kavajen.
Citera
Medlem
-nickname-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Vänta nu? Den första bilden var asså en annan snubbe? Någon som har den bilden?

Nej..det var en bild på daniel tjernström som inte ens var lik den pixlade bilden. Någon nöt som tyckte det, men folk verkar ha extremt dålig syn. Den pixlade bilden har ännu inte påtrfäffats i orginal.
Citera
2019-02-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulken44
Fin bild på instagram med han och tilde för 2 dagar sedan där hon spyr ut vilken fin person han är

Annie Lööf har även gillat den 6'e bilden och kommenterat med 3 stjärnor.
Citera
2019-02-21, 21:57
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Hittat kavajen med blommor på hans insta
Sådana plagg är kollektionsprover som ex. stylister och influencers får av modeföretagen. Dessa plagg kommer ofta ej till kommersiell produktion då de inte anses som lönsamma att presentera i butik för en allmänhet...
Ännu charlatan biten av sig själv i svansen...😎
Citera
2019-02-21, 21:58
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongGlass
Gällande Magnus Johansson har jag också reflekterat över det, förstår inte varför de lägger sig till med de maneren så fort kameran visar grönt? Men det kanske är någon TV4-policy. Eller så är allt Carl-Jan Granqvist fel.
Carl-Jan, och Edward Blom...herre, det finns många baguetter i bageriet så att säga (ja, jag vet att han har fru och barn)
Citera
2019-02-21, 21:59
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongGlass
Jag tycker det ser ut som att NB:s pappa är Lorenzo Lamas, och mamma är Jean-Pierre Barda. Inget illa menat. Vi är alla unika i vår herres hage. Inga konstigheter.

Nu går mina tankar till offret och dennes anhöriga; hoppas han får den hjälp han behöver, både psykiskt och rättsligt. Peace in the valley.
Svårt att komma hem och varför man skiter blod även om det var skoj för stunden....
Citera
2019-02-21, 22:00
Medlem
STABILO99s avatar
Vilken härlig ångest han måste ha nu när han sitter inspärrad, utan internet och vet att hans sociala medier som är öppna kommer svämmas över.
Citera
2019-02-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StiQan
Är bilden är spegelvänd?

http://www.vavawoom.com/titti/wp-content/uploads/sites/41/2015/10/IMG_9941.jpg

https://metromediahouse.se/case/ahlens/
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Vilken härlig ångest han måste ha nu när han sitter inspärrad, utan internet och vet att hans sociala medier som är öppna kommer svämmas över.

Tror han har någon som rensar åt honom. Med tanke på att PK-eliten verkar stå bakom denna kille tror jag detta snabbt kommer glömmas, även vid fällande dom.
Citera
Medlem
Handlar det om fingerpullning i brunan eller är offret helt brutal sönderbögad?
Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in